Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛یک سیاست‌مدار کرد سوری، امروز (یکشنبه) اعلام کرد دولت سوریه و نیروهای سوریه دموکراتیک (به رهبری کردها)، در یک پایگاه هوایی روس واقع در خاک سوریه در حال رایزنی هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، به گفته احمد سلیمان، از اعضای ارشد حزب "ترقی‌خواه دموکرات کردها"، این گفتگوها در پایگاه هوایی "حمیمیم" واقع در شهر لاذقیه صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مقام درخصوص اینکه آیا حزب او نیز در این مذاکرات شرکت داشته یا نه، اظهار نظری نکرد.

مصطفی بالی، سخنگوی نیروهای سوریه دموکراتیک، درخصوص این اظهارات واکنشی نشان نداد و گفت: "نظری ندارم، ما از آغاز یورش (ترکیه) تصدیق کرده‌ایم که تمام گزینه‌هایی که می‌تواند مردم ما را از پاکسازی قومیتی نجات دهد، بررسی خواهیم کرد".

احمد سلیمان ابراز امیدواری کرد که با حصول یک توافق میان طرفین، "جنگ در حال جریان و به خصوص پیامدهای خطرناک و فاجعه‌بار آن متوقف شود".

او همچنین اظهار داشت مکان این مذاکرات، احتمالا به دمشق منتقل خواهد شد. برچسب ها: دمشق ، نیروهای سوریه دموکراتیک ، پایگاه هوایی روسیه

منبع: خرداد

کلیدواژه: دمشق نیروهای سوریه دموکراتیک پایگاه هوایی روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۱۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی فرو ریخته است

به گزار، خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری صبح چهارشنبه در مراسم بزرگداشت روز ارتش اظهار کرد: این رژیم همیشه قدرت نظامی خود را به رخ می‌کشید که آن هم با عملیات‌های طوفان‌الاقصی و وعده صادق فرو ریخت لذا اگر چیزی وجود دارد ظاهری است و اگر پشتیبانی آمریکا نباشد از هم خواهد پاشید.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: اقتدار نیروهای مسلح ما در میدان، باورها و در عمل معین است که دیگر امروز دوست و دشمن در آن تردیدی ندارند. وی گفت: ما امروز مفتخر به اقتدار و مردمی بودن نیروهای مسلح هستیم و همین ویژگی‌ها و اهداف عالیه، نیروهای مسلح ما را در دنیا برجسته کرده است.

وی ضمن بیان اینکه در کشور احساس امنیت و آرامش وجود دارد، بیان کرد: یک از مصادیق جدید گواه بر اقتدار، عظمت و قدرت نیروهای مسلح کشورمان، «تنبیه کوچک رژیم جعلی اسرائیل» بود که همه دنیا دیدند اگر نظام مقدس اراده بکند تعیین کننده خواهد بود.

نظری ضمن اشاره به دو چالش جدید رژیم صهیونیستی افزود: این رژیم جعلی در مواجهه با حماس و مردم غزه در باتلاق گیر کرده و با غلط جدید خود در دمشق در باتلاق دیگری فرو رفته است.

استاندار خراسان رضوی متذکر شد: به پیروی از رهبر معظم انقلاب تصریح می‌کنیم که اگر شرارتی انجام بدهند برخورد مخرب‌تر و پاسخ سختی خواهند گرفت که این سخن از آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی حکایت دارد.

وی ادامه داد: در خراسان رضوی به برکت وجود همه دستگاه‌های امنیت‌ساز از امنیت خوبی برخوردار هستیم و ان‌شاالله این امنیت در کشور هم ادامه پیدا خواهد کرد.

نظری با بیان اینکه در تلاش هستیم در حوزه‌های مختلف مشکلات را کمتر بکنیم، گفت: بدیهی است در فضای انسجام، اهداف مد نظر بهتر محقق خواهد شد.

کد خبر 6080819

دیگر خبرها

  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه صنایع وابسته به پهپاد و موشک ایران/ وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در شورای امنیت توسط آمریکا/ روایت امیرعبداللهیان از رایزنی‌های دیپلماتیکش در نیویورک/ حمله اسرائیل به پایگاه‌های دفاع هوایی در جنوب سوریه
  • اسرائیل به سوریه حمله کرد
  • مخبر: اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطا شود، به شدت پاسخ می‌دهیم
  • مخبر : اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطا شود، به شدت پاسخ می‌دهیم
  • پیشنهاد پوتین برای میانجیگری میان ایران - اسرائیل / 3 شرط تهران / روزنامه کویتی: روسیه قطعات حساس جنگنده سوخو35 را به ایران نداده
  • انفجار مهیب در پایگاه هوایی روسیه در کریمه و نابودی سامانه های موشکی+ فیلم/پیش بینی رسانه آمریکایی از نزدیک بودن شکست اوکراین در برابر روسیه
  • انفجار مهیب در پایگاه هوایی روسیه در کریمه و نابودی سامانه های موشکی
  • تماس تلفنی وزیر امورخارجه قطر و آمریکا؛ محور گفتگو چه بود؟
  • آغاز به کار کمیته مشترک قضائی سوریه، عراق و ایران در دمشق
  • هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی فرو ریخته است