Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های انتخابی یورو ۲۰۲۰ (جام ملت‌های اروپا) امشب با  برگزاری چند دیدار پیگیری می‌شود و تیم‌های مختلف در گروه‌های اول، دوم و هشتم به مصاف یکدیگر می‌روند.  

گروه A

بلغارستان - انگلیس (۲۲:۱۵) کوزوو - مونته نگرو (۲۲:۱۵)

تیم‌های ملی فوتبال انگلیس و جمهوری چک گروه A با ۱۲ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول و دوم قرار دارند و پس از آن‌ها تیم‌های کوزوو، مونته نگرو و بلغارستان با ۸، ۳ و ۳ امتیاز در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های حاضر در این گروه شرایط نزدیکی دارند. سه شیر‌ها در این هفته باید به مصاف تیم انتهای جدولی بلغارستان بروند و در صورت برد در این بازی می‌توانند جایگاه خود را تثبیت کنند. ویلسون، مادیسون و هاتون غایبان شاگردان گرت ساوتگیت در این بازی هستند.  

کوزوو ۸ امتیازی شانس این را دارد تا با برد در این بازی خانگی کار مونته نگرو را یک سره و خودش را به صدر جدول نزدیک‌تر کند.

گروه B

لیتوانی - صربستان (۲۲:۱۵) اوکراین - پرتغال (۲۲:۱۵)

نگاه‌های زیادی امشب در سراسر جهان از جمله فوتبال‌دوستان کشورمان به بازی‌های گروه B است. تیم ملی فوتبال اوکراین که با ۱۶ امتیاز صدرنشین این گروه است باید از پرتغالی پذیرایی کند که با ۵ بازی و ۱۱ امتیاز در رده دوم قرار دارد. پرتغالی‌ها قهرمان دوره قبلی یورو هستند و برای این بازی هم همه ستاره‌های خود از جمله رونالدو را در اختیار دارند.  

فوق ستاره پرتغالی فوتبال جهان تنها ۱۵ گل با رکورد علی دایی آقای گل فوتبال جهان فاصله دارد و بسیاری از فوتبال‌دوستان منتظر هستند تا ببینند او در بازی امشب می‌تواند فاصله را با مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران کمتر کند یا خیر؟ ۲ تیم در ۵ بازی گذشته خود شکستی نداشته اند و همین نشان از آمادگی بالای آن‌ها دارد. یوتا، رول، سیلوا و کاراوال مصدومان پرتغال هستند و اوکراین هم غایبی برای این دیدار ندارد. اوکراین حتی اگر در این بازی هم شکست بخورد صدر را از دست نمی‌دهند.

دیگر دیدار این گروه میان تیم‌های لیتوانی و صربستان برگزار می‌شود. لیتوانی قعرنشین است و تنها یک امتیاز دارد. صربستان هم با ۷ امتیاز و ۵ بازی در رده سوم ایستاده و همچنان به آینده امیدوار است.  

گروه H
فرانسه - ترکیه (۲۲:۱۵) ایسلند - آندورا (۲۲:۱۵) مولداوی - آلبانی (۲۲:۱۵)

تیم‌های ملی فوتبال فرانسه و ترکیه با ۱۸ امتیاز صدرنشین گروه H هستند. ۲ تیم اختلاف نسبت زیادی با تیم سوم جدول یعنی ایسلند دارند. بازی رفت ۲ تیم به سود ترکیه به پایان رسید و انتظار می‌رود خروس‌ها با تمام قوا آماده بازی امشب شوند. برنده دیدار امشب می‌تواند صدرنشینی اش را تثبیت و حضورش در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ هم تا حدودی قطعی کند. ام باپه، هرناندز و کانته غایبان تیم قهرمان جهان یعنی فرانسه هستند و عمر، آندر، اوزاکاپ، توزاک و ستین هم در این بازی حضور ندارند.

ایسلند در دیگر دیدار مهم این گروه از آندورا انتهای جدولی پذیرایی می‌کند و مولداوری و آلبانی هم دیگر مسابقه این گروه را برگزار می‌کنند.  

بیشتر بخوانید: 

جشنواره گل ایتالیا با رکورد‌های پیر و جوان/ پیروزی اسپانیا در شب تساوی عجیب سوئیس و دانمارک

کار آسان شیاطین سرخ مقابل سن مارینو/ رقابت جذاب آلمان و هلند

پیروزی پر گل پرتغال در شب پوکر رونالدو / ایسلند از جمع مدعیان جا ماند

انتهای پیام/ 

پیش بازی رقابت‌های انتخابی یورو ۲۰۲۰

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یورو 2020 دنیای ورزش اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۱۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد تاریخی ال‌کلاسیکو در اختیار بازیکنی غیرمنتظره

به گزارش "ورزش سه"، ماریانو دیاز در بازگشتش به رئال از المپیک لیون نتوانست بازیکنی موفق نشان دهد، اما او توانست تنها از یک دقیقه حضورش در ال کلاسیکو لذت ببرد و در آن رکوردی تاریخی به نام خود ثبت کرد.

ماریانو به عنوان جانشین رونالدو در تابستان 2018 به رئال برگشت و شماره 7 را نیز پوشید اما نه تنها نتوانست جای خالی رونالدو را پر کند، که به دلیل مصدومیت های متوالی در طول 5 سال بسیار کم نیز به میدان رفت. او سرانجام تابستان گذشته با اتمام قراردادش از رئال جدا شد و به سویا پیوست. در این تیم نیز او نتوانسته موفق کار کند.

ماریانو ولی در ال‌کلاسیکوی برگشت فصل 20-2019 درست قبل از تعطیلی لالیگا به خاطر پاندمی کرونا در دقیقه 91 با تصمیم زیدان به زمین رفت، در حالی که رئال با یک گل از بارسا پیش بود. او یک دقیقه بعد از ورود به زمین، گل دوم تیمش را زد تا سریع‌ترین گلی که یک بازیکن تعویضی در تمام تاریخ ال‌کلاسیکو به ثمر رسانده را به نام خودش کند.

دیگر خبرها

  • بهترین رکورد سرمربیگری اوسمار در پرسپولیس
  • اعزام پلیس‌ مراکش به المپیک ۲۰۲۴
  • اوسمار ویرا: فهمیدم استعداد بازی کردن فوتبال ندارم و به دنبال مربی‌گری رفتم / فیلم
  • سایه ترس از ترور و اعتصاب بر المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • دیدنی های امروز؛ از ماراتون لندن تا انتخابات هند
  • رکورد 92 درصدی پرسپولیس در سال 1350
  • کیلیان امباپه، سه‌گانه و آدیوس پاریس!
  • رکورد تاریخی ال‌کلاسیکو در اختیار بازیکنی غیرمنتظره
  • حمله بلینگام به رکورد رونالدو در ال‌کلاسیکو
  • پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم