Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@15:46:09 GMT

آخرین وضعیت جاده‌ها به سمت مرز‌های غربی

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۰۸۶۱

معاون عملیات پلیس راهور ناجا گفت: تمام راه‌ها به سمت مرز‌های غرب کشور باز است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ داوود قاسمیان شامگاه یکشنبه درباره آخرین وضعیت راه‌ها بیان کرد: اربعین امسال متمایز از سال‌های گذشته درزمینهٔ ترافیک و راه‌ها دنبال می‌شود چراکه هم‌اکنون تمام مسیر‌ها دارای بار ترافیکی بسیار سنگین و تراکم بالا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: همه معابر در استان‌های غربی بخصوص راه‌های منتهی به مرز‌های چهارگانه خسروی، شلمچه، چذابه و مهران باز هستند و تردد در آن‌ها علی‌رغم ترافیک، انجام می‌شود.

معاون عملیات پلیس راهور ناجا گفت: به دلیل شروع موج برگشت زائران به ایران، رانندگان در هر دو مسیر، احتیاط بیشتری در تردد داشته باشند.

قاسمیان تأکید کرد: از همه زائران می‌خواهیم در راه بازگشت به‌واسطه خستگی راه حتماً چندساعتی استراحت و از پذیرایی و امکانات موکب‌ها استفاده کنند و سپس با خودروی شخصی خود به سمت شهرهایشان حرکت کنند چراکه خستگی ناشی از طی مسیر از شهر‌های عراق تا مرز ایران می‌تواند موجب خواب‌آلودگی در بین رانندگان شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پیاده روی اربعین نفتکش SABITI سوریه ترکیه ایدز چنار محمودی جام جهانی والیبال تابناک مرز مهران راهور پیاده روی اربعین نفتکش SABITI سوریه ترکیه ایدز چنار محمودی جام جهانی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۰۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته شدن موقت جاده خور-اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان رییس پلیس راه استان اصفهان گفت: جاده خور به سمت نایین و اصفهان محدوده گردنه زنجیرگاه بدلیل آبگرفتگی و نبود ایمنی كافی تا اطلاع بعدی مسدود شد و رانندگان از مسیرجایگزین اردکان-چوپانان استفاده کنند.
سرهنگ علی مولوی با اشاره به اینکه امروز همچنین گردنه ظفرقند،زواره و نطنز هم که در پی بارش و سیلابی شدن بسته شده بود بازگشایی شد افزود: با توجه به لغزنده بودن سطح بیشتر جاده های استان رانندگان با سرعت مطمئن تردد کنند.
وی تاکید کرد: رانندگی با سرعت مطمئن لازمه یک سفر ایمن است و افراد بدانند جاده‌های لغزنده به راحتی کنترل خودرو را از دست راننده خارج می‌کند.
مسافران در صورت ضرورت سفر در محور‌های مواصلاتی استان با استفاده از سامانه ۱۴۱ در جریان وضعیت محور‌های مواصلاتی قرار گیرند.

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • باران و لغزندگی جاده‌های گلستان
  • هوش مصنوعی به داد حیوانات در تصادفات جاده‌ای رسید
  • کامیون‌های حامل بار اضافه در مسیر خلخال - پونل توقیف شدند
  • بسته شدن موقت جاده خور- اصفهان
  • بسته شدن موقت جاده خور-اصفهان
  • لغزندگی جاده چالوس و احتمال سقوط سنگ
  • جاده چالوس لغزنده است/احتمال سقوط سنگ
  • جاده چالوس لغزنده است/ خطر سقوط سنگ
  • بازگشایی مرتفع‌ترین جاده برف گیر ایران در شهرستان دنا