Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته چهارم لیگ فوتبال زنان انگلیس برگزار شد و منچسترسیتی و چلسی با ۱۲ و ۱۰ امتیاز جایگاه اول و دوم جدول این هفته را به خود اختصاص دادند.

آرسنال نیز با ۹ امتیاز در جایگاه سوم این جدول قرار گرفت.

تیم بیرمنگام با ۲ امتیاز در قعر جدول این هفته قرار گرفته است.

۱۲ تیم در لیگ این فصل حضور دارند که نتایج دیدارهای هفته چهارم لیگ فوتبال زنان انگلیس بدین شرح است:

منچسترسیتی ۳– بیرمنگام صفر

لیورپول یک- برستیول سیتی یک

تاتنهام  صفر– منچستریونایتد ۳

ریدینگ  ۳– اورتون ۲

برایتون یک– وست هم ۳

چلسی ۲– آرسنال یک

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیورپول منچستریونایتد چلسی منچسترسیتی آرسنال لیگ فوتبال زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۹۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمس آذر به استقلال باخت، اما شمایل یک تیم بازنده را نداشت

آفتاب‌‌نیوز :

استقلال در روز اول هفته بیست و چهارم شاهد از دست رفتن صدرنشینی بود. پرسپولیس در آبادان با سه گل برد تا ۵۲ امتیازی شده و برای اولین بار صدر جدول این فصل را در اختیار بگیرد. در هفته‌های اخیر فاصله دو تیم در صدر جدول به یک امتیاز رسیده بود و استقلال چاره‌ای جز بردن تمام بازی‌های پیش رو نداشت و ندارد، همانطور که پرسپولیس هم حق لغزش نداشت و ندارد. این اتفاق باعث حساسیت عجیب و غریب بازی روز جمعه استقلال مقابل شمس آذر شد. تیمی که بدون تردید پدیده این فصل فوتبال ما بوده و با تعدادی جوان، زیباترین فوتبال‌ها را به نمایش می‌گذارد. شمس آذر برای اولین بار حضور در لیگ حرفه‌ای را تجربه می‌کند و با امتیاز منفی فصل را شروع کرد، اما یقه بزرگان را گرفت و همواره در نیمه بالایی جدول حضور دارد.

بازی رفت دو تیم در قزوین ۲-۲ مساوی شد. آن روز هم استقلال در امتیاز ۱۹ در صدر جدول با سپاهان همسایه بود، در هر دو نیمه دوبار پیش افتاد، اما هر دو بار از جوانان شمس آذر گل خورد و در نهایت به مساوی قناعت کرد. روزی که سپاهان به ملوان باخت و پرسپولیس هم در آزادی با صنعت نفت مساوی کرد تا استقلال بعد از صدرنشینی هفته اول، برای اولین بار در پایان هفته نهم طعم صدرنشینی را بچشد. اتفاقات آن بازی هرگز فراموش نشد. استقلال به صدر جدول رفت، اما دریافت که مقابل شمس آذر کوچک‌ترین اشتباه می‌تواند جریمه‌ای سنگین در پی داشته باشد. تیمی که در مقابل بزرگان به هیچ وجه از پیش بازنده نیست. پس وقتی شرایط دور برگشت به بالاترین درجه از حساسیت رسید، استقلال باید بیشتر از همیشه مراقب شمس آذر می‌بود.

این بار تیم نکونام توانست از برتری اولیه خود دفاع کند و گل‌های دوم و سوم را هم زد. مثل بازی رفت استقلال صاحب پنالتی شد و آن را به گل تبدیل کرد، اما شمس آذر جوان حتی لحظه‌ای از مسابقه شکست را قبول نکرد. سعید دقیقی مربی جوان شمس آذر در دقیقه ۸۲ سه بازیکن تعویضی را همزمان به زمین فرستاد. قبل از آن او فراز امامعلی را به میدان فرستاده بود و دو بازیکن تعویضی او برای این تیم گل زدند! یک دقیقه بعد از این سه تعویض امامعلی گل اول را زد و دو دقیقه بعد فخریان در دقیقه ۸۵ گل دوم بازی را هم زد، او که خود تازه در دقیقه ۸۲ به زمین آمده بود!

شمس آذر در حالی که سه بر صفر عقب بود، در ورزشگاه آزادی و پیش چشم تماشاگران استقلال ظرف ۲ دقیقه دو گل زد، اما این بار کامبک این تیم کامل نشد و استقلال هرجور که بود، سه امتیاز را در حساب خود نگه داشت تا دوباره صدر جدول را پس بگیرد. شمس آذر این بازی را باخت، اما از نظر فوتبال دوستان و کارشناسان هرگز شمایل یک تیم بازنده را نداشت.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • آرسنال - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • ترکیب اینتر-میلان: بازی قهرمانی در سن‌سیرو
  • پیش بازی آرسنال - چلسی؛ دو همشهری، دو هدف متفاوت و منافع همیشه در تضاد
  • شمس آذر به استقلال باخت، اما شمایل یک تیم بازنده را نداشت
  • گزارش زنده: ملوان 0 - سپاهان 0
  • طعنه ستاره لیورپول به آرسنال: زیادی ذوق کردید!
  • پیروزی آرسنال در خارج از خانه
  • فوتبال از دریچه فان؛ رافائل واران پس از ورود زیدان به منچستریونایتد