Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@07:05:24 GMT

سرمربی برزیل و رفع اتهام در مورد مصدومیت نیمار

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۰۶۳۴

سرمربی برزیل و رفع اتهام در مورد مصدومیت نیمار

تیته، سرمربی تیم ملی برزیل تاکید کرد نیمار پیش از بازی با نیجریه مصدوم نبوده است.

به گزارش "ورزش سه"، کابوس برای ستاره 27 ساله و برزیلی تکرار شد و نیمار امروز و در جریان دیدار دوستانه سلسائو مقابل نیجریه در همان دقایق ابتدایی مصدوم شد و جای خود را به فیلیپ کوتینیو داد. مشخص نیست زمان دوری نیمار از میادین چقدر خواهد بود، اما اشک های این بازیکن روی نیمکت خبر از وخامت اوضاع می داد و حالا تیته مدعی شد نیمار قبل از آغاز بازی هیچ مشکلی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

تیته گفت: "نیمار پیش از آغاز بازی برابر نیجریه به هیچ وجه در معرض مصدومیت قرار نداشت. اگر من نسبت به سلامت نیمار شک داشته و به وی بازی داده باشم، این دیگر از این بی مسئولیتی و بی کفایت از من خواهد بود و اگر چنین اتفاقی می افتاد من از سوی سرمربی و رئیس باشگاه پاری سن ژرمن مورد شکایت قرار می گرفتم."

 

تیته همچنین در مورد تساوی امروز شاگردانش برابر نیجریه گفت: "این نتیجه کافی نبود. از نظر کسب نتایج، تیم برزیل همیشه می خواهد پیروز شود و به دنبال غلبه بر رقبا است. اما به ویژه در نیمه دوم ، عملکرد بسیار خوبی داشتیم و ما صاحب توپ بوده و با خلاقیت بازی می کردیم. البته اختیار داشتن توپ بدون خلاقیت کافی نیست، اما ما اینگونه بازی کردیم و این سبک برای رسیدن به گل کافی نیست."

تیته (سرمربی) تیم ملی برزیل نیمار برزیل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیته سرمربی تیم ملی برزیل نیمار برزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۰۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| نیمار با چهره متفاوت در ورزشگاه الهلال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شب گذشته تیم‌های الهلال عربستان و العین امارات در بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند. این دیدار در پایان با برتری 2 بر یک الهلال به پایان رسید ولی این تیم با توجه به شکست 4 بر 2 در بازی رفت از دور رقابت‌ها کنار رفت.

نیمار، ستاره برزیلی الهلال که به دلیل مصدومیت این فصل را از دست داده، با حضور در ورزشگاه کینگدام آره‌نا از نزدیک بازی تیمش را تماشا کرد. نکته جالب عینک طبی ستاره برزیلی بود که مورد توجه قرار گرفت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898867

دیگر خبرها

  • حیرت نیمار از عجیب‌ترین موقعیت‌سوزی سال!
  • داستان عجیب تعویض پیراهن موسیالا با مسی
  • موسیالا فاش کرد: داستان عجیب تعویض پیراهن با مسی
  • جوان‌ترین بازیکن تیم ملی: قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد
  • عکس‌| نیمار با چهره متفاوت در ورزشگاه الهلال
  • برای ما قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد/ فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • رسوایی در برزیل: روی تیته آب دهان انداختند!
  • اوسمار و نزدیکی جغرافیایی به رونالدینیو!
  • یورگن کلوپ مدیون سرمربی پرسپولیس!