Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، به گفته سخنگوی «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان طی تماس تلفنی با «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه بر لزوم توقف فوری عملیات این کشور در شمال سوریه تاکید کرده است.

به نوشته خبرگزاری «آسوشیتدپرس»، در ادامه واکنش‌های بین‌المللی به عملیات نظامی ترکیه در شمال سوریه، صدراعظم آلمان در تماس تلفنی با رئیس‌جمهور ترکیه مخالفت دوباره برلین با این عملیات را اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دولت آلمان اعلام کرد، آنگلا مرکل در این تماس تلفنی «توقف فوری» عملیات نظامی ترکیه در شمال سوریه را خواستار شد.

رایزنی تلفنی سران آلمان و ترکیه در شرایطی انجام شده که آنکارا از چهارشنبه (۱۷ مهرماه) از آغاز عملیات نظامی جدید این کشور در شمال سوریه خبر داد.

رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه مدعی شد که مأموریت این کشور،  «ممانعت از ایجاد گذرگاه تروریستی در طول مرزهای جنوبی» است. منظور ترکیه از تروریست‌ها، یگان‌های موسوم به مدافع خلق کُرد در سوریه هستند که آنکارا آنها را شاخه‌ای از حزب کارگران کردستان برمی‌شمرد و در چارچوب نیروهای دموکراتیک سوریه فعالیت می‌کنند. نیروهایی که آمریکا از آنها در چارچوب مبارزه با داعش در سوریه حمایت کرده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آلمان ترکیه سوریه دولت آنگلا مرکل آنگلا مرکل ترکیه سوریه حمله ترکیه به سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۹۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات شهرک‌نشینان در تل آویو علیه کابینه نتانیاهو

صهیونیست‌ها پنجشنبه شب بار دیگر به خیابان‌های تل‌آویو آمده و به سیاست‌های کابینه نتانیاهو در خصوص تبادل اسرا اعتراض کردند.

تظاهرات کنندگان با برپایی تظاهرات در نزدیکی مقر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در منطقه کریاه در تل آویو، خواستار توافق فوری برای مبادله اسرا شدند.

معترضان خواستار تلاش جدی برای آزادی فوری اسرای صهیونیست شده و توقف مذاکرات برای مبادله اسرا را محکوم کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تاکید ایران و امارات بر توقف جنایت اسرائیل در غزه
  • تظاهرات شهرک‌نشینان در تل آویو علیه کابینه نتانیاهو
  • مخبر: اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطا شود، به شدت پاسخ می‌دهیم
  • مخبر : اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطا شود، به شدت پاسخ می‌دهیم
  • دنبال تنش نیستیم ولی اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطایی شود، به شدت پاسخ می‌دهیم
  • طرح ممنوعیت تجارت با رژیم صهیونیستی در مجلس ترکیه
  • این کشور در شورای امنیت خواستار فوری تحریم اسرائیل شد
  • چین و اندونزی خواستار آتش‌بس فوری و پایدار در غزه شدند
  • نماینده کنگره خواستار آتش‌بس فوری و دائمی در غزه
  • آلمان: ما خواستار حفظ آرامش پس از حمله ایران هستیم