Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل استاندارد قم از پلمب‌ چند هتل در قم به دلیل ایمن نبودن آسانسورهای آنها خبر داد و گفت: در این زمینه نیازمند همکاری بیشتر اداره کل میراث فرهنگی هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید آوری‌فرد غروب یکشنبه در نخستین جلسه شورای استاندارد قم که در سالن امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، گفت: در بعضی هتل‌ها و واحدهای اقامتی استان قم و هم‌چنین بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در بحث ایمنی آسانسورها چالش داریم و نیازمند همکاری اداره میراث فرهنگی و دانشگاه علوم پزشکی استان قم هستیم چرا که ما به تنهایی نمی‌توانیم ورود داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه چند هتل را به خاطر ایمن نبودن آسانسورهای آن‌ها پلمب کردیم، گفت: در حوزه واحدهای تولیدی هم ۳۶۱ واحد تولیدی مشمول استاندارد اجباری قرار گرفتند و ۱۳ کد مصنوعی برای فلزات گران بها از جمله طلا صادر شده است.

مدیرکل استاندارد استان قم اظهار داشت: ۴۳ شرکت نصاب آسانسور ماهیانه بیش از ۱۰۰ گواهی تأیید می‌گیرند، ۶۹۲ آسانسور در دستگاه‌های دولتی وجود دارد که تنها ۱۴۰ مورد آن تأییدیه ادواری گرفته و هنوز برای گواهی استاندارد وارد عمل نشده‌اند در حالی که در روز حجم بسیاری از افراد را جابه جا می‌کنند.

از ۳۴۳ زمین بازی در قم فقط ۱۶ واحد مجوز استاندارد دارد

وی گفت: از ۳۴۳ زمین بازی کودک در قم تنها ۱۶ واحد دارای مجوز و استاندارد لازم هستند که باید در زمینه زمین‌های بازی بیشتر ورود کنیم، هم‌چنین برای ۲۷۵ مجموعه تفریحی مجوز صادر شده است.

در این جلسه حسن صبوری مدیرکل راه و شهرسازی استان قم هم نسبت به ایمن‌سازی آسانسورهای مسکن مهر استان تأکید کرد و گفت: نظارت دقیق بر این امر مهم است چرا که دغدغه اصلی ما ایمنی آسانسورهای مسکن مهر است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پلمب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۱۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۰۸ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهد ارزی

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین نجف زاده گفت: پرونده یک شرکت بازرگانی به دلیل ایفا نکردن ۱۲۵ هزار و ۴۸ یورو تعهد ارزی به ارزش ۵۴ میلیارد و ۲۴۹ میلیون ریال در شعبه هشتم بدوی و ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و با توجه به ارائه نکردن اسناد و مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر بازگرداندن ارز به میزان رفع تعهد نشده و محرومیت از یکسال فعالیت بازرگانی، شرکت را به پرداخت ۱۰۸ میلیارد و ۴۹۹ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۲ برابر میزان ریالی ارز تعهد نشده، محکوم کرد.

نجف زاده گفت: بازرسان واحد ارزی مدیریت بانک تجارت استان گزارش تخلف را در بازرسی از اسناد و مدارک یک شرکت بازرگانی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند

کد خبر 6085162

دیگر خبرها

  • ◄ شایعه ای در مورد افزایش تبعات پرداخت نکردن جریمه های رانندگی
  • صدور کالا‌های صادر کنندگان گلستانی با مجوز داخلی به ۱۱۰ کشور جهان
  • جریمه ۱۰۸ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهد ارزی
  • زمین پاک فرصتی برای افزایش آگاهی درباره مسائل زیست‌محیطی
  • استانداردهای خودرویی کشور ۱۲۰ گانه شد
  • خودرو‌های داخلی واقعا چقدر ایمن هستند؟
  • جزئیات حریق مغازه تولید رنگ در خیابان معراج / لزوم رعایت اصول ایمنی در مراکز تجاری و بازار
  • پارکینگ های کرمانشاه زیر ذره بین تعزیرات
  • ناکامی دوباره یاران صیادمنش در بلژیک
  • تیم‌ها باید به مسائل فنی بپردازند/ سعی می‌کنیم مقابل آلومینیوم بهترین خود باشیم