Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-29@13:37:44 GMT

استقرار پلیس مبارزه با مواد مخدر در مرز چذابه

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۹۹۷۳

صراط:

 سرهنگ یدالله امیری در بیان جزئیات خبر گفت: در راستای پیشگیری از خروج مواد مخدر از دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه، کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر به همراه دیگر کارکنان اعزامی از استان‌های معین، در این پایانه‌ها مستقر شده‌اند.

به گزارش مهر امیری بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر به همراه دو تیم سپکا، از ابتدای اربعین تاکنون به صورت شبانه روزی در حال چهره زنی و پیشگیری از خروج مواد مخدر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تاکنون هیچ موردی در خصوص خروج مواد مخدر از مرز شلمچه و چذابه به کشور عراق گزارش نشده است، گفت: از شهروندان تقاضا داریم با خادمان خود در نیروی انتظامی تعامل و همکاری داشته باشند.

امیری با اشاره به اینکه افرادی که قصد سفر کربلا از مرز شلمچه و چذابه دارند از جاسازی مواد مخدر به هر روشی پرهیز کنند، گفت: ماموران انتظامی برای حفظ عزت و شان شهروندان ایرانی و جلوگیری از دستگیری آنان در کشور عراق در ایام اربعین، تمام توان خود را برای پیشگیری از این امر به کار بسته‌اند.

وی با بیان اینکه در صورتی که از فردی مواد مخدر کشف شود ضمن جلوگیری از سفر، گذرنامه وی نیز توقیف می شود، اظهار کرد: اگر پلیس کشور عراق از شخصی مواد مخدر کشف کند علاوه بر رفتار سختگیرانه، مجازات‌های سنگینی برای آنان در نظر می گیرد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: مرز چذابه پلیس مواد مخدر صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۹۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ سرهنگ محمد غلامی  گفت : در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی به وسیله یک دستگاه خودروی پژو پارس اقدام به حمل مقدار قابل توجهی مواد مخدر سنتی می‌کنند، بلافاصله موضوع تحت رصد اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در روند رسیدگی به این موضوع دریافتند که متهمان به همراه خودروی مورد نظر در حوزه استحفاظی خراسان جنوبی تردد می‌کنند، بلافاصله موضوع را به ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی اطلاع دادند. وی گفت : در این عملیات مشترک پلیسی خودروی متهمان شناسایی و متوقف شد، در نتیجه در بازرسی از این خودرو ۲۰ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و دو نفر متهم نیز دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۹۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان داورزن
  • کشف مواد مخدر در کرمان
  • جزئیات دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ تهران
  • بیش از ۲۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی کشف شد
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان‌شمالی
  • کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در رودسر
  • سردسته قاچاق شیشه در تهران دستگیر شد
  • دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ پایتخت/ کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • باند ۴ نفره توزیع هروئین در اصفهان منهدم شد
  • کشف بیش از ۲ کیلو شیشه در خرمشهر