Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@16:55:38 GMT

تأمین نیاز بازار به تلویزیون با ساخت داخل

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۱۱۷۳

به گزارش اکوفارس، ابراهیم درستی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به بهتر شدن تعادل عرضه و تقاضا در بازار تلفن همراه اظهار کرد‌: در حال حاضر هیچ مشکلی برای واردات نداریم و خوشبختانه همانطور که در ماه‌های اخیر شاهد بهبود نسبی شرایط در بسیاری از بخش‌ها و برقراری تعادل عرضه و تقاضا بودیم، اطمینان داریم که هرچه جلوتر رویم وضعیت بهتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم صوتی، تصویری و موبایل در خصوص آینده قیمت موبایل گفت: نکته قابل توجه آن است که قیمت موبایل در بازار تابع نرخ ارز و دلار است، ولی در حال حاضر که بازار موبایل در شرایط رکود است، قیمت‌های فعلی قیمت‌های نرمالی است.

وی در پاسخ به قطع واردات محصولات لوازم صوتی و تصویری کره‌ای بعد از بازگشت تحریم‌ها گفت: ما در حوزه لوازم صوتی و تصویری به مشکلی برنخواهیم خورد و در ماه‌های آینده میزان تولیدات داخلی لوازم صوتی و تصویری به‌خصوص تلویزیون جوابگوی نیاز بازار خواهد بود.

درستی درباره تولید موبایل در داخل کشور نیز گفت: در حال حاضر شرایط به گونه‌ای نیست که بتوانیم متناسب با نیاز بازار، تولید تلفن‌های همراه ایرانی را کلید بزنیم، ولی در آینده قطعاً به سمت تولید تلفن همراه حرکت خواهیم کرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۱۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتورلا اج ۵۰ پرو وارد بازار اروپا شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، این موبایل دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی pOLED است که حافظه داخلی و RAM آن از نسخه عرضه شده در هند بیشتر است.

موتورلا اج ۵۰ پرو دارای یک نمایشگرpOLED با اندازه ۶.۷ اینچ و وضوح ۱.۵K است که رفرش ریت ۱۴۴ هرتز دارد و با کورنینگ گوریلا گلس ۵ محافظت می شود. در این دستگاه از تراشه اسنپ دراگون ۷ Gen۳ شرکت کوالکام استفاده است. نسخه جهانی اج ۵۰ پرو برخلاف نسخه عرضه شده در هند با ۸ گیگابایت RAM و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، دارای ۱۲ گیگابایت RAM و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی است.

پشت موبایل موتورلا تنظیمات ۳ تایی دوربین دارد که حسگر اصلی آن ۵۰ مگاپیکسل همراه یک دوربین اولتراواید۱۳مگاپیکسل و دوربین تله فوتو۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر و زوم هیبرید ۵۰ برابری است. دوربین سلفی اج ۵۰ پرو نیز ۵۰ مگاپیکسل است.

در کنار این موارد نسخه جهانی موتورلا اج ۵۰ پرو مجهز به سیستم عامل اندروید۱۴، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری و پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۵ واتی است. همچنین موبایل مذکور در برابر آب و گردوغبار مقاوم است و گواهینامه IP۶۸ دارد.

دستگاه مذکور در سه رنگ عرضه می شود و قیمت آن در انگلیس ۵۹۹ پوند و در اروپا ۶۹۹ یورو است. همچنین موتورلا اعلام کرده اج ۵۰ پرو را در آسیا، آمریکای لاتین و اقیانوسیه نیز عرضه می کند. جالب آنکه خریداران موبایل در اروپا و انگلیس ایربادهای تازه عرضه شده «موتوباد» را دریافت می کنند.

کد خبر 6080773 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرو در نیشابور
  • ماجرای تولید موبایل ایرانی به کجا رسید؟
  • ۸۰ درصد مواد غذایی کشور در داخل تولید می‌شود
  • قیمت خودروی تولید داخل به یک میلیارد تومان رسید!
  • تراکنش‌های بانکی با برنامک‌های هوشمند تلفن همراه بدون نیاز به کارت بانکی
  • جریمه قاچاقچی لوازم جانبی موبایل در مشهد
  • موتورلا اج ۵۰ پرو وارد بازار اروپا شد
  • ضرورت تأمین اعتبار بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی تبریز
  • پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه
  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرودرنیشابور