Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله انتخابی رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ با برتری تیم‌ ملی هلند و صعود روسیه ادامه یافت. ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه مرحله انتخابی رقابت‌های یورو 2020، تیم‌های ملی هلند و روسیه از سد رقبایشان گذشتند و صعود روسیه به مرحله اصلی رقابت‌ها قطعی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در گروه سوم، هلند در زمین بلاروس به برتری 2 - یک دست یافت.واینالدوم در دقایق 32 و 41 برای میهمان و دراگون در دقیقه 54 برای بلاروس گلزنی کردند. هلند با این پیروزی، 15 امتیازی و موقتا صدرنشین شد.

 در گروه نهم، روسیه مقتدرانه در خانه قبرس با نتیجه  5 - صفر به برتری رسید و جشن صعود برپا کرد. چریشف در دقایق  9 و 90 ، اوزدوئف در دقیقه 23، زوبا در دقیقه 79  و گلوین در دقیقه 89 برای میزبان جام‌جهانی 2018 گلزنی کردند.روسیه با این برد 21 امتیازی شد و پشت سر بلژیک از پیش صعود کرده در رده دوم قرار گرفت.از همین گروه اسکاتلند 6 - صفر سن‌مارینو را برد و در گروه پنجم مجارستان یک - صفر جمهوری آذربایجان را شکست داد.

 

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۰۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید مرادی سرپرست تیم ملی والیبال شد

به گزارش قدس آنلاین، مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۴ در گروه مردان از یکم ۱۶ خرداد تا سوم تیرماه سال جاری پیگیری می‌شود و با معرفی تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی به پایان خواهد رسید که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس از حساسیت و اهمیت زیادی برخوردار است.

مائوریسیو موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال هم امروز وارد تهران شد تا اردوهای تیم ملی با جدیت دنبال شود. 

از طرف دیگر وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون به عنوان سرپرست گروه ومدیر تیم ملی بزرگسالان انتخاب شد. 

دیگر خبرها

  • ارز روسیه پیشتاز شد
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • جام ملت‌های آسیا| برد پرگل تیم ملی فوتسال مقابل قرقیزستان/ صعود شاگردان شمسایی به جام جهانی ۲۰۲۴
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • وحید مرادی سرپرست تیم ملی والیبال شد
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • صعود مقتدرانه تیم ملی ایران به مرحله بعدی