Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@21:22:37 GMT

شیطنت برخی کشورها در دریای سرخ

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۱۸۴۹

 سیدامیرحسین قاضی زاده‌هاشمی در واکنش به هدف قرار گرفتن نفت کش ایرانی "سابیتی" در دریای سرخ، گفت: متاسفانه این موضوع برای سومین یا چهارمین مرتبه رخ داده و موجب بروز حادثه برای نفتکش های ایرانی در این منطقه شده است.

اخبار سیاسی- نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در واقع چنین حادثه ای نشان دهنده بروز شیطنت توسط سعودی ها، اسرائیلی ها یا عامل دیگری در دریای سرخ است که باید با عامل این موضوع برخورد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر این اساس به نظر می رسد باید برای نفتکش ها و کشتی های ایرانی که از دریای سرخ خصوصا این منطقه عبور می کنند یگان پشتیبانی و همراهی اعزام شود.

لزوم همراهی و حمایت یگان های پشتیبانی از کشتی ها و نفتکش های ایرانی حاضر در منطقه دریای سرخ

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه یگان پشتیبانی می تواند از کشتی ها و نفتکش ها دفاع کند، اظهار کرد: در این بین پیشنهاد می شود کشتی ها و نفتکش ها پیش از اعزام به این منطقه از حیث امنیتی چک شوند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید کشورهای منطقه را به صلح و دوستی دعوت کنیم، خاطرنشان کرد: خوشبختانه رییس جمهوری با پیشنهاد طرح صلح هرمز جهت گیری خوبی را مشخص کردند اما باید یادآور شد برای رسیدن به این مهم، ابتدا باید مقدمات دوستی و برادری فراهم شود.

 بنا بر اعلام شرکت ملی نفتکش ایران، نفتکش ایرانی متعلق به شرکت ملی نفتکش (NITC) صبح روز (جمعه، ۱۹ مهرماه) در ۲ انفجار جداگانه که به‌طور احتمال بر اثر اصابت موشک در ساعت‌های ۵ و ۲۰ : ۵ دقیقه صبح در ۶۰ مایلی بندر جده عربستان سعودی رخ داده، دچار انفجار در بخش بدنه شده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نفت مشهد مجلس شورای اسلامی کشتی نماینده مردم در مجلس هیات رئیسه مجلس شورای کشورهای منطقه رییس جمهوری عربستان سعودی دریای سرخ قاضی زاده هاشمی حادثه نفتکش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۱۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عجیب آرون بروکس به رویارویی با حسن یزدانی

کمتر کسی این تصور را داشت که دیوید تیلور در فینال ایکس یا همان مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا برابر حریفی جوان به نام آرون بروکس مغلوب شود. این اتفاق خیلی راحت‌تر از آنچه که خود بروکس هم فکرش را می‌کرد، رقم خورد. 

اما جانشین دیوید تیلور در وزن ۸۶ کیلوگرم المپیک حالا حسن یزدانی یا کامران قاسمپور را به‌عنوان جدی‌ترین رقیب خود در المپیک برای رسیدن به قهرمانی پیش رو دارد.

آرون بروکس بلافاصله بعد از کسب عنوان قهرمانی با سوالی در خصوص مواجهه با رقبای ایرانی‌اش که حسن یزدانی یا کامران قاسمپور هستند، صحبت کرد و واکنش عجیبی هم داشت: کشتی دوستان ایرانی به زودی شما را می‌بینم. از آمدن به اینستاگرام من خودداری کنید!

این کشتی‌گیر آمریکایی که احتمالا در سال‌های اخیر در خصوص حمله برخی کاربران ایرانی به صفحه شخصی دیوید تیلور بعد از پیروزی‌اش برابر حسن یزدانی چیز‌هایی شنیده، واکنش طعنه‌آمیزی به این موضوع داشته است!

او سپس درباره انتخابی بین کامران و حسن هم می‌گوید: من نمی‌دانستم کامران و حسن با هم کشتی دارند! مگر آسیب‌دیدگی نداشتند؟ به هر دوی آنها می‌گویم که موفق باشید.

منبع: خبر ورزشی

tags # دیوید تیلور ، حسن یزدانی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • عملیات یمن علیه ناوشکن و کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی
  • یمن عملیات اخیر خود علیه ناوشکن و کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی را تشریح کرد
  • واکنش ایران به درخواست آرژانتین از سایر کشورها برای بازداشت وزیر کشور
  • دوئل دو کشتی‌گیر ایرانی / کادرفنی تصمیم خود را برای یزدانی و قاسمپور اعلام کرد
  • دریای کاسپین: اهداف استراتژیک و چالش‌های جدید برای روسیه
  • شیطنت مارکوس تورام در جشن قهرمانی اینتر و قرار دادن پیراهن نراتزوری بر روی پرچم میلان! / فیلم
  • شیطنت مارکوس تورام: قرار دادن پیراهن اینتر روی پرچم میلان! + عکس
  • مدیر بندر ایلات: هر ماه میلیون‌ها دلار خسارت می‌دهیم
  • واکنش عجیب آرون بروکس به رویارویی با حسن یزدانی
  • آغاز رزمایش نظامی آمریکا و فیلیپین