Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های ملی وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان دختر و پسر به دلیل مشکلات مالی فدراسیون به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ اعزام نمی‌شوند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  ملی‌پوشان وزنه‌بردار دختر و پسر که به منظور آماده‌سازی برای حضور در مسابقات قهرمانی ۲۰۱۹ آسیا، چند دوره متوالی را در کمپ تیم‌‎های ملی به سر می‌بردند، امروز (یکشنبه) با اعلام فدراسیون وزنه‌برداری به دلیل مشکلات مالی به این مسابقات اعزام نخواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قرار بود ۳ ملی‌پوش دختر نیز راهی این مسابقات شوند که یکی از آنان شانس زیادی برای مدال‌آوری داشت.

مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان و نوجوانان ۲۰۱۹ آسیا از ۲۷ مهرماه تا ۴ آبان‌ماه در پیونگ‌یانگ کره‌شمالی برگزار خواهد شد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۰۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تکواندو، بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی شهر «دانانگ» در ویتنام در سه بخش پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو ۲۵ تا ۳۰ اردیبهشت پیگیری خواهد شد.   اتحادیه تکواندو آسیا، با ارسال نامه‌ای به تهران از هومن صادق نیا و مهدی بهادری داوران شایسته کشورمان دعوت کرد تا در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا به قضاوت بپردازند.   تیم‌های ملی ایران در بخش‌های تکواندو، پومسه و پاراتکواندو این رقابت‌ها با ترکیبی کامل حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • ۵ رکابزن کوهستان راهی مالزی می شوند
  • چهار دلیل برای اینکه بدن زنان با وزنه‌برداری حجیم نمی‌شود
  • (عکس) دختر ۹ ساله‌ای که به لقب هرکول معروف شد
  • آیا بدنسازی، بدن زنان را حجیم می‌کند؟
  • تاریخ‌سازی دختر ایرانی در قایق دونفره
  • دختر ۹ ساله‌ای که به لقب هرکول معروف شد/ عکس