Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مهدی فتاحیان معاون جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از پیگیری برای اجرای چند طرح ملی حوزه جوانان در کرمانشاه خبرداد و گفت : در یکی از این طرح‌‎ها به دنبال برگزاری جشنواره ملی وحدت اقوام به مناسبت هفته وحدت در کرمانشاه هستیم که این طرح توسط یکی از سمن‌های استان اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بااشاره به اجرای طرحی برای کاهش آمار طلاق در استان، گفت : این طرح بصورت پایلوت در استان درحال انجام است که اگر موفقیت‌آمیز باشد، کشوری می‌شود.

معاون جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان کرمانشاه به رشد قابل توجه تعداد سمن‌های کرمانشاه در یکسال اخیر اشاره کرد و گفت: تعداد سمن‌های حوزه جوانان استان از ابتدای سال جاری ۲۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

 این مسئول گفت: تا پایان سالجاری تعداد سمن‌های حوزه جوانان استان حداقل به بیش از ۹۰ سمن خواهد رسید.

او از برنامه ریزی برای برگزاری کارگاه‌های آموزش کارآفرینی در استان برای جوانان خبرداد و گفت: همچنین در بحث تخصیص اعتبارات نیز تمام اعتباراتی که برای بحث کارآفرینی و اشتغال به استان اختصاص یافته را جذب کرده‌ایم.

 محسن پروانه مسئول انجمن سمن‌های مردم نهاد حوزه جوانان استان کرمانشاه از معاون جوانان وزیر ورزش وجوانان خواست تا میزبانی یک همایش ملی را درحوزه جوانان به کرمانشاه واگذار کند.

او گفت: استاندار کرمانشاه چندی پیش ۱۵ هکتار از زمین‌های دیم قصرشیرین که از سامانه گرمسیری سیراب می‌شوند را در فاز اول به جوانان بیکار و فارغ التحصیلان کشاورزی این شهرستان واگذار کرد تا روی این زمین‌ها فعالیت داشته باشند.

پروانه گفت: طی شش روز گذشته که سامانه را برای ثبت نام از متقاضیان این طرح راه اندازی کرده‌ایم، ۹۵۰ نفر ثبت نام کرده‌اند که حاکی از استقبال گسترده از آن است.

او بابیان اینکه واگذاری این زمین‌ها به جوانان بصورت رایگان نیست، گفت: از معاونت جوانان وزارت ورزش وجوانان استان می‌خواهیم تا به منظور حمایت از اشتغال جوانان این استان با رایزنی بستری فراهم کند تا زمین‌ها بصورت رایگان در اختیار جوانان قرار گیرد.

رئیس مجمع سمن‌های مردم نهاد حوزه جوانان کرمانشاه به همجواری کرمانشاه با مرز عراق هم اشاره کرد و گفت: می‌توانیم از این فرصت استفاده کنیم تا همکاری‌ها و هیات‌های دوستی را با سمن‌های کشور عراق داشته باشیم .

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری جشنواره ملی وحدت اقوام

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن های ورزشی جنجال ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۹۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری محفل شعر ترکی رضوی در تبریز

گلی در جلسه شورای برنامه ریزی رویداد‌های شعر و ادب استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: اجرای طرح ارتقای کارکرد‌های فرهنگی و ادبی مقبره الشعرا با توجه به قرار گرفتن آن در قالب برنامه‌های قرارگاه شهید آوینی در سال جدید با قوت بیشتری پیگیری می‌شود که در قالب این طرح شاهد برگزاری هفت رویداد فرهنگی و ادبی و تولید بیش از ۲۰ محصول فرهنگی چند رسانه‌ای در حوزه شعر و ادبیات خواهیم بود.

وی تداوم جریان شعری مبشرات به عنوان جریان شعر حوزه مقاومت را از جمله رویکرد‌های برشمرد و از برنامه ریزی به منظور برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر مقاومت و پایداری در ماه‌های آینده خبر داد.

گلی برگزاری جشنواره شعر ترکی و فارسی غدیر بناب، جشنواره شعر طنز فاخر استاد کریمی مراغه‌ای، جشنواره ادبی و مردمی حیدربابای شهریار در خشکناب بستان آباد و جشنواره ادبی شهید شاهی میانه با موضوع داستان کوتاه در حوزه ایثار و شهادت را از جمله رویداد‌های شاخص شعر و ادب در شهرستان‌ها برشمرد.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی افزود: برگزاری برنامه‌های روز شعر و ادب فارسی به مناسبت سالگرد درگذشت استاد شهریار و روز شعر و ادب فارسی در سطح ملی با همراهی انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور، برگزاری آیین بزرگداشت خاقانی در اول بهمن ماه، برگزاری جشنواره استانی شعر فجر و برنامه‌های بزرگداشت هفته حکیم نظامی گنجه‌ای و روز پروین اعتصامی در اسفند ماه از جمله مهمترین رویداد‌های مناسبتی حوزه و شعر و ادب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است.

وی با بیان این‌که نکوداشت شاعران و شخصیت‌های ادبی از جمله مسئولیت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است از برگزاری آیین بزرگداشت استاد علی نظمی تبریزی همزمان با هفته بزرگداشت سعدی در سوم اردیبهشت ماه در تالار خاقانی خانه فرهنگ تبریز خبر داد.

 گلی گفت: تلاش می‌کنیم تا سال ١۴٠٣ به سال جریان ساز در حوزه شعر و ادب استان تبدیل شده و جامعه شعر و ادب استان از ظرفیت انجمن‌های ادبی تبریز بیش از سال‌های گذشته بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • جزییات برگزاری جشنواره اقوام تشریح شد/ نمایش انسجام ملی در سینما
  • نشست خبری نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • شروع به کار یک جشنواره سینمایی بدون دبیر!
  • بنیاد ایرانشناسی میزبان جشنواره فیلم اقوام شد
  • برگزاری جشنواره اقوام بدون دبیری کمال تبریزی
  • راه یابی مستند بانوی کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره ملی
  • رسیدگی به امور جوانان؛ نیازمند فرصت‌سازی و تسهیل اشتغال و ازدواج
  • رسیدگی به امور جوانان؛ نیازمند فرصت‌سازی و تسهیل موانع برای اشتغال و ازدواج
  • برگزاری هفتمین جشنواره استانی شمیم ریحان در قم
  • برگزاری محفل شعر ترکی رضوی در تبریز