Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ نائب رییس دوم مجلس شورای اسلامی بیانیه تقدیر جمعی از نمایندگان کرد غرب کشور را از خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران قرائت کرد.

عبدالرضا مصری اظهار داشت: جمعی از همکاران کرد غرب کشور از خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران تقدیر کردند و بیان کردند این اقدامات با اقدامات هیچ کشوری قابل مقایسه نیست.

وی گفت: در این بیانیه اشاره شده که دولت ترکیه هم به عقل بیاید و از این ظلمی که به کرد‌های منطقه می‌کند دست بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالرضا مصری در خصوص نطق کامران نماینده اصفهان در جلسه نوبت صبح امروز مجلس گفت: دیوان محاسبات نامه‌ای نوشته و اظهار کرده که ممنوعیت پرداخت همزمان فوق‌العاده ایثارگری مربوط به دیوان محاسبات نبوده و حکمی است که هیات تخصصی دیوان عدالت اداری صادر کرده است.

منبع: ایرنا برچسب ها: رویداد24 ، نماینده مجلس ، مجلس شورای اسلامی ، دولت ترکیه ، دیوان محاسبات ، نمایندگان کرد غرب کشور سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 نماینده مجلس مجلس شورای اسلامی دولت ترکیه دیوان محاسبات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۹۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های آبی اردبیل بستر اصولی پرورش آبزیان است

محمد اله بخش امروز در بازدید مدیرکل دیوان محاسبات استان اردبیل از پروژه های پرورش ماهی در شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: استان اردبیل ظرفیت بی‌نظیری برای اجرای طرح های آبزی پروری داشته و می‌توان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و نیز رفع موانع سرمایه گذاری در استان به ظرفیت مطلوبی در این حوزه دست یافت.

مدیرکل شیلات استان اردبیل یکی از اهداف مهم این اداره کل را توسعه همه‌ جانبه فعالیت های شیلاتی و استفاده از همه ظرفیت ها در کنار حفظ منابع عنوان کرد.

به گفته او، بدون شک رهنمودها و راهنمایی های دستگاه های نظارتی همچون دیوان محاسبات می تواند در این مسیر چراغ راه باشد.

اله بخش با بیان اینکه ظرفیت های آبی و رودخانه ای استان اردبیل بستری برای ایجاد طرح های اصولی پرورش آبزیان است، افزود: با استفاده از خروجی طرح های مطالعاتی و کارشناسی شده ظرفیت تولید استان را به نحو مطلوبی ارتقا خواهیم داد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • انتقاد رهبر حزب رفاه ترکیه از اردوغان: آیا شایسته ترکیه است که علیه ایران با اسرائیل همکاری کند؟
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • ظرفیت‌های آبی اردبیل بستر اصولی پرورش آبزیان است
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی قرار گرفت
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • جهانگیری: از نظر توسعه و اقتصاد، نصف ترکیه و عربستان شده‌ایم
  • تاکید سفیر ایران بر نقش قوای مسلح ایران و ترکیه در حفظ امنیت