Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،اروجعلی علیزاده مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: برای اجرای این طرح از ۱۰ تا ۲۰ مهرماه، ۷۴۵ دستگاه اتوبوس به کرمانشاه و مرز‌های مهران و خسروی اعزام شده‌اند.

او افزود: حدود ۷۰ درصد از ظرفیت ناوگان حمل و نقل مسافری استان در خدمت زائران اربعین حسینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوخاطرنشان کرد: ۲۶۵ زائر اربعین حسینی از اتباع جمهوری خودمختار نخجوان نیز تاکنون از پایانه مرزی جلفا برای شرکت در راهپیمایی اربعین وارد کشور شده‌اند.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقیادامه داد: با توجه به این‌که روز‌های ۲۴ تا ۲۹ مهر ایام پیک بازگشت زائران به کشور است، از زائران می‌خواهیم در این ایام مدیریت و برنامه‌ریزی لازم برای سفر‌های خود را انجام دهند.

با نزدیک شدن به اربعین سید و سالار شهیدان، روز به روز بر خیل مشتاقان مراسم جهانی پیاده روی اربعین افزوده و تردد در مبادی مرز‌های کشورمان با عراق پرحجم گزارش می‌شود.

برای رفت و آمد زائران اربعین آذربایجان شرقی مرز مهران در نظر گرفته است و هم استانی‌های عزیزمان از این مرز خود را به دریای خروشان زائران اباعبدلله می‌رسانند.

انتهای پیام/

در مسیر اربعین، جابه جایی بیش از ۲۴هزار زائر با ناوگان مسافری آذربایجان شرقی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ناوگان حمل و نقل مرزها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۹۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه جایی ۵۲ هزار مسافر از مبادی استان کردستان

سید عبدالرحمن حسینی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: از ۲۴ اسفند سال گذشته تا پایان روز ۵ فروردین ماه جاری، ۵۲ هزار مسافر در قالب ۱۱ هزار سفر از مبادی استان کردستان با استفاده از انواع ناوگان حمل ونقل عمومی انجام شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان اذعان کرد: مقصد ۷۰ درصد سفر‌ها درون استان و ۳۰ درصد برون استانی بوده است.

وی افزود: در این مدت ۲۴ درصد مسافران با استفاده از اتوبوس، ۳۰ درصد با مینی بوس و ۴۶ درصد با استفاده از سواری بین شهری جابجا شده اند.

حسینی خاطرنشان کرد: همچنین در مدت یاد شده ۲۷ هزار مسافر نیز از طریق مرز‌های رسمی استان تردد داشته اند که ۶۵ درصد آنها ایرانی و ۳۵ درصد خارجی هستند.

اجرای طرح کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان اضافه کرد:  کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی با هدف  افزایش ایمنی سفر در طول تعطیلات اجرا می شود که ناوگان حمل و نقل از مبدا و در طول مسیر رصد و تعداد مسافرین با تعداد درج شده در صورت وضعیت مسافری تطابق داده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مسافران به منظور ارتقای سطح خدمات در حوزه حمل ونقل مسافر برونشهری، همکاری لازم را داشته باشند، یادآور شد: هموطنان در صورت بروز و مشاهده هر گونه تخلف مراتب را به سامانه پیغامگیر و پاسخگوی شبانه روزی ۱۴۱ اعلام کنند تا در حداقل زمان ممکن مورد رسیدگی قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون نفر با ناوگان حمل و نقل عمومی در کشور
  • جابه جایی بیش از ۸۱ هزار مسافر توسط ناوگان مسافری استان مرکزی
  • جابجایی بیش از دو میلیون مسافر دریایی در هرمزگان
  • جابه جایی ۱۶۷ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان بوشهر
  • ثبت ترابری ۱۱۵ هزار نفر مسافر در بنادر غرب هرمزگان
  • ۲۰۴ هزار مسافر توسط ناوگان حمل ونقل عمومی استان اصفهان به سفرهای نوروزی رفتند
  • تقریبا هیج شکایتی از هتل‌های مشهد در نوروز نداشته‌ایم/ ماندگاری زائر افزایش پیدا کرده است
  • جابه جایی ۶۷ هزار مسافر از ابتدای طرح نوروزی ۱۴۰۳ در همدان
  • ۶۹ هزار مسافر نوروزی توسط ناوگان ریلی قم جابه‌جا شدند
  • جابه جایی ۵۲ هزار مسافر از مبادی استان کردستان