Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-28@10:42:47 GMT

ترافیک ورودی شهر مهران فروکش کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۱۲۹۹

ترافیک ورودی شهر مهران فروکش کرد

سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام‌ اظهار داشت: تدابیر و تمهیدات ترافیکی لازم جهت مدیریت هوشمندانه ترافیک در موج بازگشت زائران اندیشیده شده و تا تخلیه کامل شهر مهران در دستور کار است.

وی با اشاره به اینکه مدیریت و کنترل ترافیک موج بازگشت به مراتب دشوارتر از زمان رفت خواهد بود افزود: اولویت اصلی پلیس راهور در هنگام بازگشت، تسهیل در خروج سریع و ایمن از شهر و هدایت بار ترافیکی به سمت مبادی خروجی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان با بیان اینکه امسال به‌رغم افزایش سه برابری ترددها مشکلی در زمینه عبور و مرور در معابر درون شهری نداشتیم خاطرنشان کرد: بخشی از این موفقیت و روان‌سازی ترافیک به واسطه همکاری خوب و مشارکت فعال زائران با پلیس بوده است.

کهزادی در ادامه در مورد آخرین وضعیت ترافیکی و ظرفیت پارکینگ‌ها در مهران عنوان کرد: ظرفیت کلیه پارکینگ‌ها درمهران به‌صورت ۱۰۰ درصدی تکمیل شده و ترافیک به حالت نیمه‌سنگین و روان در معابر داخل شهر در جریان است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان تصریح کرد: فعلا برنامه‌ای برای لغو و برداشتن محدودیت‌های ترافیکی در مبادی ورودی و داخل شهر تا تخلیه کامل در دستور کار پلیس نیست.

۱۷۲۳۱

کد خبر 1310392

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ترافیک استان ایلام پلیس راهور سوریه ترکیه کردهای سوریه ایالات متحده آمریکا اربعین دونالد ترامپ عربستان پیاده روی اربعین عمران خان تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۱۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای محدودیت مقطعی در آزادراه تهران - شمال

رییس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال خبر داد و از رانندگان خواست از عجله و شتاب پرهیز کنند.

سرهنگ “پیمان کرمی” اظهار کرد: این بار ترافیکی در خط جنوبی آزادراه تهران - شمال از محدوده تونل‌ ۱۸ تا شهرستانک و انتهای تونل البرز سنگین است.

وی اضافه کرد: به منظور تخلیه بار ترافیکی در این آزاد راه ، محدودیت ترافیکی مقطعی در این مسیر اجرا شده است.

کرمی افزود: اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی و جنوبی آزادراه تهران - کرج -قزوین در برخی مقاطع پرحجم است.

رییس پلیس راه البرز بیان کرد: ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و روان‌سازی در جاده های استان مستقر شده‌اند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • جزییات تازه درباره مصوبه افزایش جریمه‌هایی راهنمایی و رانندگی؛ افزایش ۵ برابری برخی جرایم!
  • ترافیک سنگین در جاده های شمال
  • مسافران نوروزی بازگشت خود را به روزهای پایانی موکول نکنند
  • کاهش ۳۷ درصدی جرایم نسبت به نوروز سال گذشته در شهرقدس
  • کاهش ۳۷ درصدی جرائم نسبت به نوروز سال گذشته در شهرقدس
  • ترافیک این جاده سنگین است
  • افزایش نرخ جرایم رانندگی در سال جدید
  • ترافیک سنگین در جاده‌های البرز
  • اجرای محدودیت مقطعی در آزادراه تهران - شمال
  • وقوع ۱۲۰۰ فقره حوادث رانندگی در استان فارس + فیلم