Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری- در ادامه مسابقات فوتبال ساحلی بازی‌های جهانی ساحلی که به میزبانی قطر در حال برگزاری است، تیم‌های ملی ایران و سنگال از ساعت 21 به وقت محلی در ساحل اتارا به مصاف هم رفتند که این مسابقه در وقت‌های قانونی با نتیجه تساوی 8 بر 8 به پایان رسید، اما این شاگردان هاشم‌پور بودند که با نتیجه 3 بر یک در ضربات پنالتی مقابل نماینده آفریقا به برتری دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، گل‌های ایران را در این مسابقه امیرحسین اکبری (3 گل)، کیانی (4 گل) و مختاری (2 گل) و احمدزاده و معصومی‌زاده (یک گل) به ثمر رساندند.

ساحلی‌بازان ایران که در نخستین مسابقه نیز با نتیجه 5 بر 4 از سد اوکراین گذشته بودند با این پیروزی حضورشان در مرحله بعد را قطعی کردند.

تیم ملی کشورمان فردا در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی به مصاف پاراگوئه خواهد رفت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۱۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: صورت ستاره یوونتوس زیر تیغ جراحی

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم سری آ ایتالیا در دربی تورین به مصاف تورینو رفت و با تساوی 0-0 برابر این تیم متوقف شد تا یک نتیجه ناامید کننده دیگر هم در این فصل کسب کرده باشد. 

شزنی در این بازی مثل همیشه در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت اما برخوردی که بازیکن حریف داشت باعث شد آرنج او به شکل غیرعمدی به صورتش برخورد کند و بازی برای دقایق طولانی متوقف شد تا رسیدگی پزشکی به صورت او انجام شود. 

بسیاری از رسانه‌ها پس از بازی اعلام کردند که احتمالا بینی این بازیکن دچار شکستگی شده است و باشگاه یوونتوس حالا اعلام کرد که این بازیکن لهستانی شب گذشته را در بیمارستان سپری کرد و تحت عمل جراحی قرار گرفت و قرار است در ساعات آتی مرخص شود. 

شرایط شزنی در چند روز آینده به صورت دقیق بررسی خواهد شد تا زمان بازگشتش به میادین مشخص شود اما این احتمال وجود دارد که او تواند یوونتوس را در بازی روز جمعه برابر کالیاری همراهی کند و ماتیا پرین جانشین او در این بازی خواهد شد. 

شاگردان مکس آلگری در شش بازی باقی مانده باید به مصاف کالیاری، میلان، رم، سالرنیتانا، بولونیا و مونزا بروند و بازی برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا برابر لاتزیو هم پیش روی آنها قرار دارد.

دیگر خبرها

  • پالمر: در پایان مسابقه به درگیری‌مان برای زدن پنالتی خندیدیم
  • ناکامی کاله در راه رسیدن به نیمه نهایی
  • حمله پوچتینو به بازیکنان: دفعه بعد اخراجتان می‌کنم
  • رسمی: صورت ستاره یوونتوس زیر تیغ جراحی
  • گوگل جایگزین «یورگن کلوپ» می‌شود؟
  • هوش مصنوعی عنان فوتبال را به دست می‌گیرد
  • بایرن مونیخ قهرمانی لورکوزن را یک شب عقب انداخت/ پیروزی دورتموند و لایپزیش مقابل حریفان+ فیلم
  • سرآسیایی: بحث ما اتفاقات ساده داوری نیست
  • پیروزی ملی‌پوشان والیبال ساحلی ایران مقابل مالدیو
  • تور آزاد والیبال ساحلی تایلند/ پیروزی ملی‌پوشان ساحلی ایران برابر مالدیو