Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از طلوع، نایب رئیس کمیته امور بین الملل دومای روسیه به ادعای پنتاگون درباره تلاش نیروهای دموکراتیک سوریه برای توافق با مسکو جهت ضد حمله به ترکیه واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، آلکسی چپا نایب رئیس کمیته امور بین الملل دومای روسیه اظهارات پنتاگون در مورد تمایل کردهای سوریه برای شروع حمله به ترکیه با رضایت سوریه و فدراسیون روسیه را پوچ خواند و خاطرنشان کرد: این تلاشی برای زنده ماندن با ذهنی بیمار در پیامدهای اشتباهات راهبردی خود آنها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس کمیته امور بین الملل دومای دولتی روسیه درادامه گفت: فکر می کنم این یک نوع تلاش مضحک برای تغییر مسئولیت از ذهن بیمار به ذهن سالم است. ما بارها و بارها به ایالات متحده در مورد خطرات سیاست این کشور در مسلح کردن گروه‌های کُرد هشدار داده‌ایم.

وی اضافه کرد: ما همیشه اصرار داشتیم که کُردها با دولت سوریه بر سر میز مذاکره بنشینند. برای این، کار بزرگی توسط گروه آستانه برای ایجاد کمیته قانون اساسی به منظور ایجاد تضمین، از جمله برای کردها، برای زندگی در سوریه متحد انجام شد.

گفتنی است، مارک اسپر رئیس پنتاگون در مصاحبه با شبکه سی‌بی‌اس ادعا کرده بود که نیروهای دموکراتیک سوریه می‌خواهند با مذاکره با مقامات سوری و ارتش روسیه امکان ضد حمله به نیروهای ترکیه مستقر در شمال کشور را بیابند.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پنتاگون روسیه کردهای سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۹۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفیر اسرائیل : روسیه حمله ایران را محکوم کند / مسکو: تل آویو حملات اوکراین به خاک ما را محکوم نکرد

سخنگوی وزارت امورخارجه روسیه به درخواست دیپلمات صهیونیست از مسکو برای محکوم کردن پاسخ نظامی ایران به رژیم صهیونیستی پاسخ منفی داد.

به گزارش ایسنا، سیمونا هالپرین، سفیر رژیم صهیونیستی در روسیه پس از پاسخ مشروع ایران در شامگاه شنبه به تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مواضع و مردم کشورمان در سوریه از مسکو خواست تا اقدام ایران را محکوم کند.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امورخارجه روسیه در پاسخ به این درخواست سفیر رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد که «اسرائیل حملات اوکراین به روسیه را محکوم نکرده است.»

روابط عمومی کل سپاه پاسداران ایران بامداد امروز (یک‌شنبه) در اطلاعیه‌ای از پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه، از حمله و اصابت موفق ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

حمله به پایگاه هوایی نواتیم در سرزمین‌های اشغالی از اهداف عملیات موشکی و پهپادی ایران در پاسخ به حمله صهیونیست‌ها به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق بود؛ پایگاه مبدأ شلیک موشک‌های اسرائیل که شهادت مستشاران ارشد ایرانی و همراهانشان را به همراه داشت و نقض کامل قوانین بین‌المللی از سوی این رژیم بود.

دقایقی پس از آغاز عملیات گسترده ایران، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا به صورت تلفنی با یکدیگر رایزنی کردند. بایدن در اظهارات خود از نتانیاهو خواسته است به حمله تلافی‌جویانه ایران پاسخی ندهد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ارتباط عوامل حمله تروریستی در مسکو با اوکراین مشخص شد
  • روسیه قصد محکوم کردن حمله تلافی جویانه ایران را ندارد
  • مسکو: «کوریِ گزینشی» غرب در قبال خاورمیانه نامحدود است
  • سفیر اسرائیل : روسیه حمله ایران را محکوم کند / مسکو: تل آویو حملات اوکراین به خاک ما را محکوم نکرد
  • روسیه: غرب در شناسایی طراحان اصلی حادثه مسکو همکاری کند
  • لوکاشنکو: دلیلی برای امضای توافق صلح بین روسیه و زلنسکی نیست
  • گاف تازه سفیر رژیم صهیونیستی در مسکو درباره پاسخ ایران
  • واکنش مسکو به تشدید تنش‌ها در خاورمیانه
  • اولین واکنش پنتاگون به حمله ایران به اسرائیل
  • چرا روسیه نگران تنش میان ایران و اسرائیل است؟