Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@19:11:24 GMT

برد میلیمتری هلند و صعود روسیه به یورو ۲۰۲۰

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۱۸۰۶

مرحله انتخابی رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ با برتری تیم ملی هلند و صعود روسیه ادامه یافت.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه مرحله انتخابی رقابت‌های یورو ۲۰۲۰، تیم‌های ملی هلند و روسیه از سد رقبایشان گذشتند و صعود روسیه به مرحله اصلی رقابت‌ها قطعی شد.

در گروه سوم، هلند در زمین بلاروس به برتری ۲ - یک دست یافت. واینالدوم در دقایق ۳۲ و ۴۱ برای میهمان و دراگون در دقیقه ۵۴ برای بلاروس گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هلند با این پیروزی، ۱۵ امتیازی و موقتا صدرنشین شد.

در گروه نهم، روسیه مقتدرانه در خانه قبرس با نتیجه ۵ - صفر به برتری رسید و جشن صعود برپا کرد. چریشف در دقایق ۹ و ۹۰، اوزدوئف در دقیقه ۲۳، زوبا در دقیقه ۷۹ و گلوین در دقیقه ۸۹ برای میزبان جام‌جهانی ۲۰۱۸ گلزنی کردند. روسیه با این برد ۲۱ امتیازی شد و پشت سر بلژیک از پیش صعود کرده در رده دوم قرار گرفت. از همین گروه اسکاتلند ۶ - صفر سن‌مارینو را برد و در گروه پنجم مجارستان یک - صفر جمهوری آذربایجان را شکست داد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پیاده روی اربعین نفتکش SABITI سوریه ترکیه ایدز چنار محمودی جام جهانی والیبال یورو 2020 تابناک ورزشی روسیه هلند پیاده روی اربعین نفتکش SABITI سوریه ترکیه ایدز چنار محمودی جام جهانی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۱۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران 1 - 0 ترکمنستان/ صعود ایران به مرحله بعد مقدماتی جام جهانی

تیم ملی فوتبال ایران در جریان مرحله مقدماتی انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶، ترکمنستان را یک بر صفر شکست داد.   به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران در جریان هفته چهارم مرحله دوم انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶، از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه عشق‌آباد مهمان ترکمنستان بود که این دیدار با برتری یک بر صفر ایران به پایان رسید.   ترکمنستان صفر - ایران یک   گل‌ها: مهدی قایدی در دقیقه ۵+۴۵ برای ایران.   کارت زرد: محمدحسین کنعانی‌زادگان در دقیقه ۳۹ از ایران و دوردیف در دقیقه ۳۷ و در دقیقه ۴۰ از ترکمنستان.   کارت قرمز: -   ترکیب ایران: حسین حسینی، شجاع خلیل‌زاده، رامین رضاییان، محمدحسیی کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، سعید عزت‌الهی، محمد قربانی (۶۹ امید نورافکن)، محمد محبی، سامان قدوس، مهدی قایدی (۶۹ علی قلی‌زاده) و مهدی طارمی.   ترکیب ترکمنستان: رستم آهالیف، جلدیف، واچمیرات آناگولیف، باسیموف، قربانوف، میرزا بیک‌نظروف، تیمور چاریف، تیمور بایوف، ارسلان امانوف، دیدار دوریدیف و عبدالرحمانوف.   شرح گل:   در دقیقه ۵+۴۵، روی ارسال بلند محمد حسین کنعانی‌زادگان، درون محوطه جریمه ترکمنستان مهدی طارمی با سر پاس زیبایی را برای قایدی ارسال کرد و این بازیکن هم با شوت پای راست دروازه ترکمنستان را باز کرد.   تیم ملی ایران با این برد در گروهش ۱۰ امتیازی شد و به همراه ازبکستان، ضمن صعود به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی، به مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ نیز صعود کرد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • صعود ۶ تیم به جام ملت‌های آسیا و دور بعدی انتخابی جام جهانی فوتبال
  • صعود تاریخی تیم ستاره پرسپولیس به یورو 2024
  • صعود ۶ تیم به جام ملت‌های آسیا و دور بعدی انتخابی جام جهانی
  • صعود آلکاراس، سینر و مدودف به یک چهارم نهایی مسترز میامی
  • بازی آخر با ازبکستان فقط برای سرگروهی
  • پلی‌آف یورو: صعود لهستان، اوکراین و گولسیانی!
  • گرجستان، اوکراین و لهستان به یورو ۲۰۲۴ صعود کردند
  • با گل ستاره چلسی: صعود اوکراین به یورو 2024
  • ایران 1 - 0 ترکمنستان/ صعود ایران به مرحله بعد مقدماتی جام جهانی
  • تنیس روی میز جوانان لبنان؛ صعود فرجی به مرحله حذفی با طعم صدرنشینی