Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار دو تیم ملی برزیل و نیجریه با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا هم تیمی های نیمار همچنان روی دور نزول گام بردارند.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه دیدار‌های دوستانه ملی، تیم ملی فوتبال برزیل بعد از تساوی یک بر یک برابر سنگال، به دیدار نیجریه دیگر تیم آفریقایی رفت. در همان اوایل بازی بود که نیمار به دلیل مصدومیت از زمین بازی بیرون رفت و جای خود را به فیلیپ کوتینیو داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه ۳۵ بازی در نیمه نخست جو آریبو روی اشتباه خط دفاع برزیل و تعلل بازیکنان سلسائو توانست دروازه این تیم را باز کند تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر نیجربه به پایان برسد. 

در نیمه دوم برزیل برای جبران گل خورده پیش کشید و توانست با ضربه کاسیمیرو به گل تساوی دست یابد. سلسائو توپ و میدان را در این نیمه در دست داشت و موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف خلق کرد و این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

شرح گل‌ها

آریبو - ۳۵ (نیجریه): آریبو در باکس پنالتی برزیل صاحب توپ شد و بعد از عبور از یک بازیکن، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

کاسمیرو - ۴۸ (برزیل): توپ از سمت راست ارسال شد. ضربه سر مارکینیوش به تیر افقی دروازه نیجریه برخورد کرد. کاسمیرو در ریباند توپ را وارد دروازه کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پیاده روی اربعین نفتکش SABITI سوریه ترکیه ایدز چنار محمودی جام جهانی والیبال برزیل نیمار نیجریه تابناک ورزشی پیاده روی اربعین نفتکش SABITI سوریه ترکیه ایدز چنار محمودی جام جهانی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۹۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد یک نیمه ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت با یک مصدوم

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و پرسپولیس از ساعت ۱۹ شامگاه امروز در ورزشگاه تختی آبادان آغاز شد که با پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل میزبان همراه بود.

دانیال اسماعیلی فر (۷) تک گل این دیدار را به ثمر رساند.

پاس گل امید عالیشاه از روی نقطه کرنر با ضربه سر اسماعیلی فر همراه شد تا پرسپولیس به برتری در ابتدای این دیدار برسد و عالیشاه تبدیل به بهترین پاسور تاریخ بازی‌های لیگ برتر در پیراهن سرخ شود.

با این حال اقبال عالیشاه با این پاس گل چندان خوب ادامه پیدا نکرد تا هافبک پرسپولیس در دقیقه ۱۱ به دلیل کشیدگی عضله‌های پا تعویض شده و جای خود را به وحید امیری دهد.

نفتی‌ها پس از این گل سعی داشتند با نفوذ از عمق دفاع پرسپولیس به گل تساوی برسند اما تلاش‌های تراوالی و ریکانی راه به جای نبرد تا با همان یک گل نیمه اول به پایان برسد.

کد خبر 6082115

دیگر خبرها

  • تساوی گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • برد یک نیمه ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت با یک مصدوم
  • ایران بازی نخست را با برد آغاز کرد/۲ مشکل تیم ملی برابر افغانستان
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه نخست
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه اول
  • لیگ قهرمانان اروپا / رئال و بایرن مونیخ راهی نیمه‌نهایی شدند
  • رئال مادرید با حذف منچسترسیتی رقیب بایرن مونیخ شد
  • رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی
  • تساوی بدون گل در نیمه اول دربی اصفهان
  • بارسلونا تاوان اشتباهات این دو ستاره را داد