Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،مجتبی ناجی معاون اجتماعی بهزیستی استان اصفهان گفت:این طرح در مهد‌های روستایی و مناطق حاشیه‌ای شهر‌ها برای کودکان سه تا ۶ سال اجرا می‌شود.

مجتبی ناجی افزود: پارسال این طرح با ۱۱ میلیارد ریال هزینه برای هفت هزار و ۶۰۰ کودک در ۱۴۶ روستا مهد و ۲۵ مهد حاشیه شهر‌های استان اصفهان در مدت زمانی چهار ماهه اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با اشاره به افزایش سرانه این طرح از ۲۲ هزار ریال سال گذشته به ۳۷ هزار و ۴۰۰ ریال گفت: با توجه به اینکه اعتبار این طرح امسال افزایش نداشته است، طرح یک وعده غذای گرم امسال در دوره‌ای ۹۰ روزه فقط در ۱۳۵ روستامهد استان برای سه هزار و ۵۰۰ کودک اجرا می‌شود.

او با اشاره به آغاز اجرای این طرح از شهرستان مبارکه افزود: هدف این طرح افزایش توانمندی‌های فیزیکی کودکان و آشنایی خانواده‌ها با الگوی غذای سالم و ترکیبات غذایی مفید با تایید متخصصان تغذیه دانشگاه علوم پزشکی است که به تایید کارشناسان بهداشتی و تغذیه‌ای دانشگاه علوم پزشکی اثرات مطلوبی بر کودکان داشته است.

انتهای پیام/م

  اجرای طرح توزیع وعده غذای گرم در ۱۳۵ روستامهد استان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۹۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در اصفهان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: بادریافت اخباری مبنی بر فعالیت مجرمانه متصدی یک واحد صنفی در شهر اصفهان در خصوص فروش غیرمجاز دارو‌های ترک اعتیاد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.


سرهنگ حسین بساطی افزود: در بازرسی از این محل ۴۷ لیتر شربت و ۲۶ هزار و ۳۰۰ عدد انواع قرص‌های ترک اعتیاد کشف شد.


وی گفت: متصدی این واحد صنفی دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • تجهیز تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری
  • جهیز تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری
  • شرکت کودکان و نوجوانان ۲۸ کشور در جشنواره نقاشی پوپک
  • شرکت ۲۸ کشور دنیا در جشنواره بین‌المللی پوپک
  • رضایت شهروندان از خدمات شهرداری تهرانی در روز عید فطر
  • ۶۷۸ خیر حامی کودکان تحت حمایت بهزیستی هستند
  • توزیع ۸۰۰ غذای گرم در مجتمع نان شب ارومیه
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در اصفهان
  • اهمیت صبحانه برای کودکان
  • جمع آوری ۲۷۴ میلیون تومان زکات در بندرعباس