Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام در این خصوص گفت: این پایگاه با ارائه خدمات سرپایی از ۱۸ مهر در مهران مستقر شده و تا یک هفته بعد از اربعین فعال است.

کریم لاله ماژین با بیان اینکه این مرکز درمانی با چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تجهیزات پزشکی و دارویی فعالیت خود را آغاز کرده است، افزود: ویزیت پزشکان عمومی و متخصص، دندانپزشکی، تزریقات، پانسمان، فیزیوتراپی و داروخانه از خدمات این پایگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته لاله ماژین، این پایگاه در چهار شیفت کاری با ۳۰ کادر پزشکان عمومی و متخصص، پرستار و دیگر پرسنل مدیریت درمان فعالیت می کند.

وی با بیان اینکه امسال نیز مانند سال گذشته نیازی به ارائه دفترچه بیمه نیست، گفت: تاکنون یک هزار و ۲۱۰ نفر از خدمات درمانی این مرکز بهره‌مند شده اند.

لاله ماژین گفت: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی روزپنج‌شنبه هفته‌جاری به‌منظور بازدید از درمانگاه مدیریت درمان تامین اجتماعی مستقر در مرز به استان ایلام سفر می‌کند.

سال گذشته ۳۰ هزار زائر از خدمات درمانی رایگان این پایگاه در ایام اربعین بهره مند شدند.

۷۱۸۰/۶۰۳۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام تامین اجتماعی مرز مهران اربعین ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۰۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه سلامت قزوین هزینه درمان کودکان را ۱۰۰ درصد پرداخت می‌کند

پیمان قجربیگی مدیرکل بیمه سلامت قزوین گفت: بیمه سلامت با هدف کم کردن هزینه‌های درمانی شهروندان و با سطح گستردگی فراوان خود در حوزه‌های مختلف درمانی و دارویی زمینه ایجاد عدالت و ارتقا سطح خدمات سلامت را فراهم می‌سازد.

وی به پرداخت هزینه‌های درمان ناباروری در قالب بسته‌های درمانی بدون محدودیت سقف اشاره کرد و یادآور شد: بیمه سلامت قزوین ۹۰ درصد هزینه‌های درمان ناباروری برای زوج‌های نابارور نشان دار شده در مراکز دولتی و همچنین پرداخت ۹۰ درصد از هزینه‌های تعرفه عمومی غیردولتی در مراجعه به مراکز خصوصی را طی سال گذشته انجام داد.

قجربیگی بیان کرد: انتساب نشان برای سه هزار و ۶۲۵ مادر باردار در سامانه‌های بیمه سلامت و بهره مندی این مادران از خدمات درمانی دوران بارداری با تعرفه بیمه ای، انتساب نشان برای ۸۱۵ زوج نابارور در سامانه‌های بیمه سلامت و بهرمندی این زوج‌ها از تمامی خدمات درمان ناباروری با تعرفه بیمه‌ای از جمله خدمات ارایه شده از سوی این بیمه در استان قزوین است.

مدیرکل بیمه سلامت قزوین با اشاره به تحت پوشش قرار گرفتن اتباع خارجی در سطح استان از سوی این بیمه،اضافه کرد: براساس توافق سازمان بیمه سلامت ایران با سازمان ملی مهاجرت وزارت کشور و انعقاد تفاهم نامه همکاری در راستای ارتقا سطح سلامت اتباع خارجی مقیم و مورد تایید وزارت کشور، تمامی اتباع غیر ایرانی مقیم استان قزوین تحت پوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند.

۶۰۰ مرکز و مطب در استان قزوین با بیمه سلامت طرف قرارداد هستند و بیش از ۵۰۰ هزار شهروند قزوینی به همراه ۲۳ هزار بیمه شده روستایی تحت پوشش این بیمه قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۱۱۰۰ بیمار هموفیلی در اصفهان از خدمات انتقال خون استفاده می‌کنند
  • اعلام قیمت ویزیت پزشکان؛ تعرفه‌های پزشکی چقدر افزایش یافت؟
  • افزایش ۱۲ درصدی مراجعه سرپایی به مراکز درمانی تحت پوشش تأمین اجتماعی زنجان
  • اعلام تعرفه‌های جدید ویزیت پزشکان ۱۴۰۳
  • دولت تعرفه‌های پزشکی را ابلاغ کرد
  • تعرفه‌های پزشکی اعلام شد/ تنها تعرفه‌های قانونی ملاک عمل خواهد بود
  • مراجعه سرپایی به مراکز درمانی تحت پوشش تامین اجتماعی زنجان ۱۲ درصد افزایش یافت
  • تعرفه های جدید پزشکی ابلاغ شد
  • بیمه سلامت قزوین هزینه درمان کودکان را ۱۰۰ درصد پرداخت می‌کند
  • هزینه‌کرد ماهانه ۶۰ میلیارد تومان در تامین درمان ایلام