Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم نامه همکاری دانشگاه گلستان و دانشگاه فرهنگیان با هدف استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود و توانایی‌های علمی و پژوهشی متقابل بین این دو دانشگاه، منعقد شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تفاهم نامه همکاری دانشگاه گلستان و دانشگاه فرهنگیان با هدف استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود و توانایی‌های علمی و پژوهشی متقابل بین این دو دانشگاه، منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این تفاهم نامه به امضای فرهاد یغمایی، رئیس دانشگاه گلستان و محمدرضا مازندرانی، رئیس دانشگاه فرهنگیان گلستان رسید و هدف اصلی آن همکاری مشترک بین این دو دانشگاه برای هدایت و تبیین طرح‌های تحقیقاتی مشترک استادان و دانشجویان تعیین شده است.

بهره‌مند شدن دو طرف تفاهم نامه از امکانات یکدیگر مانند توان فکری، تجربی، پژوهشی، آزمایشگاهی، ارتباطات بین المللی و داده‌های قابل استفاده در پژوهش و تحقیق، همکاری در زمینه راه اندازی رشته‌های جدید، توسعه اهداف آموزشی و تبادل استادان مجرب از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم نامه عنوان شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه فرهنگیان دانشگاه گلستان تفاهم نامه همکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۹۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، دانشگاه الزهرا (س) بر اساس آیین‌نامه‌ پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره‌ تحصیلی دکتری  بر اساس مصوبه وزارت علوم تحقیقات و فناوری و شیوه نامه اجرایی مصوب معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، اداره حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه الزهرا، در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از بین متقاضیان حائز شرایط، برای ادامه تحصیل در مقطع دکتری در رشته‌های مندرج در این فراخوان، به ‌صورت بدون آزمون (استعداد درخشان) از طریق ثبت‌نام اینترنتی و انجام مصاحبه، دانشجو می‌پذیرد.

کسب میانگین کل  ۱۶ و بالاتر در مقطع کارشناسی و میانگین کل ۱۷ و بالاتر (بدون احتساب نمره پایان‌نامه) در مقطع کارشناسی ارشد مرتبط از شرایط اصلی متقاضیان دکتری بدون آزمون دانشگاه عنوان شده است. در مورد متقاضیانی که میانگین کل کارشناسی پیوسته آن‌ها کمتر از ۱۶ و یا میانگین کل مقطع کارشناسی‎ ارشد (بدون احتساب نمره پایان‌نامه) آن‌ها کمتر از ۱۷ باشد، میانگین همترازی طبق آخرین اطلاعات موجود در پرتال سازمان سنجش، محاسبه خواهد شد.

ملاک ارزیابی معدل دانشجویان دوره کارشناسی‌ارشد پیوسته، معدل کل دوره با رعایت حداقل ۱۷ یا معدل همتراز شده دوره یادشده طبق آخرین اطلاعات موجود در پرتال سازمان سنجش (بدون احتساب نمره پایان‌نامه) است.

متقاضیان استفاده از تسهیلات پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان برای ورود به دوره تحصیلی دکتری می‌توانند بلافاصله پس از دانش‌آموختگی از دوره کارشناسی ارشد، برای ۳ دوره متوالی پذیرش در مهرماه، در فراخوان دانشگاه‌ شرکت کنند.

در مقطع کارشناسی‌ارشد از میان دانشگاه‌های معتبر وزارت علوم، دانش‌آموخته شده باشد یا در مهلت مقرر دانش‌آموخته شود. دانش‌آموختگان و دانشجویان مقطع کارشناسی‎ارشد دانشگاه‌های آزاد اسلامی، پیام نور، جامع علمی کاربردی، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی، دوره‎های الکترونیکی و مجازی و نیمه حضوری مجاز به ارائه درخواست نمی‌باشند.

پذیرش افراد واجد شرایط در همان رشته تحصیلی یا رشته‌های مرتبط با رشته تحصیلی مقطع کارشناسی‌ارشد متقاضی، به تشخیص گروه آموزشی و تائید شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه امکان‌پذیر است. مدرک کارشناسی مدنظر در این فراخوان باید پیش از مدرک کارشناسی‌ارشد مرتبط اخذ شده باشد.

دارندگان مدرک حوزوی معادل کارشناسی‌ارشد نمی‌توانند بدون آزمون وارد مقطع بالاتر شوند. پذیرش دارندگان مدرک حوزوی معادل کارشناسی که از طریق آزمون تحصیلات‌ تکمیلی(کارشناسی‌ارشد) سازمان سنجش وارد مقطع کارشناسی‌ارشد شده‌اند و براساس آیین‌نامه پذیرش بدون آزمون در مقطع دکتری واجد شرایط هستند، از طریق این فراخوان امکان‌پذیر است.

حداقل ۶۰ امتیاز از فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و مصاحبه مطابق جدول ارزشیابی درج شده در این فراخوان  کسب شود.

حداقل یک مقاله علمی پژوهشی معتبر داخلی یا خارجی مرتبط با پایان نامه با کسب حداقل ۷ امتیاز، چاپ شده باشد.

گواهی معتبر پذیرش چاپ مقاله با درج تاریخ دقیق چاپ مورد قبول است. متقاضیان باید نسخه نهایی چاپ شده مقاله را در اسرع وقت ارائه دهند در غیر این صورت پذیرش آن‌ها ملغی خواهد شد.

هرگونه ثبت اختراع باید مورد تائید سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران باشد. برگزیدگان جشنواره های علمی معتبر(خوارزمی، فارابی، رازی و ابن سینا) باید تائیدیه دبیرخانه جشنواره راکسب و ارائه کنند.

طرح‌های پژوهشی اجرا شده مرتبط با رشته/گرایش تخصصی باید مورد تائید معاونت پژوهشی دانشگاه مجری طرح باشد.

دارندگان اثر بدیع و ارزنده هنری باید تائیدیه از وزارت راه و شهرسازی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی کشور یا سازمان‌های مشابه و مورد تائید را کسب و ارائه کنند.

چنانچه متقاضیان دارای مدرک زبان معتبر باشند، مطابق با جدول مندرج در این فراخوان، امتیاز لازم را کسب خواهند کرد. متقاضیانی که فاقد مدرک زبان هستند، می‌توانند در این فراخوان شرکت نمایند لیکن ضروری است در صورت پذیرش نهایی، تا قبل از آزمون جامع دکتری، نسبت به تعیین تکلیف حد نصاب نمره علمی مورد نظر برای احراز صلاحیت در بسندگی زبان خارجی، مطابق مصوبات شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه اقدام کنند.

تغییر رشته یا محل تحصیل افراد پذیرفته‌شده بر اساس آیین‌نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در مقطع تحصیلی دکتری، مجاز نیست.

پذیرفته‌شدگان بدون آزمون مقطع دکتری در دوره‌های روزانه پذیرش شده و ادامه تحصیل آن‌ها رایگان خواهد بود و در صورت انصراف از تحصیل در دوره روزانه، مشمول مقررات آموزشی دانشجویان انصرافی می‌شوند.

اتباع غیرایرانی «مقیم ایران» ورودی کارشناسی‌ارشد سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ و بعد از آن در صورت داشتن شریط می­توانند از تسهیلات این آیین‌نامه استفاده کنند.

متقاضیان می بایست فقط در یک رشته درخواست خود را ارائه دهند. در صورت پذیرش، در زمان شروع تحصیل، دانشجوی مقطع دکتری در سایر موسسات و دانشگاه‌ها نباشد.

دانشگاه می‌تواند با رعایت شرایط مندرج در این آیین‌نامه نسبت به پذیرش حائزین شرایط اقدام نماید. اسامی پذیرفته‌شدگان باید توسط معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه برای تائید صلاحیت عمومی به سازمان سنجش ارسال شود و قطعی شدن ثبت‌نام منوط به تائید سازمان مذکور است.

متقاضیان فوق باید جهت ثبت نام الکترونیکی تا ۳۱ فروردین ماه جاری با مراجعه به نشانی اینترنتی http://edu۱.alzahra.ac.ir  نسبت به انجام ثبت نام و ارسال مدارک اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • لزوم حمایت از هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی بانه
  • شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری مرزبانی با محیط زیست شهرستان مرزی آستارا
  • اسکان نوروزی فرهنگیان در گلستان با ۱۹ پایگاه فعال
  • راهکار استقلال برای حل بدهی به سانتاکلارا
  • راهکار استقلال برای حل شدن ماجرای بدهی به سانتاکلارا
  • راهکار استقلال برای مجوز حرفه‌ای درماجرای بدهی به سانتاکلارا
  • گلایه راه‌آهن شمالغرب از بدعهدی شرکت شهرک‌های صنعتی
  • انعقاد تفاهم‌نامه احداث مدرسه ۱۲ کلاسه مشارکتی در شهر قاین
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد حامیان دانشگاه تهران، بنیاد علم و فناوری جمیلی و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران؛ 2 بهمن