Web Analytics Made Easy - Statcounter

این بازی در کشور اسپانیا برگزار شد.

طرفداری - دو تیم آرژانتین و اکوادور از چهارچوب یک دیدار دوستانه به مصاف هم رفتند. 

اطلاعات بازی 

تورنومنت: بازی دوستانه

روز و تاریخ برگزاری: یک شنبه | 21 مهر 1398

مکان: استادیوم مانوئل مارتینز والرو (الچه اسپانیا) 

گلزنان و دقایق: آلاریو (20) - اسپینوزا (27 - گل به خودی) - پاردس (32 - پنالتی) - پزلا (66) - نیکولاس دومینگز (82) - اوکامپوس (86) برای آرژانتین - آنخل منا - (49) برای اکوادور

ترکیب دو تیم 

آرژانتین

اکوادور

آمار بازی 

تکمیل می گردد

شرح گل 

آلاریو - 20 (آرژانتین): توپ از کرنر سمت چپ به داخل محوطه جریمه اکوادور ارسال شد و آلاریو با ضربه سری دیدنی گل اول تیمش را به ثبت رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسپینوزا - 27 (گل به خودی - آرژانتین): آکونیا در سمت چپ محوطه جریمه حریف صاحب توپ شد و به قصد ارسال به آن ضربه زد اما توپ به اسپینوزا برخورد کرد و وارد دروازه اکوادور شد.

پاردس - 32 (پنالتی - آرژانتین): بازیکنان اکواردو در محوطه جریمه اشان مرتکب خطا شدند و داور نقطه پنالتی را نشان داد. پاردس پشت توپ ایستاد و با ضربه ای نرم و زمینی به وسط دروازه، حساب کار را 3 بر 0 کرد. 

آنخل منا - 49 (اکوادور): اکوادور کمی دورتر از گوشه سمت چپ محوطه جریمه صاحب ضربه ایستگاهی شد و منا با شوتی زیبا، توپ را به صورت مستقیم وارد دروازه آرژانتین کرد. 

پزلا - 66 (آرژانتین): بازیکنان آرژانتین در سمت چپ صاحب ضربه آزاد شدند. توپ به داخل محوطه جریمه اکوادور ارسال شد و پزلا با ضربه سر در مقابل دروازه حریف گل چهارم آلبی سلسته را به ثمر رساند.

نیکولاس دومینگز - 82 (آرژانتین): توپ پشت محوطه جریمه اکوادور به دومینگز رسید و این بازیکن با شوتی زمینی و محکم به سمت چپ دروازه حساب کار را 5 بر 1 کرد.

اوکامپوس - 86 (آرژانتین): توپ در یک ریباند به اوکامپوس رسید و این بازیکن از یک زاویه تقریبا بسته، گل ششم تیمش را به ثبت رساند.

خلاصه بازی 

به زودی 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۹۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله

به گزارش "ورزش سه"، در هفته بیست و نهم لیگ یک فرانسه، پاری سن ژرمن در دیداری خارج از خانه مهمان لوریان بود. شاگردان لوئیز انریکه این دیدار را به راحتی پشت سر گذاشتند و موفق شدند با گلزنی عثمان دمبله و کیلیان امباپه به پیروزی ۴-۱ برسند.

اولین موقعیت بازی توسط میزبان خلق شد. در دقیقه ۱۰ ضربه خطرناک کاری در نزدیکی نقطه پنالتی با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

۱۰ دقیقه بعد پی‌اس‌جی با اولین حمله جدی به اولین گل دست یافت. روی ضد‌حمله‌ای دمبله از سمت راست حرکت کرد، به محوطه جریمه وارد شد و سپس با شوت‌زنی به سمت مخالف، دروازه را باز کرد.

دو دقیقه بعد کیلیان امباپه هم گلزنی کرد. پاس نونو مندز از سمت چپ با ضربه ستاره فرانسوی وارد دروازه لوریان شد.

در دقیقه ۳۱ لوریان تا آستانه گلزنی پیش رفت اما دوناروما موفق شد ضربه سر باکایوکو را مهار کند و آنها را ناکام بگذارد.

در حدود ۱۵ دقیقه پایانی نیمه اول پاری سن ژرمن بازی را در اختیار داشت اما نتوانست مانند دقایق گذشته موقعیت جدی خلق کند و این نیمه با همان دو گل به پایان رسید.

در ابتدای نیمه دوم باز هم موج حملات پاری سن ژرمن ادامه پیدا کرد و آنها مانند نیمه اول، در اولین موقعیت جدی به گل رسیدند. در دقیقه ۶۰ امباپه در سمت چپ به شکلی فوق‌العاده مدافع حریف را دریبل زد و سپس توپ را به دمبله در مقابل دروازه سپرد تا او به راحتی گل سوم را بزند.

پس از این گل لوریان که چیزی برای از دست دادن نداشت جلو کشید اما مدافعان پاریسی به خوبی از دروازه‌شان دفاع کردند. مقاومت آنها بالاخره در دقیقه ۷۳ شکست. جایی که محمد بامبا روی ارسال زیبای بنجامین مندی با ضربه سر بازی را ۳-۱ کرد.

در دقیقه ۸۱ ضربه خطرناک کاتسریس به کنج سمت چپ دروازه می‌رفت که تبدیل به گل دوم شود اما دوناروما به زیبایی توپ را دفع کرد.

در دقایق پایانی، پی‌اس‌جی بازی را مدیریت کرد و به لوریان اجازه خلق موقعیت نداد. شاگردان انریکه در دقیقه ۹۰ هم روی شوت فوق‌العاده امباپه از سمت چپ محوطه به سمت مخالف، اختلاف را دوباره به سه گل رساند تا این بازی با نتیجه ۴-۱ خاتمه یابد.

پاری سن ژرمن با این پیروزی در صدر جدول ۶۹ امتیازی شد و اختلافش با موناکو رد رتبه دوم را با یک بازی بیشتر به ۱۴ امتیاز رساند.

دیگر خبرها

  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • ژشت‌های خاص ملی‌پوشان پس از صعود مقتدرانه
  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ملوان؛ برد مهم
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال