Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-24@20:33:21 GMT

برنامه‌های وزارت صمت برای دانش‌بنیان کردن واحدهای صنعتی

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۹۶۶۷

‍‍‍‍‍‍

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی از طرح ۱۰ میلیارد دلاری برای رونق تولید کالا سخن گفت و افزود: این طرح علاوه بر افزایش ظرفیت واحد های راکد را هم به چرخه تولید باز می گرداند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 اصغر مصاحب در گفتگو با 18:30 به تاثیر اجرای طرح ۱۰ میلیارد دلاری در تولید کالا داخلی کشور پرداخت و گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت(صمت)برای تعمیق تولیدات ساخت داخل از ابتدای امسال اقدام به اجرای طرحی کرده است که بتوان بیش از پیش به رونق تولیدات داخلی اهمیت بیشتری داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی از هدف گذاری استفاده بیشتر از ظرفیت های داخلی گفت و افزود: در این طرح 10 میلیاردی و زیر مجموعه های آن علاوه بر نوسازی صنعت کشور واحدهای راکد به چرخه تولید باز می گردد.

مصاحب افزود: در حوزه افزایش ظرفیت 2 هزار 500 واحد صنعتی حدود 600 واحد تا امروز 25 درصد تولیدات خود را افزایش داده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: دانش بنیان شهرک های صنعتی تولید واحد تولیدی راکد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۹۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود ایرانی شامگاه چهارشنبه در جلسه وبینار بررسی تامین ارز واحدهای صنعتی اردبیل اظهار کرد: برای تولید کننده واقعی در اردبیل امکانات فراهم است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع تامین ارز مورد نیاز واحدهای صنعتی برای تهیه مواد اولیه، قطعات مصرفی و ماشین آلات در سال جهش تولید به ویژه تولید کالاهای صادراتی اداره کل صمت پیگیری و اقدامات لازم را به عمل می آورد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: برای رفع مشکلات احتمالی واحدهای صنعتی استان جلسات مستمری را برگزار می کنیم تا با برنامه ریزی و مشورت مسائل و مشکلات را حل کنیم.

ایرانی با تاکید بر تحقق ارتقای جهش صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: نشست صمیمی با صاحبان صنایع و پیگیری مشکلات فعالان اقتصادی استان در دستور کار است و با حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی و همفکری مجموعه صنعت، معدن و تجارت با بخش خصوصی برای گسترش تولیدات و افزایش اشتغال پایدار و توسعه صادرات تلاش می کنیم.

وی با اشاره بر تلاش و برنامه ریزی مدون مجموعه صنعت، معدن و تجارت استان، برای توسعه فعالیت‌های تولیدی صنعتی و تجاری گفت: به صورت هفتگی با تشکیل کارگروه تسهیل و برگزاری نشست های صمیمی با مدیران واحدهای تولیدی بازدید دوره ای و مستمراز واحدهای صنعتی و احصای مشکلات مجموعه های تولیدی به دنبال رفع موانع احتمالی تولید و تسهیل امر سرمایه گذاری در استان هستیم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: با افزایش میزان صادرات استان، میزان تخصیص ارز نیز افزایش خواهد یافت که مدیران واحدهای تولیدی باید در این زمینه نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

کد خبر 6088175

دیگر خبرها

  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • صنایع کوچک روستایی در استان همدان توسعه می‌یابد
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • ۱.۵ میلیارد دلار صادرات واحد‌های صنعتی استان تهران در سال گذشته
  • ابتکار جدید یک هسته فناور در سوددهی واحدهای صنعتی
  • ایجاد معاونت ساخت صنعتی مسکن در ریاست جمهوری/ تولید مسکن ارزان با کمک دانش‌بنیان‌ها
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • نیروگاه اتمی بوشهر بیش از ۶۵ میلیون مگاوات ساعت برق تولید کرد
  • یکی از مسائل جدی کشور فارغ التحصیلان فاقد دانش است