Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن گل‌محمدی دوشنبه‌شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بدنبال اختلاف دو برادر از اتباع افغان، یک دستگاه اتوبوس مسافربری متعلق به یکی از این برادران که از ایرانشهر عازم شیراز بود امشب در محور بمپور توسط برادر دیگر با پرتاب سنگ و شکسته شدن شیشه اتوبوس متوقف شده و ۲ برادر با هم به جر و بحث پرداخته و قصد درگیری فیزیکی با یکدیگر را داشتند که با وساطت مسافران و اطلاع آنان به پلیس فرد مهاجم متواری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران انتظامی با اطلاع از این حادثه در محل حضور یافته و به بررسی موضوع پرداختند و اکنون در حال پیگیری و جستجو برای یافتن فرد مورد نظر هستند.

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر ادامه داد: این حادثه که براثر اختلاف این ۲ برادر و سنگ پرانی و متوقف شدن اتوبوس رخ داد توسط برخی افراد در فضای مجازی با عنوان «حمله مسلحانه به اتوبوس مسافری ایرانشهر به شیراز» منتشر شده و متاسفانه همچنان در حال بازنشر است در حالیکه هیچ گونه حمله و یا سرقت مسلحانه ای صورت نگرفته است.

وی بیان کرد: در واقع اختلافات مالی بین دو برادر تبعه بیگانه منجر به وقوع این حادثه شده است و عده ای با هدف تشویش اذهان عمومی اقدام به انتشار خبر دروغ و جعلی کرده اند که دستگاه قضایی با افرادی که اقدام به نشر اینگونه اخبار کذب در فضای مجازی می کنند برخورد قانونی خواهد کرد.

گل محمدی از مردم فهیم و آگاه ایرانشهر و سایر شهروندان خواست با هوشیاری کامل به اینگونه اخبار جعلی که از سوی افراد فرصت طلب و مغرض انتشار می یابد، توجهی نکرده و مطمئن باشند که نیروهای امنیتی، انتظامی و قضایی با تلاش شبانه روزی از امنیت و آرامش عمومی محافظت کرده و با مخلان امنیت بر اساس قانون برخورد می کنند.

۷۳۱۴ **۶۰۸۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی دادستان حقوقی و قضایی حوادث شیراز ایرانشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۱۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پرونده فساد ارزی ۸۰۰ هزار یورویی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از صدور کیفرخواست پرونده اخلال در نظام ارزی کشور در این استان خبر داد.

به گزارش تسنیم، آفاقی افزود: متهم اصلی این پرونده و شرکت تجاری مرتبط با او با دریافت ارز به بهانه واردات کالا از اجرای تعهدات خود خودداری کرده و عملاً مبالغ ارزی مذکور را به نحو نامشروع تصاحب کرده بودند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل تصریح کرد: به محض دریافت گزارش و تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات اولیه با نظارت و پیگیری معاونت حقوق عامه این دادستانی آغاز و با احراز موضوع، متهمین تحت تعقیب قرار گرفتند.

آفاقی تأکید کرد: مبارزه قاطع و بی‌امان با فساد اقتصادی در دستور کار ویژه دستگاه قضایی استان قرار داشته و پرونده‌های مشابه دیگری در دست رسیدگی است که به محض حصول نتیجه به اطلاع عموم، خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد / دادستان آمل تشریح کرد
  • دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی
  • تمدید خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی شیراز
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • استمرار روند فعالیت خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • جزییات حمله مسلحانه به منزل جنگل‌بانان آملی
  • تولید بیش از ۱۸ میلیارد مترمکعب گاز در پالایشگاه فجر جم طی سال ۱۴۰۲
  • رفع مسدودی بیش از هزار کارت ملی در استان قزوین
  • دروغ هایی که درباره ماجرای ریزپرنده ها گفته شد | اسرائیل پاسخ عملیات وعده صادق را داد؟
  • کشف پرونده فساد ارزی ۸۰۰ هزار یورویی