Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@19:26:33 GMT

اربعین؛ قدرت نرم نظام اسلامی

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۲۰۹۹

اربعین؛ قدرت نرم نظام اسلامی

به گزارش ایکنا از سمنان، جمال عرف، شب گذشته 21 مهر در نشست با اقشار، معتمدین، فعالان سیاسی، اجتماعی و نهادهای مدنی استان سمنان در استانداری سمنان با بیان اینکه پیاده‌روی میلیونی اربعین قدرت نرم اسلام و جمهوری اسلامی است اظهار کرد: باوجود تمام فشارها بازهم‌ خود را به جهانیان نشان می‌دهیم و باید از این ظرفیت بزرگ که امام‌حسینی (ع) در اختیار ما قرار داده است، استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امروز قدرت نرم ‌جمهوری اسلامی دشمنان نظام‌ را به هراس انداخته و در برابر مواردی که تمامیت ارضی، قوانین بین‌الملل و منافع مردم را تضییع کند، واکنش نشان خواهد داد.

رئیس ستاد انتخابات کشور بابیان اینکه همان‌گونه که عربستان در یمن باقدرت نظامی و زورگویی قصد حل مشکلات را دارد افزود: ترکیه نیز باید هرچه سریع‌تر برای حل مشکلات خود و گرفتار نشدن به عاقبت عربستان سعودی، حل موضوعات خود را بدون قدرت نظامی در دستور کار قرار دهد.

معاون سیاسی وزیر کشور بابیان اینکه رسالت اصلی ما تقویت احزاب و تشکل‌ها است، یادآور شد: ۱۱۶ حزب دارای مجوز در حال فعالیت هستند که این احزاب در سطوح ‌مختلف اصولگرا، اصلاح‌طلب، مستقل و غیره و در قالب استانی و کشوری به فعالیت خود ادامه می‌دهند

به گفته عرف؛ باید کوشید تا امید را جامعه تقویت ‌ شود زیرا مسیر پیش رو، با فشارهای بیرونی و مسائل داخلی پیچیده است که در این راستا مسائل، ‌ مباحث و گفتگوها و اختلاف‌نظرها باید در صندوق‌های رأی حل‌وفصل شود و باید بر اساس برنامه‌ها و بدون حُب و بُغض پای صندوق‌های رأی حاضرشده و رأی دهیم.

وی با اشاره به اینکه در انتخابات آتی، قانون و عمل به آن، برای تمامی مجریان، ناظرین و مسئولان امری ضروری است گفت: انتخابات آتی، ‌ قطعاً بازتاب‌های بین‌المللی خواهد داشت که بر این اساس باید تلاش کرد تا زمینه حضور تمامی سلایق و علایق برای حضور حداکثری در انتخابات بر ‌مبنا و چارچوب قانون، فراهم‌ شود

عرف متذکر شد: مشارکت، ‌ سلامت، رقابت و امنیت چهار رُکن طراحی‌شده برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن عرف معاون سیاسی وزیر کشور اربعین قدرت نرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۲۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان‌الاقصی و وعده صادق، قدرت نظامی اسرائیل را فرو ریخت

استاندار خراسان رضوی گفت: رژیم جعلی اسرائیل بسیار آسیب‌پذیر است، قدرت نظامی این رژیم همیشه در ظاهر بوده، اما با عملیات طوفان‌الاقصی و وعده صادق فرو ریخت، بنابراین این رژیم کاملا فرو ریخته است. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد،یعقوبعلی نظری امروز در مراسم بزرگداشت روز ارتش اظهار داشت: باتوجه به اینکه  این روز یادمان امام (ره) است، بنابراین انسان باید به محضر امام (ره) با آن نگاه بلند، درایت و بصیرت سر تنظیم فرود آورد، به ویژه در ارتباط با امروز که افراد زیادی تمرکز کرده بودند ارتش منحل شود.

وی با بیان اینکه اقتدار نیرو‌های مسلح ما در میدان، در باورها، عمل و نماد‌ها همه معین است ادامه داد: دشمن تردیدی در این موضوع ندارد و همه مطلع هستند، ما امروز به اقتدار نیرو‌های مسلح در نظام اسلامی، مردمی بودن نیرو‌های مسلح و اهداف و نگاه‌های معنوی در نیرو‌های مسلح مفتخر هستیم ک همین معنویت و اهداف عالیه، بلند و معنوی نیرو‌های مسلح ما را بین همه نیرو‌های مسلح جهان دارای جایگاه ویژه و برجسته کرده است.

نظری افزود: گروه‌های وابسته به دنیای استکبار اعم از چپ و راست همه فریاد انحلال ارتش را سر می‌دادند و عده‌ای نیز غافل بودند و همراهی می‌کردند، اما در بین همه این هیاهو‌ها امام (ره) با نگاه بلند فرمودند ارتش باید بماند و به ارتش دستور دادند که به میدان بیایید، رژه بروید و نمایش قدرت دهید.

استاندار خراسان رضوی گفت: اولین رژه بعد از پیروزی انقلاب ، توسط ارتش و نیروی زمینی صورت گرفت و روز ارتش و نیروی زمینی در تاریخ ثبت شد.

نظری تاکید کرد: رژیم جعلی اسرائیل بسیار آسیب‌پذیر است، عقبه مردمی، سرزمین وسیع، اقتصاد، تاریخ و فرهنگ درستی ندارد، بنابراین به معنای حقیقی خود جعلی و ساختگی است. قدرت نظامی این رژیم همیشه در ظاهر بوده، اما با عملیات طوفان‌الاقصی و وعده صادق فرو ریخت، بنابراین این رژیم کاملا فرو ریخته است و اگر چیزی وجود دارد، ظاهری و پوسته‌ای است.

وی اضافه کرد: اگر اتکای آنها به پشتیبانی آمریکا نباشد، در آن فرو می‌ریزد، بنابراین خودشان می‌دادند، ما هم می‌دانیم و نیرو‌های مسلح ما نیز اطلاع و آمادگی دارند که اگر از روی بی‌عقلی و روحیه شرارت دست به اقدامی بزنند حتما پاسخ‌های سختی را دریافت خواهند کرد.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: با وجود این نیرو‌های مسلح احساس امنیت، آرامش و وجود یک قدرت برای کشور را داریم. یکی از صحنه‌های جدیدی که آفریده شد و گواه بر این اقتدار، عظمت و قدرت بود، مقابله با رژیم جعلی اسرائیل است، البته این مقابله نبود، بلکه تنبیه کوچکی به سبب شرارت این رژیم بود. همه جهان، دشمنان، معاندین و دنیای استکبار دیدند که اگر نظام مقدس اراده کند این قدرت به رهبری رهبر معظم انقلاب تعیین‌کننده خواهد بود.

نظری  با اشاره به اینکه امروز رژیم جعلی اسرائیل با دو چالش جدی مواجه است، گفت: اول در مواجهه با حماس و مردم غزه است که نمی‌داند چه کند و در این باتلاق گیر کرده است. غلط دیگری که کرد در مقابل قدرت نظام اسلامی بوده که در باتلاق دیگری فرو رفته است و نمی‌داند چه کند. البته از قوت و قدرت این کشور و نظام مطلع هستند و ما نیز با پیروی از رهبر معظم انقلاب و فرماندهان و نیرو‌های مسلح این سرزمین تکرار می‌کنیم که اگر بخواهند شرارتی انجام دهند، برخورد شدیدتر، دقیق‌تر و مخرب‌تری خواهیم داشت.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در خراسان رضوی نیز به برکت وجود همه دستگاه‌های امنیتی فعال و پرتلاش، از مرز تا شهر‌ها از امنیت بسیار خوبی برخوردار هستیم و در تلاشیم مشکلات را چه در حوزه‌های امنیتی اگر باشد و چه در بخش‌های اقتصادی و زیرساختی کمتر کنیم، در فضای اتحاد و انسجام اهداف محقق خواهد شد که این انسجام به برکت وجود امام رضا (ع) در استان وجود دارد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • شکسته شدن هیمنه استکبار با ید قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران
  • مجلس نظارت در حوزه ورزش را بیشتر کند
  • قدردانی از خادمین و خیرین موکب باب الحسین (ع) بخش تنکمان
  • مهم‌ترین پیام عملیات وعده صادق
  • محسن اراکی: در نظام اقتصادی باید طلا و نقره واسطه معامله باشند/ خیانتی که به سرمایه‌های این مملکت می‌شود ضرب سکه‌های طلا است/ یک تکه کاغذ در هر کشور قدرت ارزش متفاوتی دارد؛ این بزرگ‌ترین دزدی است که در آمریکا رقم می‌خورد
  • عملیات «وعده صادق» گواهی بر این اقتدار و عظمت و قدرت نیروهای مسلح بود
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • اقتدار نیروهای مسلح افتخار جمهوری اسلامی است
  • طوفان‌الاقصی و وعده صادق، قدرت نظامی اسرائیل را فرو ریخت
  • ایران اسلامی از قدرت بازدارندگی فراتر از تصور برخوردار است