Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمامی زنان خانوار شهری ۳۵ تا ۵۰ سال می‌توانند زیر حمایت این بیمه قرار گرفته و پس از ۱۰ سال سابقه بیمه، از مستمری بازنشستگی بهره‌مند شوند.

مجید الهی‌راد افزود: این در حالی است که ۵۵۹ نفر از مجریان طرح های اشتغال این نهاد نیز از مزایای بیمه تامین اجتماعی و بازنشستگی برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مجموع هزینه‌کرد انجام شده برای بیمه های تامین اجتماعی این ۲ هزار و ۲۶۵ زن سرپرست خانوار و مجریان طرح های اشتغال در نیمه نخست امسال را افزون بر ۱۸ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال اعلام کرد.

الهی راد اظهار داشت: بر این اساس تا کنون ۲۱۰ نفر از مددجویان زیر پوشش این نهاد که شرایط لازم را داشته اند، بازنشسته و از خدمات مستمری تأمین اجتماعی برخوردار شده‌اند.

وی با بیان اینکه مددجویان بیمه‌شده از مزایای بیمه تأمین اجتماعی شامل بازنشستگی، ازکارافتادگی و خدمات درمانی بهره‌مند می‌شوند، افزود: گسترش بیمه تأمین اجتماعی مددجویان یکی از برنامه‌های مهم این نهاد برای توانمندسازی خانوارهای زیر پوشش است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی در خصوص بیمه درمانی مددجویان نیز یادآور شد: هم اینک خدمات درمانی ۱۴ هزار و ۵۰۰ مددجوی زیر پوشش این نهاد به بیمه سلامت واگذار شده است.

افزون بر ۵۹ هزار و ۲۳۷ خانوار با جمعیتی حدود ۱۲۰ هزار نفر در استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

ط/۵۱۳۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیمه سلامت کمیته امداد امام خمینی ره خراسان شمالی زن سرپرست خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۹۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش بیمه شده‌های تأمین اجتماعی در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ حسینی گفت: جمعیت تحت پوشش تأمین اجتماعی استان مرکزی از مرز یک میلیون و ۷۳ هزار نفر فراتر رفت و به عنوان پنجمین استان کشور بالاترین پوشش بیمه‌ای را در کشور داریم.
او عنوان کرد: جمعیت کارگری استان از ۲۳۲ هزار و ۵۳۰ نفر به ۲۴۹ هزار و ۲۰۱ نفر رسیده که هفت و ۱۷ دهم درصد افزایش بیمه شدگان اجباری و یا کارگری را شاهد هستیم.
مدیرکل تأمین اجتماعی استان مرکزی در خصوص کاهش مقرری بگیران بیمۀ بیکاری نیز گفت: کاهش مقرری‌ بگیران بیمه بیکاری از سه هزار و ۲۸۸ نفر مشمول به حدود سه هزار نفر ناشی از اشتغال این افراد است.
حسینی از افزایش هزار کارگاه‌های فعال در سال گذشته خبر داد و افزود: اقدامات دولت در کنار تلاش صنعتگران و نیز اقدامات حمایتی صورت گرفته در اداره کل تأمین اجتماعی استان، موجب شد تا کارگاه‌هایی که به دلایلی کارگران خود را بیمه نکرده بودند، شناسایی و تحت پوشش بیمه قرار بگیرند که این امر ناشی از ارتقاء بازرسی‌ها بوده است.
مدیر‌کل تأمین اجتماعی استان مرکزی یادآور شد: در سال جهش تولید، سعی خواهیم کرد که مجموعۀ اقدامات ما در راستای حمایت از چرخۀ تولید کشور قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • بهره مندی ۱۳۸ هزار کارگر در لرستان از پوشش بیمه تأمین اجتماعی
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • افزایش بیمه شده‌های تأمین اجتماعی در استان مرکزی
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • داروخانه‌های تیران بیمه تکمیلی معلمان را پوشش نمی‌دهد
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از سربازی معاف می شوند
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی