Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر لیگ برتر فوتبال کشور در حالی از ۲۹ مهر جاری، هفته هفتم خود را ورق خواهد زد که در این میان ۲ تیم اصفهانی آمارهای جالبی را رقم زدند که در نوع خود می‌تواند برای علاقمندان به فوتبال، شنیدنی باشد.

تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن با تمام فراز و فرودهایی که در لیگ برتر فصل گذشته داشتند، فصل جاری را به شکل دیگری رقم زدند و آمار جالبی را از خود به‌جا گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم سپاهان در شش بازی گذشته خود در خانه و خارج از خانه، هیچ شکستی را متحمل نشده و همراه تیم‌های تراکتورسازی تبریز و نفت مسجد سلیمان، این آمار را از آن خود کرده، در حالی که دیگر نماینده نصف‌جهان یعنی سبزپوشان ذوب‌آهن در شش بازی گذشته خود هیچ پیروزی را کسب نکرده و با وجود ارائه بازی‌های خوب، نتواسته است پیروز میدان باشد.

تیم ذوب‌آهن که همراه با ۲ تیم قعر جدول یعنی گل گُهر سیرجان و شاهین شهرداری بوشهر، این آمار را یدک می‌کشد، این امید را دارد که در هفته هفتم لیگ برتر، مقابل شهر خودرو مشهد در ورزشگاه فولادشهر، طلسم ناکامی‌هایش را بشکند.

نکته جالبی که زردپوشان اصفهانی را ویژه‌تر می‌کند، درخشش "پیام نیازمند" دروازبان و خط دفاع این تیم است که تا پایان هفته ششم لیگ برتر در فصل جاری هیچ گلی را دریافت نکرده و هشت گل نیز توسط بازیکنان خود زده که در نتیجه، این تیم را با تفاضل گل مثبت هشت و هم‌امتیاز با تراکتورسازی و تفاضل گل برتر، در صدر جدول لیگ برتر فوتبال قرار داده است.

در حالی که دیگر تیم اصفهانی یعنی ذوب‌آهن در شش بازی گذشته خود هشت گل خورده و پنج گل به ثمر رسانده که با تفاضل گل منفی سه در رده سیزدهم لیگ شانزده تیمی ایران قرار دارد که با سابقه درخشان سبزپوشان، آمار جالبی برای این تیم نمی‌تواند باشد.

از دیگر نکاتی که در باره تیم‌های اصفهانی لیگ برتر می‌توان نوشت این است که ۲ دیدار تیم سپاهان و چهار دیدار تیم ذوب‌آهن به تساوی انجامیده، با این حال، سپاهان با ۱۴ امتیاز  در صدر و ذوب‌آهن با چهار امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد که نشان‌دهنده تفاوت فاحش امتیازات تیم‌های اصفهانی است.

اگر بخواهیم دیدارهای دو تیم را واکاوی کنیم می‌توان به این نکته نیز اشاره کرد که امیر قلعه‌نویی سرمربی سپاهان، تیمی متفاوت با جنگندگی ویژه‌ای را روانه مسابقات کرده و در خط دفاع و حمله جنب و جوش بالایی دارد که در یکی از دیدارهای مهم خود توانست در هفته پنجم، تیم پرسپولیس تهران را در خانه خودش با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد و این موضوع زنگ خطری برای سرخ آبی‌های تهرانی بود که سپاهان اصفهان دوباره به روزهای اوج خود نزدیک می‌شود و در فصل جاری یکی از مدعیات قهرمانی در لیگ ایران و آسیا خواهد بود.

ذوب‌آهن نیز با وجود بازی‌های خوبی که ارائه می‌دهد هنور نتوانسته است نتیجه دلخواه خود را به دست بیاورد، تیمی که در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا، تنها نماینده ایران در رقابت‌های آسیا بود و به گفته مسئولانش، در برخی موارد داوری‌ها نیز به ضرر آنها رقم خورده است.

با این وجود، منصوریان سرمربی ذوب‌آهن، بی‌دقتی بازیکنان خود را با وجود بازی‌های خوبی که از لحاظ تاکتیکی و تکنیکی ارائه می‌دهند، یکی از دلایل عدم موفقیت تیمش می‌داند و لازمه داشتن دقت کافی و پیروزی در یک مسابقه ورزشی، آن هم فوتبال، داشتن تمرکز بالاست که امید است این تیم نیز به شرایط آرمانی خود به عنوان دیگر نماینده دیار نصف‌جهان در لیگ برتر فوتبال کشور برگردد.

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور، دوشنبه ۲۹ مهر سال جاری، تیم سپاهان میهمان گل گهر سیرجان است و ذوب‌آهن نیز در فولادشهر به مصاف شهر خودرو مشهد می‌رود.

۶۰۲۷/۸۱۱۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال لیگ برتر ذوب آهن تیم فوتبال سپاهان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۹۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان

زی‌سان: دو تیم فوتبال پرسپولیس و سپاهان روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. 
بازی رفت دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید. در پنج باززی آخر دو تیم سهم سپاهان سه پیروزی و سهم پرسپولیس یک پیروزی بوده و یک بازی نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. 

tags # پرسپولیس ، سپاهان سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • شکست ملوان مقابل سپاهان بعد از ۳۶۷۰ روز!
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • پیروزی تراکتور مقابل سپاهان با هتریک «محمد صادق سلیمی»