Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم‌های ملی والیبال ایران و ایتالیا در دهمین دیدار خود در رقابت‌های جام جهانی والیبال که به میزبانی ژاپن در حال برگزاری است به مصاف یکدیگر می‌روند. این بازی برای ۲ تیم اهمیت زیادی دارد و نتیجه آن می‌تواند تا حدودی جایگاه نهایی تیم‌های ملی والیبال ایران و ایتالیا را مشخص کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های ملی ایران و ایتالیا با هم غریبه نیستند و در چند سال اخیر تقابل‌های زیادی داشته اند. آخرین مصاف ۲ تیم در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ بود که تیم ملی کشورمان توانست با نتیجه ۳ - یک پیروز میدان شود.

ایران و ایتالیا وضعیت مشابهی در جدول و آمار دارند، اما تفاوت آنها زیاد است. تیم ملی ایتالیا با ۴ برد، ۵ باخت و ۱۲ امتیاز در رده ششم و تیم ملی کشورمان با ۴ پیروزی، ۵ باخت و ۱۱ امتیاز  در رده هشتم قرار دارند. این بازی برای هر ۲ تیم از اهمیت بالایی برخوردار است و برنده می‌تواند تا حدودی جایگاهش را ارتقا و حتی نهایی کند. البته شاگردان کولاکوویچ این روز‌ها نتایج انتظار می‌رفت را کسب نکرده‌اند.

بازیکنان تیم ملی کشورمان از ابتدای سال ۹۸ در تورنمنت‌های مختلفی مانند لیگ ملت‌های والیبال در ۶ هفته، انتخابی المپیک در یک هفته و رقابت‌های قهرمانی آسیا در یک هفته حاضر شده اند و زمان زیادی هم در اردوی آماده سازی بودند. همان طور که بسیاری از بازیکنان، کادرفنی و کارشناسان می‌گویند تیم ملی ایران خسته است. تعداد این رقابت‌ها ملی پوشان را از شرایط ایده آل دور کرده است، با این حال عده‌ای هم اعتقاد دارند که کولاکوویچ باید از همان ابتدا فشار را تنها روی تعداد محدودی از ملی پوشان وارد نمی‌کرد و یا دست به جوان گرایی می‌زد تا چنین اتفاقی رخ ندهد. اگر چه تیم کشورمان در این رقابت‌ها ۲ شکست عجیب برابر مصر و ژاپن را تجربه کرده، اما وارد بحران نشده است و قطعا با برنامه ریزی مناسب می‌توان دوباره به شرایط ایده آل برسد.  

موسوی  و قائمی در این بازی حضور ندارند و بازیکنان دیگری، چون غفور و معروف هم اگر چه در هر بازی نمایش خوبی دارند، اما خستگی در بدن آنها هست. کولاکوویچ هر زمان که از ترکیبی جوان در این رقابت‌ها استفاده کرده، تیم ایران نمایش خوبی داشته است. البته به گفته کارشناسان باید از ترکیبی جوان و باتجربه در مسابقات استفاده کرد. عده‌ای معتقدند همان طور که ایتالیا در این مسابقات با ترکیبی کاملا جوان حاضر شده است تیم ایران هم باید تا پایان این روند را حفظ کند تا حداقل بازیکنان جوان کشورمان آماده دیدار‌های بزرگ‌تر شوند.

ستاره‌های ایتالیا در بازی امروز حضور ندارند و این کشور ترکیبی جوان برابر تیم ملی ایران قرار می‌گیرد. لاجوردی پوشان یکی از پر افتخار‌ترین‌ تیم‌های جهان هستند و در هر شرایطی تیم خوبی دارند. ۳ نقره و ۳ برنز المیپک دارند و در رقابت‌های قهرمانی جهان، جام جهانی و لیگ ملت‌های والیبال هم در مجموع ۲۸ مدال طلا، نقره و برنز کسب کرده اند.  

بیشتر بخوانید:

تنزل جایگاه شاگردان کولاکوویچ / برزیل یک قدم تا قهرمانی / نخستین برد تونس در جام

تیم ملی والیبال ایران ۱ - ژاپن ۳/ شگفتی‌های کولاکوویچ تکمیل شد

قهرمان جام جهانی والیبال چقدر پاداش می‌گیرد؟

انتهای پیام / 

پیش بازی دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و ایتالیا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون والیبال تیم ملی والیبال ایران جام جهانی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۱۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ در لیگ برتر حالا جذاب‌ شد!

به گزارش "ورزش سه"، آخرین بازی معوقه از رقابت‌های لیگ برتر بیست و سوم هم امروز مقابل سپاهان و ذوب‌آهن برگزار شد که طلایی پوشان با نتیجه یک بر صفر برنده آن شدند.

با برگزاری این دیدار معوقه حالا تعداد بازی‌های هر 16 تیم حاضر در مسابقات به 23 مسابقه رسیده و همه تیم‌ها در این تعداد بازی شرایط یکسانی دارند.

با یکسان سازی شرایط تیم‌ها از نظر تعداد بازی و اتمام بازی‌های معوقه، حالا رقابت در لیگ برتر جذاب‌تر خواهد شد. تیم‌های لیگ برتری حالا هرکدام 7 بازی در مسابقات دارند که در این بازی‌ها برای ارتقای جایگاه خود تمام تلاش شان را به کار خواهند کرد.

بی‌شک رقابت‌های لیگ برتر از این پس می‌تواند جذاب‌تر از قبل دنبال شود؛ رقابت در بالا و پایین جدول برای قهرمانی و بقا و حتی جنگ تیم‌های میانه جدولی برای کسب رتبه‌ای بهتر در پایان فصل می‌تواند مسابقات زیبایی را پیش روی علاقه‌مندان به فوتبال در ایران قرار بدهد.

دیگر خبرها

  • ساحلی‌بازان به کشور بازگشتند
  • خوش‌تیپ، جذاب، جسور؛ تقابل رم ده روسی و لورکوزن آلونسو در نیمه نهایی لیگ اروپا
  • پیش‌بینی هری کین از تقابل با ستاره رئال: جنگ جذاب!
  • تقابل لژیونر جوان ایران و آلمیدا (عکس)
  • رقبای ملی‌پوشان ایران مشخص شدند؛ آغاز رقابت‌ها از فردا
  • معرفی ملی‌پوشان آب‌های آرام ایران در انتخابی المپیک
  • جنگ در لیگ برتر حالا جذاب‌ شد!
  • تقابل جذاب گرگان و مهرام در بازی نخست
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال/ تقابل جذاب گرگان و مهرام در بازی نخست
  • تقابل دیدنی حامیان و مخالفان اسرائیل در مجلس انگلیس + ویدئو