Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا آشناگر روز یکشنبه در نشست هم‌اندیشی با فعالان سیاسی و اجتماعی استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری افزود: در یکسال گذشته ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش به واحدهای صنعتی و تولیدی استان سمنان پرداخت شد.
وی خاطر نشان کرد: سهم کشاورزی در تولید ناخالص داخلی استان سمنان مطلوب است و پسته دامغان در سال جاری بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال گردش مالی برای پسته‌کاران داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار سمنان اضافه کرد: سمنان از استان‌های موفق کشور در اعطای تسهیلات رونق تولید و سرمایه در گردش است و در شاخص‌های مختلف استان سمنان رتبه‌های برتر کشوری را دارا است.
وی اضافه کرد: در جشنواره شهید رجایی استان سمنان در رضایت مردم از دستگاه‌های اجرایی رتبه دوم کشور را به دست آورد و مسئولان با تمام قوا برای کاهش تاثیر تحریم و فشارهای خارجی بر مردم استان در تلاش هستند.
وی ادامه داد: در یکسال گذشته ۴۵ واحد تولیدی غیرفعال استان سمنان با تلاش مسئولان به چرخه تولید برگشت و ظرفیت‌های ممتاز برای رونق اقتصادی در استان وجود دارد.
آشناگر اضافه کرد: تشکیل اتاق فکر و ترویج گفت و گو از راهکارهای موثر و اساس مدیریت مسایل سیاسی در کشور است.
استاندار سمنان تصریح کرد: برقراری ارتباط با اقشار علمی و دانشگاهی، اجتماعی و فعالان اقتصادی برای رفع مشکلات استان سمنان در دست اجرا است.
در این نشست با حضور جمال عرف معاون سیاسی وزارت کشور، حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان و جمعی از اعضای جریان‌های سیاسی، دانشگاهی و اجتماعی استان سمنان پیرامون موضوعات مختلف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی استان بحث و تبادل نظر شد. 
یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲ اسفند ۹۸ برگزار می شود.
۷۳۳۹/۶۱۰۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صنعت و معدن سمنان رونق تولید تسهیلات اشتغال استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۹۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت همسو با افزایش تولید و اشتغال از بازارهای داخلی و خارجی بهره‌ می‌گیرد

سخنگوی دولت با بیان اینکه پاکستان ششمین کشور مقصد صادراتی ایران است، گفت: در این دولت سعی می‌شود همسو با افزایش تولید و اشتغال‌زایی، از همه بازارهای داخلی و خارجی استفاده شود.

به گزارش شانا، علی بهادری‌جهرمی امروز (سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت‌) در نشست خبری با اشاره به سفر رئیس‌جمهوری به پاکستان و امضای هشت سند همکاری بیان کرد: سعی می‌شود همسو با افزایش تولید و اشتغال‌زایی، از همه بازارهای داخلی و خارجی استفاده شود. امروز روز آخر سفر رئیس‌جمهوری به پاکستان است و سپس به سریلانکا می‌رود که در آنجا طرف‌ها اسناد همکاری امضا می‌کنند و افتتاح‌ بعضی از طرح‌های اجرا شده از سوی پیمانکاران ایرانی را هم خواهیم داشت.

وی افزود: در سفر رئیس‌جمهوری به پاکستان، توسعه همکاری‌های امنیتی یکی از محورهای گفت‌وگوست که در زمینه تبادلات تجاری و امنیتی بین دو کشور اثرگذار است. پارسال نیز سهم ارزش ارزی صادرات و تنوع سبد کالاهای صادراتی را افزایش دادیم.

سخنگوی دولت با بیان اینکه پاکستان ششمین کشور مقصد صادراتی ایران است، گفت: در این سفر حجم تجارت بین ایران و پاکستان در گام نخست ۱۰‌ میلیارد دلار هدف‌گذاری شده است.

بهادری‌جهرمی تصریح کرد: در سفر سریلانکا نیز افزون بر امضای تفاهم‌نامه‌هایی در حوزه‌های کشاورزی، اقتصادی و تجاری، ابرپروژه چندمنظوره دو سد و نیروگاه و انتقال آب که از سوی پیمانکاران ایرانی احداث شده است، بهره‌برداری می‌شود.

دیگر خبرها

  • دانش ایرانی در خدمت امنیت حفاری
  • معاون استاندار:استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • معاون استاندار: استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • آیا قامت این قوم افراخته می‌شود؟
  • دولت همسو با افزایش تولید و اشتغال از بازارهای داخلی و خارجی بهره‌ می‌گیرد
  • به‌زودی، قیمت‌گذاری شوینده‌ها حذف می‌شود
  • سهم بخش کشاورزی از تولید ناخالص داخلی استان زنجان ۲۶.۷ درصد است
  • تحقق تامین امنیت غذایی در کشور با اتکا بر تولیدات داخلی
  • کشت فراسرزمینی منجر به تقویت تولید داخلی و تامین امنیت غذایی می‌شود
  • مقایسه هزینه‌های نظامی آمریکا، چین و روسیه