Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شب برتری قاطعانه تیم ملی آلمان، نایب قهرمان جهان در زمین ولز به تساوی دست یافت و لهستان صعودش را به یورو ۲۰۲۰ قطعی کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، مرحله انتخابی رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ با برتری تیم ملی آلمان، تساوی کرواسی در زمین ولز و قطعی شدن صعود لهستان ادامه یافت.

در گروه سوم رقابت‌ها، آلمان ۳ بر صفر در خانه استونی به برتری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اخراج امره جان از آلمان در دقیقه ۱۴، روند بازی تا پایان نیمه اول متعادل پیش رفت، اما آلمان در نیمه دوم بهتر ظاهر شد و با گل‌های گوندوگان در دقیقه ۵۲، متس (بازیکن حریف) در دقیقه ۵۷ و ورنر در دقیقه ۷۱ به برتری ۳ بر صفر دست یافت. ژرمن‌ها با این پیروزی، هم‌امتیاز با هلند ۱۵ امتیازی در رده دوم گروه سوم ایستادند.

براساس این گزارش، در گروه پنجم، کرواسی در زمین ولز به تساوی یک - یک رسید. ولاسیچ در دقیقه ۹ برای نایب قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ و بیل در دقیقه ۴۵ برای ولز گل زدند. در جدول گروه پنجم مسابقات انتخابی جام ملت‌های ۲۰۲۰ کرواسی ۱۴ امتیازی بالاتر از مجارستان ۱۲ امتیازی در صدر است.

یکشنبه شب همچنین در گروه هفتم رقابت‌ها، لهستان در خانه‌اش ۲ بر صفر مقدونیه را برد و اتریش در خانه اسلوونی به برتری یک بر صفر رسید. در جدول این گروه لهستان ۱۹ امتیازی جلوتر از اتریش و مقدونیه ۱۱ امتیازی در رده اول است. به این ترتیب لهستان هم صعود خود به رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ را قطعی کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پیاده روی اربعین نفتکش SABITI سوریه ترکیه ایدز چنار محمودی جام جهانی والیبال مقدماتی یورو تابناک ورزشی آلمان پیاده روی اربعین نفتکش SABITI سوریه ترکیه ایدز چنار محمودی جام جهانی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۱۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بانوی قایقران آذربایجان‌غربی به نیمه‌نهایی مسابقات روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مهاباد، اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی اعلام کرد، فاطمه مجلل قایقران اهل ارومیه در روئینگ تکنفره بانوان در گروه سوم مقدماتی در جایگاه اول قرار گرفت و به دور نیمه‌ نهایی راه یافت.

فاطمه مجلل در روئینگ تک نفره بانوان در گروه سوم مقدماتی در رقابت با حریفانی از سنگاپور، فیلیپین، تایلند و قزاقستان با زمان ۸:۰۲۰۶۹ دقیقه به عنوان قایق اول از خط عبور کرد و به دور نیمه نهایی مسابقات راه یافت.

 در این رقابت نمایندگان فیلیپین و سنگاپور دوم و سوم شدند.

 

 

دیگر خبرها

  • پیروزی قراخیل مقابل تیم مدعی لیگ ۳ فوتبال
  • صعود بانوی قایقران آذربایجان‌غربی به نیمه‌نهایی مسابقات روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه
  • دشت سه امتیازی سرخ‌ها در آبادان/ پرسپولیس موقتا صدرنشین شد
  • روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه؛ معرفی رقبای نمایندگان ایران
  • اسنوکر قهرمانی جهان| راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات ۲۰۲۴
  • راه یابی ۵ ملی‌پوش تیراندازی کشورمان به مرحله مقدماتی تفنگ سه وضعیت
  • رکوردشکنی نجمه خدمتی در تفنگ ۵۰ متر
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی اسنوکر قهرمانی جهان ۲۰۲۴
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • صادرات ۱۰۰ میلیون یورویی آلمان به ایران در ۱ ماه