Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،علی صفا کرمی فرماندهی یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه گفت : از ابتدای سال ۹۸ رویکرد این یگان بر حفظ منابع طبیعی با تاکید بر اقدامات آموزشی، ترویجی و جذب همکاری داوطلبانه آحاد مردم و مسئولین معطوف گردید.

او گفت : از سوی دیگر این یگان با تلاش شبانه روزی عوامل خود به شدت با متخلفین و متجاوزین با سابقه برخورد و اعمال قانون نموده است به گونه‌ای که به اذن دادستانی محترم عرصه را بر قاچاقچیان چوب و بالاخص ذغال و عوامل حمل و فروش آن تنگ نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 کرمی گفت: اقدامات شبانه روزی این یگان زمینه ساز دست کشیدن بسیاری از مخربین با سابقه گردیده است، به گونه‌ای که که طی سالجاری تعداد ۱۷ دستگاه اره موتوری به صورت داوطلبانه به یگان اداره کل و پاسگاه حفاظتی یگان در منابع طبیعی شهرستان کرمانشاه تحویل داده شده است .

 

 

انتهای پیام/د

رویکرد یگان حفاظت حفظ منابع طبیعی با تاکید بر اقدامات آموزشی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۱۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج اهمیت درختداری بین دانش آموزان بافتی

فریبرز امامبخش رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بافت ضمن بیان این موضوع که مسئله درختداری از درختکاری اهمیت بیشتری دارد گفت: با توجه به تفاهم نامه‌های منعقد شده در سطح استان فی مابین ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری و آموزش و پرورش، برنامه ریزی‌های مختلفی با هدف ترویج فرهنگ درختکاری و درختداری در بین دانش آموزان انجام شده است. 

امام بخش بیان داشت: وقتی کودکان درخت می‌کارند احساس می‌کنند قدرتی دارند که می‌توانند برای بهبود جهان اطرافشان و برای ساخت آینده‌ای روشن از آن استفاده کنند.

وی افزود: یکی از برنامه‌های فرهنگی که نیازمند پیگیری و اجرا در جامعه می‌باشد آموزش و فرهنگ سازی حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست در بین دانش آموزان است، فرهنگ کاشت و نگهداری از درخت می‌باشد که موجب تقویت حفظ مسئولیت پذیری در برابر طبیعت از سنین کودکی در بین دانش اموزان می‌شود. 

به گفته وی، در این راستا دانش آموزان مدارس شهرستان بصورت دوره‌ای و تیمی با برنامه ریزی که از طرف کادر آموزشی مدارس صورت می‌گیرد از درختان کاشته شده در مدارس خود سرکشی و نگهداری می‌نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • افت ۲۵ متری سفره‌های آبخوان منطقه کاشمر
  • ممنوعیت چیدن لاله واژگون
  • رفع تصرف پنج هکتار عرصه ملی شهرستان بویراحمد از سودجویان
  • ترویج اهمیت درختداری بین دانش آموزان بافتی
  • کشف ۱۴۰ اصله قنداق جنگلی در اردبیل
  • توقیف ۳ نیسان حامل چوب آلات قاچاق جنگلی در محور نیر
  • افزایش آمار حمله قاچاقچیان به نیروهای جنگلبانی/ تعداد نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی 14 درصد استانداردهای جهانی است! سازمان منابع طبیعی در دفاع از نیروهای خود ناتوان است
  • قاچاقچیان چوب در دام مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی
  • آبگیری ۱۵ میلیون متر مکعبی سازه‌های آبخیزداری بندرلنگه
  • ضرورت مشارکت مردمی برای اجرای آبخیزداری در ۹۰ میلیون هکتار