Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان، محمود ثمینی ساعتی پیش در جلسه شورای اطلاع رسانی استان گفت:  هدف‌گذاری که از طرف مدیریت ارشد استان صورت گرفته همگی موظف به اجرای آن در راستای توسعه استان هستیم.

وی افزود : برای اجرای این هدف‌گذاری نیاز به فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی خوب و قوی هستیم که در این راستا شرایط به خوبی فراهم شده است و  از رسانه‌ها انتظار داریم بیشتر و جدی‌تر از گذشته به این مهم بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثمینی ادامه داد : دستگاه‌ها نیز در مقابل باید پاسخگوی رسانه‌ها باشند تا با همگرایی و انسجام بیشتر آرامش را در استان تثبیت کنیم  انتقادات سازنده باعث رشد و رفع مشکلات دستگاه‌ها و در نهایت توسعه استان خواهد شد، بنابراین ما با آغوش باز از انتقادات سازنده استقبال می‌کنیم.

همه تلاش خواهیم کرد تا بستر توسعه لرستان بیش از پیش فراهم شود

معاون استاندار لرستان تصریح کرد : همه تلاش خواهیم کرد تا بستر توسعه لرستان بیش از پیش فراهم شود و امنیت سرمایه‌گذاری در استان نسبت به گذشته افزایش یابد.

 وی ادامه داد: اقتصاد جمهوری اسلامی ایران در قانون اساسی بر سه پایه دولتی، تعاونی و خصوصی استوار است که در اصل ۴۴ قانون اساسی اقتصاد دولتی جز مسائل اساسی و زیربنایی کار دیگری بر عهده ندارد.

 معاون سیاسی استاندار موتور محرک توسعه استان را نیازمند بخش تعاونی و به ویژه خصوصی دانست و بیان کرد: این مهم در صورت همکاری دستگاه‌ها با ایجاد بستر لازم و رفع موانع اداری امکان‌پذیر است.  وی به مواهب الهی فراوان طبیعی، زیرزمینی آبی و بخصوص انسانی لرستان اشاره کرد و گفت: استفاده از تمام این منابع باعث توسعه استان می‌شود.  

زیرساخت‌ها برای این حجم از سیل فراهم نبود

ثمینی به سیل فروردین سال جاری اشاره کرد و افزود: به دلیل اینکه برخی از زیرساخت‌ها برای این حجم از سیل فراهم نبود باعث خسارات زیادی به استان شد.

 وی گفت: در پاییز امسال شاهد بارندگی با هر حجم خواهیم بود بنابراین دستگاه‌ها لازم است اقدامات و تدابیر لازم را برای پیشگیری و جلوگیری از سیل و خسارات ناشی از آن داشته باشند

46

کد خبر 1310288

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: رسانه تاثیر رسانه ها سواد رسانه ای توسعه پایدار سیل لرستان استان لرستان سوریه ترکیه اربعین کردهای سوریه پیاده روی اربعین ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ عربستان تیم ملی فوتبال ایران عمران خان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۹۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۱۲ درصدی راه‌آهن دورود-خرم‌آباد در‌ سال گذشته

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان صبح امروز در اولین شورای اداری استان در سال ۱۴۰۳ به اتفاقات و مشکلات پروژه راه‌آهن دورود-خرم‌آباد اشاره و گفت: عملیات اجرایی این پروژه سال ۱۳۹۲ شروع و تا سال ۱۳۹۷ فعال بود که پس از آن با حدود ۳۸درصد پیشرفت فیزیکی تا سال ۱۴۰۱ متوقف شد.

احمدرضا دالوند ادامه داد: پروژه راه‌آهن دورود- خرم‌آباد پس از ۴ سال تعطیلی با پیگیری‌های استاندار جزو مصوبات سفر رئیس جمهور قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان پیشرفت فیزیکی پروژه را ۵۱ درصد عنوان کرد و گفت: پروژه‌ی که ظرف ۹ سال ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشت مدت یک سال یعنی سال ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۲ با کارکرد یک هزار و دویست میلیارد تومان ۱۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

دالوند به مشکل مالی پیش روی پروژه راه‌آهن دورود-خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: هم اکنون چالش پروژه مشکلات حقوقی وارائه ضمانت‌نامه وزارت راه و شهرسازی به وزارت نفت است که بر این اساس قرارگاه خاتم الانبیا بتواند از طریق فروش نفت و تامین منابع مالی پروژه را به نتیجه برساند.

 وی ادامه داد: قرار است به منظور رفع این اختلاف حقوقی و بر اساس درخواست استاندار لرستان جلسه‌ی پس از پایان تعطیلات با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر راه و شهرسازی، وزیر نفت، فرمانده قرارگاه خاتم و استاندار برگزار شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خاطرنشان کرد: با پایان تعطیلات نوروزی ابر پروژه راه‌آهن دورود-خرم‌آباد فعالیت دوباره خود را آغاز خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • توسعه کشت چغندر قند را راهکار مناسبی برای کم آبی
  • افتتاح مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان
  • بستر‌های مشارکت مردم در جهش تولید فراهم می‌شود
  • مدیر کل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد
  • فراهم شدن فضای خلق ایده‌های جدید تفریحی و گردشگری در اصفهان
  • افزایش ۲۲۰ درصدی رتبه‌های برتر کنکور توسط دانش‌آموزان مناطق محروم
  • آبگرفتگی در عمده مناطق اهواز رفع شده است
  • سرمایه اجتماعی، امکان جذب و تجمیع سرمایه‌های فیزیکی و مادی را فراهم می‌کند
  • راه‌آهن دورود_خرم‌آباد؛ پروژه‌ احیاء شده دولت سیزدهم
  • پیشرفت ۱۲ درصدی راه‌آهن دورود-خرم‌آباد در‌ سال گذشته