Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@11:37:57 GMT

دستگیری باند جاعلان مدارک تحصیلی در فردیس

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۰۵۳۴

دستگیری باند جاعلان مدارک تحصیلی در فردیس

سرهنگ بیژن جنتی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر فعالیت یک باند در زمینه جعل اوراق قضایی و مدارک تحصیلی در فردیس رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: کارآگاهان پس از اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضایی به مخفیگاه متهم اصلی اعزام شده و نامبرده را دریک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه این جاعل حرفه ای تعدادی مهر برجسته ادارات دولتی و تعدادی زیادی مدارک تحصیلی جعلی کشف شد.

جنتی گفت: متهم در بازجویی های صورت گرفته به جعل اوراق و مهرهای ادارات و اشخاص با همکاری ۲ نفر دیگر اعتراف کرد که با هماهنگی مقام قضایی همدستان وی دستگیر شدند.

۷۴۱۳/ ۶۱۵۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جعل هویت فردیس پلیس استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۰۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، سرهنگ موسی بهاری افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان به بهانه وام ازدواج، موضوع شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار تیم ویژه مبارزه با جرایم سایبری انتظامی شهرستان قرار گرفت.

او اضافه کرد: کارشناسان پلیس فتا با پایش صفحات مجازی و رصد اقدامات مجرمانه، موفق به شناسایی متهم شده و او را با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی تصریح کرد: شهروندانی که به این شیوه مورد کلاهبرداری واقع شده‌اند، می‌توانند برای اعلام شکایت و تشکیل پرونده به پلیس فتای انتظامی بوکان مراجعه کنند.

سرهنگ بهاری بیان کرد: اگر متقاضیان قبل از هرگونه پرداختی یا ارائه مدارک شناسایی برای تحقیق و استعلام صحت پرداخت وام از طریق بانک مربوط اقدام کنند، به آسانی از وقوع این نوع کلاهبرداری ها پیشگیری می شود.

دیگر خبرها

  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند
  • عاملان جعل مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند
  • دستگيري جاعلان مدراک در کرمان
  • کشف ۲ میلیارد تومان دخانیات قاچاق در این شهر
  • جاعلان مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند
  • انهدام باند جعل مدارک تحصیلی و آموزشی
  • کشف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در غرب کشور؛ دستگیری ۳ متهم اصلی
  • کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد