Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@07:28:37 GMT

یزد ، قطب پرورش اسب‌ نژادعرب خاورمیانه است

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۹۴۶۵

یزد ، قطب پرورش اسب‌ نژادعرب خاورمیانه است

«سیدمهدی طلائی مقدم» در نشست بررسی مسائل و مشکلات صنعت اسب استان افزود: یزد با سرمایه‌گذاری و همت بخش‌خصوصی در سال‌های اخیر به این توفیق دست یافت .

وی با بیان اینکه حدود  ۴۰۰ مرکز پرورش اسب نژاد عرب با هشت  هزار رأس در استان فعال است تاکید کرد: پنچ هزار نفر در صنعت پرورش و نگهداری این حیوان در استان فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روزیکشنبه روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان یزد، وی تصریح کرد:  بخش‌خصوصی تاکنون افزون ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در این صنعت سرمایه گذاری کرده استد.

وی با اشاره به اینکه لازم است موضوعاتی از قبیل قرنطینه، کلینیک تخصصی و هویت‌دار کردن اسب در استان پیگیری شود، ابراز امیداواری کرد که با تشکیل کمیته تخصصی موارد مطرح شده در مسیرهای مجزا پیگیری شود و به نتیجه مطلوب برسد.

استان یزد با یک میلیون و ۱۳۸ هزار نفر جمعیت، ۳۰۰ باشگاه سوارکاری و حدود هشت هزار راس اسب اصیل از نژاد عرب دارد .

۷۵۳۶/ ۲۰۴۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سوارکاری یزد ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۹۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد نخستین شهرک تخصصی پخش کالا در همدان 

احمد شانیان گفت: با توجه به کریدور غرب کشور بودن استان همدان، نخستین شهرک تخصصی پخش کالا در توسعه و رونق تولید و تجارت در این استان ایجاد می‌شود.

او فعال کردن انجمن صنعت پخش در سطح استان را ضروری دانست و گفت: برای ساماندهی و نظام‌مند شدن و رفع مشکلات و موانع فعالان این صنف را پشتیبانی خواهیم کرد. 

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان با اشاره به ضرورت ایجاد شهرک تخصصی پخش کالا در همدان گفت: راه‌اندازی نخستین شهرک تخصصی پخش در همدان موجب استفاده مطلوب و بهینه از ظرفیت‌های تجاری و تولیدی استان به ویژه در غرب کشور می‌شود و بی‌تردید اثرات مثبتی در زمینه صادرات و توسعه اقتصادی استان خواهد داشت. 

شانیان با تأکید بر حمایت از تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان در دولت سیزدهم گفت: دولت مردمی تلاش دارد رشد و تعالی بازار و اقتصاد را با مشارکت و همراهی مردم محقق کند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • وبینار تخصصی ترانزیت و مدل سازی حمل­ و نقل بار برگزار می شود
  • ایجاد نخستین شهرک تخصصی پخش کالا در همدان 
  • همدان صاحب شهرک تخصصی پخش کالا می‌شود
  • فعالیت ۲۸ روستای بخش بابلکنار در صنعت نوغانداری
  • ‌بیستمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی کشاورزی در شیراز برگزار می‌شود
  • ایران به مرحله جدیدی از تصمیم‌سازی‌های سیاسی در خاورمیانه ورود خواهد کرد
  • برگزاری بیستمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در شیراز
  • ایران به مرحله جدیدی از تصمیم‌سازیهای سیاسی در خاورمیانه و جهان ورود خواهد کرد
  • مولدسازی در آموزش و پرورش با جدیت پیگیری شود
  • مدرسه تخصصی اتیسم تبریز و بلاتکلیفی ۱۰ساله