Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار پارس آباد:آموزش نحوه تقابل با ناهنحاریهایی اجتماعی باید از لایه های پایین جامعه آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه سلامت شبکه بهداشت و درمان طلاق فرماندار شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۲۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت وزیر کشور با ارتقاء درجه شهرداری پارس آباد مغان

ایسنا/اردبیل  شهردار پارس آباد از ارتقاء درجه شهرداری پارس آباد با موافقت وزیر کشور  خبر داد.

شاپور کریمی، ۸ فروردین در حاشیه بازدید از پروژه های سطح شهر گفت: با موافقت وزیر کشور درجه شهرداری پارس آباد از درجه۸ به درجه ۹ ارتقاء یافت.

شهردار پارس آباد افزود: شهرداری‌های کشور بر اساس جمعیت، درآمد بودجه سالانه شهرداری، امکانات، قابلیت و توانایی‌های خدماتی و عمرانی در توسعه شهری و موقعیت سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بین یک تا ۱۲ درجه‌بندی می‌شود و این درجه‌بندی ملاک عمل شهرداری برای تعیین نمودار سازمانی، پست‌های اداری، تعداد معاونت‌ها، سازمان‌ها، حدنصاب معاملاتی، شرایط احراز سمت شهردار و دریافت اعتبارات ملی قرارمی‌گیرد.

وی، انضباط مالی، میزان تحقق بودجه مصوب، کمیت و کیفیت اقدامات عمرانی و خدماتی و میزان رضایتمندی عمومی را از اصلی ترین شاخص های تعیین درجه شهرداری بیان کرد.

شهردار پارش آباد اضافه کرد: ارتقای درجه شهرداری حرکتی ارزشمند و اتفاقی مبارک برای شهر، شهروندان، مجموعه شهرداری  است و با ارتقای نمودار سازمانی جدید شهرداری ، شهروندان شاهد ارائه خدمات مطلوب ‌تر عمرانی و شهری از سوی شهرداری خواهند بود.

کریمی در پایان از همکاری و پیگیری‌های استاندار اردبیل، معاونت هماهنگی امورعمرانی و امور شهری استانداری، فرماندار،  رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر دیگر مدیران و مسئولان استانی، شهرستانی و شهرداری در راستای ارتقای درجه شهرداری پارس آباد تقدیر کرد.

پارس‌آباد مغان در ۲۴۰ کیلومتری اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد، این شهرستان رتبه اول مهاجرت استان اردبیل را به خود اختصاص داده و از لحاظ جمعیتی و نرخ رشد جمعیت همچنان بعد از مرکز استان در رتبه دوم قرار گرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چاره اندیشی برای جبرانِ خسارتِ مزارعِ گندمِ پارس آباد
  • ۱۰ هزار هکتار از اراضی پارس آباد خسارت دیده اند
  • دولت باید زمینه‌ایی برای سوق دادن سرمایه سرگردان مردم به سمت تولید فراهم آورد
  • «رضی آباد پایین» روستای پایلوت برای تولید پیله کرم ابریشم است
  • موافقت وزیر کشور با ارتقاء درجه شهرداری پارس آباد مغان
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه‌ پس از تعطیلات اعلام شد
  • نحوه جامعه‌پذیری و چگونگی پزشک شدن دانشجویان پزشکی
  • نحوه دریافت بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۳ + جدول
  • سرمایه گذاری موتور محرک در شرکت کشت و صنعت مغان است
  • مردم باید اقدامات مسئولان را در سفره خود لمس کنند