Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیمی گفت: باید بدانیم که فعالیت‌های اقتصادی تا چه اندازه در ایجاد رونق و تحولات اقتصادی کارایی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عنایت الله رحیمی» عصر امروز (یکشنبه 21 مهر) در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در محل استانداری فارس با اشاره به هفته گذشته به عنوان یک هفته پر کار، گفت: در سفر مقام عالی وزارت کشور به فارس در هفته گذشته «سند پیشران توسعه استان» مصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار فارس افزود: برای تحقق اهداف این سند، فرمانداران اهمیت و عملکرد موثری دارند و این سند هر ماه به هنگام شده و پس از پایان هر پروژه، یک پروژه دیگر جایگزین آن می‌شود.

وی اضافه کرد: وزیر کشور نیز به عنوان جانشین رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی کشور، مشکلات استان را به وزراء ارجاع داده و برای تسریع پروژه‌های فارس کمک می‌گیرد.

رحیمی تصریح کرد: باید نمود و اثربخشی سند پیشران استان برای مردم فارس ملموس شود و انتظار داریم که علاوه بر برگزاری نشست‌ها، مدیران استان سایر موارد لازم برای توسعه در این سند را در دستورات شورای برنامه‌ریزی مورد توجه قرار داده و مطرح کنند.

استاندار فارس با تاکید بر اهمیت تسویه حساب پاداش پایان خدمت و اضافه کاری کارمندان دولت گفت: باید نهایت تلاش خود را برای رضایتمندی نیروهای انسانی استان را به کار بگیریم تا نتیجه تلاش چندین ساله کار و زحمت آنها به موقع پرداخت شود.

رحیمی با اشاره به اهمیت توجه به مجوزهای صادر شده در حوزه پروژه‌های مختلف در استان عنوان کرد: صدور مجوزهای بی‌نام باید منجر به جذب سرمایه گذار شود.

وی افزود: باید علت مجوزهایی که پیشرفت فیزیکی نداشته و مورد استفاده مردم استان قرار نگرفته است، مورد بررسی قرار بگیرد و به سادگی آنها را ابطال نکرد.

استادار فارس اضافه کرد: برای صدور این مجوزها قطعا وقت زیادی از بخش دولتی صرف شده است و باید با آسیب شناسی درست آنها را به سمت اجرایی شدن سوق داد و دستگاه‌های متولی استان باید به این موارد ورود کرده و اقدام لازم را انجام دهند.

وی در این نشست با اشاره به اهمیت رونق اقتصادی در حوزه فرهنگی استان گفت: باید بدانیم که فعالیت‌های اقتصادی تا چه اندازه در ایجاد رونق و تحولات اقتصادی کارایی دارند.

رحیمی افزود: به عنوان مثال با نگاهی به برگزاری مراسمی که از 18 مهر به مناسبت بزرگداشت حافظ آغاز شده است متوجه می‌شویم که در همین زمان 85 درصد از ظرفیت هتل‌ها و 90 درصد مراکز بومگردی اشغال شده‌ است که حاکی از تاثیر اقدامات فرهنگی در رونق اقتصادی است.

استاندار فارس ادامه داد: باید با برخورداری از داشته‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی مطلوبی که در استان داریم و با کمک فرهنگی که در سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به فارس محقق شد بیش از هر زمان زمینه توسعه اقتصاد فرهنگی را فراهم کنیم.

 

پایان پیام/664

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین مسجد شیراز کانون های مساجد زائران اربعین حسینی اربعین ۹۸ مرز بین المللی شلمچه مرز مهران تحولات اقتصادی اقدامات فرهنگی استانداری فارس شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۹۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه پر بارش، امروز در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ، کارشناس هواشناسی فارس گفت: بارش شدید باران همراه با رعد و برق، تگرگ و گاهی وزش باد شدید، امروز سه شنبه ۲۸ فروردین  در نیمه شرقی ، مرکزی و  جنوبی استان ، آغاز شده است.
هنرپیشه افزود:  پیش بینی می شود این سامانه بارشی به ویژه در شهرستان‌های لامرد، لارستان، گراش، اوز، خُنج و زرین دشت  بارش های بیشتری داشته باشد.
وی ادامه داد: با افزایش بارش ها در برخی مناطق  احتمال بالا آمدن ناگهانی آب سطح رودخانه، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، آبگرفتگی معابر به صورت گسترده، احتمال سرریز شدن برخی سدها، احتمال انسداد راه ها، اختلال در سفر‌های بین شهری و داخل شهری، تعطیلی فعالیت‌های عمرانی، باغی، زراعی، احتمال خسارت به برخی زیر ساخت‌ها مانند خطوط انتقال برق وجود دارد.
به هم استانی‌ها توصیه شده از توقف و تردد در بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها خود داری کنند.
از دامداران و عشایر استان هم خواسته شده در ارتفاعات و حاشیه رودخانه‌ها توقف نکنند.
به گفته هنرپیشه، فعالیت این سامانه تا اواخر وقت امشب خواهد بود و در برخی شهرستان‌های جنوبی فارس، فردا چهارشنبه، بارش‌های پراکنده دور از انتظار نیست.

 

دیگر خبرها

  • بارش رحمت الهی در جنوب و شرق فارس
  • فعالیت های کانون مساجد در مازندران توسعه می یابد
  • فعالیت سامانه پر بارش، امروز در فارس
  • کشف ۱۹۵ کیلو تریاک از یک خودرو سواری در ورودی شیراز
  • اطلاعات سپاه: حمایت از اسرائیل در فضای مجازی جرم است | برخورد قاطع می‌کنیم
  • اطلاعیه اطلاعات سپاه درباره حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی
  • اطلاعات سپاه: حمایت از اسرائیل در فضای مجازی جرم و مورد پیگرد است
  • پیش‌بینی اجرای ۳۵ طرح آماری اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در آذربایجان شرقی
  • برخی دستگاه‌ها در اجرای فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی کوتاهی می‌کنند
  • خرید ۴۰ خانه اطراف حرم شاهچراغ (ع) جهت فعالیت فرهنگی