Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، رویداد ارائه نیازهای فناورانه شرکتهای دانش بنیان در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه فناوری نانو برگزار شد.

این اقدام با حضور مدیران و کارشناسان شرکتهای دانش بنیان، مدیران ستاد ویژه فناوری نانو و نمایندگان شرکت ها و تیم های فناور صورت گرفت.

در این رویداد نیازهای فناورانه یک شرکت در ۶ حوزه مهندسی مکانیک، مهندسی فرایند، مهندسی و نظارت، مهندسی ساختمان، مهندسی پایپینگ و مهندسی برق ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فناوری های مورد نیاز در این رویداد شامل پوشش های فلزی با عملکرد خاص، سیالات انتقال حرارت، تصفیه آب، پوشش های مقاوم به خوردگی، پوشش های مقاوم به سایش، مواد افزاینده اصطکاک، بهبود عملکرد آمیزه های سیمانی، عایق های حرارتی، مواد پلیمری با ویژگی های خاص و ...هستند.

در حاشیه این رویداد راهکارهای فناورانه در جلسات مشترکی مابین فناوران و کارشناسان شرکت ارائه دهنده پیشنهاد شد و نتایج در راستای رفع مشکل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فناوری دانستنی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۲۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات مالی ۴۰۰ میلیاردی به دانش‌بنیان‌های اقتصاد دیجیتال

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری فناوری‌های نوظهور دیجیتال از ارائه ۴۰۰ میلیارد تومان انواع خدمات مالی و اعتباری به بیش از ۳۵۰ شرکت دانش‌بنیان و فناور حوزه اقتصاد دیجیتال در سال ۱۴۰۲ خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمد موسی‌زاده موسوی، مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی فناوری‌های نوظهور دیجیتال درباره فعالیت‌های این صندوق در حوزه اقتصاد دیجیتال در سال 1402 گفت: در طی سال گذشته به بیش از 350 شرکت دانش‌بنیان و فناور حوزه اقتصاد دیجیتال، انواع خدمات مالی و اعتباری مورد نیاز ارائه شده است که در تلاشیم این میزان رشد قابل توجهی را در سال 1403 تجربه کند.

وی افزود: ارائه حدود 400 میلیارد تومان انواع خدمات مالی و اعتباری شامل ارائه تسهیلات، خدمات کارگزاری مالی و فنی، صدور ضمانت‌نامه‌های مورد نیاز شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، بخش دیگری از فعالیت‌های صندوق پژوهش و فناوری فناوری‌های نوظهور دیجیتال در سال گذشته است.

موسی‌زاده موسوی خاطرنشان کرد: در کنار خدمات مالی و اعتباری فوق، حمایت از ارائه خدمات زیرساختی مورد نیاز شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال، حمایت از توسعه محصولات و خدمات اولویت‌دار در حوزه‌های کلیدی و راهبردی، کمک به اشتغال و توانمندسازی نیروی انسانی این حوزه در کشور، از جمله فعالیت‌های اثرگذاری بوده که با همکاری ستاد توسعه  اقتصاد دانش‌بنیان دیجیتال معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری انجام شده است.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری فناوری‌های نوظهور دیجیتال درخصوص برنامه‌های این صندوق در سال جدید گفت: امیدواریم در سال 1403 با توسعه خدمات تخصصی مورد نیاز شرکت‌های فعال در حوزه اقتصاد دیجتال و همچنین ورود به حوزه‌هایی همچون ارتقای توان صادراتی شرکت‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و کمک به شکل‌دهی اکوسیستم زیرساخت‌های کلیدی حوزه هوش مصنوعی که در برنامه توسعه صندوق پیش‌بینی شده است، بتوانیم نقشی اثرگذار در کنار سایر بازیگران این حوزه داشته باشیم و به توسعه زیست‌بوم اقتصاد دیجیتال کشور کمک کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاهش مصرف انرژی‌ در مبدل‌های الکتریکی با استفاده از هوش مصنوعی
  • افزایش صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان به ۱.۵ میلیارد دلار
  • خدمات مالی ۴۰۰ میلیاردی به دانش‌بنیان‌های اقتصاد دیجیتال
  • افزایش صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان به یک و نیم میلیارد دلار در سال گذشته
  • صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان به یک و نیم میلیارد دلار افزایش یافت
  • صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان به یک و نیم میلیارد دلار افزیش یافت
  • ۴۰۰ میلیارد انواع خدمات مالی به دانش‌بنیان‌های حوزه اقتصاد دیجیتال ارائه شد
  • ارائه ۴۰۰ میلیارد تومان انواع خدمات مالی به دانش‌بنیان‌های حوزه اقتصاد دیجیتال
  • ارائه ۴۰۰ میلیارد تومان خدمات مالی به دانش‌بنیان‌های اقتصاد دیجیتال در سال گذشته
  • حضور ۹ شرکت‌ دانش بنیان ایرانی در بزرگترین رویداد نفت و گاز جهان