Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@23:24:41 GMT

جمع آوری ۴۰۶ تن زباله در مرز مهران

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۰۵۱۸

جمع آوری ۴۰۶ تن زباله در مرز مهران

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،فریدون حیدری شهردار منطقه و رئیس ستاد اربعین حسینی (ع) شهرداری تهران در مرز مهران با اعلام جمع آوری ۴۰۶ تن زباله در محدوده مرزی مهران گفت: نیرو‌های خدمات رسان شهرداری منطقه ۵ از تاریخ ۱۳ مهر ماه در محدوده مرزی مهران مستقر شده و در حال جمع آوری زباله، نظافت، نگهداشت سرویس بهداشتی، کمک به حفظ ایمنی زوار الحسین (ع) توسط آتش نشانی و ستاد مدیریت بحران در این محدوده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به محدوده ۱۲۴ هکتاری تحت پوشش منطقه ۵ در مرز مهران اعلام کرد: تنها روز گذشته ۷۰ تن زباله در محدوده شهر مهران تا بخشی از خاک عراق جمع آوری و تفکیک شد.

حیدری به فعالیت ۳۵۰ نیروی خدمات شهری از ۱۳ مهر ماه اشاره کرد و افزود: با توجه به افزایش چشمگیر زائران در سال جاری و بنا بر برنامه‌ریزی‌های انجام شده پیش از آغاز مراسم اربعین در ستاد اربعین حسینی (ع) منطقه ۵ از امروز ۱۰۰ نیروی خدمات شهری به جمع خادمان زائرین امام حسین (ع) در مرز مهران افزوده می‌شود.

انتهای پیام/ د

جمع آوری زباله ها در مرز مهران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران اربعین 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۰۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاجعه بهداشتی در بجنورد؛ کشف ۸۰ خاور زباله از یک منزل

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از روابط عمومی شهرداری بجنورد، حسین یعقوبی روز دوشنبه در این خصوص اظهار کرد: روزهای گذشته خبری مبنی بر جمع آوری زباله در یک منزل مسکونی و بوی بد از منزلی واقع در کوچه اوقاف بجنورد اعلام شد که با پیگیری های مستمر معاونت خدمات شهری و دستور دادستان، محل مورد نظر پاکسازی شد.

وی افزود: پس از ساعت ها تلاش در نهایت ۸۰ خودرو خاور زباله از محل به ایستگاه میانی زباله بجنورد منتقل شد.

به گزارش ایرنا، پس از بروز مشکلات اجتماعی برای فعالیت کارخانه کمپوست بجنورد و تعطیلی آن واحد تولیدی، مشکل زباله ها دوباره گریبانگیر بجنورد شد که این مساله ارتفاعات باباموسی در شمال شرق مرکز استان خراسان شمالی را به دفنگاه زباله ها تبدیل کرده است.

شهر بجنورد ۲۱۰ هزار نفر جمعیت دارد و روزانه ۱۳۷ تن زباله در این شهر جمع‌آوری می شود.

دیگر خبرها

  • سلامت یک جامعه در گرو سلامت یک شهر
  • حل مشکل جمع آوری و حمل زباله از منطقه گردشگری امامزاده شیخان علی آباد کتول
  • پاکسازی محدوده شهر قم از زباله‌های پلاستیکی توسط دانش آموزان
  • آغاز اجرای طرح آزمایشی جمع‌آوری زباله از جلوی در منازل در تبریز
  • جمع آوری زباله های ورودی شهر خواف به مناسبت روز زمین پاک
  • کشف ۸۰ خاور زباله از یک منزل مسکونی در این شهر/ عکس
  • ۸۰ خاور زباله از یک منزل کشف شد!
  • ۸۰ خاور زباله از یک منزل کشف شد
  • کشف ۸۰ خاور زباله از منزل مسکونی در بجنورد!
  • فاجعه بهداشتی در بجنورد؛ کشف ۸۰ خاور زباله از یک منزل