Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@14:23:34 GMT

جایگاه صادرات قزوین در سطح کشور قابل قبول نیست

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۲۴۴۳

جایگاه صادرات قزوین در سطح کشور قابل قبول نیست

جمالی پور گفت: صادرات کنونی استان قزوین زیبنده ظرفیت های صنعتی و کشاورزی استان نیست و با چشم انداز یک میلیارد دلاری باید نقش ملی خود را ارتقا بخشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «هدایت اله جمالی پور» در نخستین جلسه کار گروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان اظهار کرد: نمی خواهیم مدیران را درگیر جلسات بدون نتیجه کنیم اما جلساتی که به اشتغال و تولید کمک می کند، یک نوع اتاق فکر است که باید جدی گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار قزوین با اشاره به جایگاه صنعتی و کشاورزی استان اضافه کرد: میزان صادرات استان به هیچ وجه زیبنده ظرفیت های موجود استان نیست و برایم شوک آور بود؛ ما باید در سطح ملی هم نقش آفرین باشیم و چشم انداز یک میلیارد دلاری حداقل برنامه ای است که باید برای آن اقدام کرد.

 

وی عنوان کرد: از این پس مدیران بانک ها و دستگاه های اجرایی که موفق عمل کنند تشویق شده و با مدیران ضعیف هم سیاست تنبیه را اجرا می کنیم.

 

جمالی پور افزود: تسهیلات اشتغال در بخش صنایع دستی خیلی ضعیف است و کمتر استفاده شده در حالی که می تواند برای اشتغال زنان سرپرست خانوار مورد استفاده قرار گیرد؛ لازم است صنایع دستی روستایی جدی گرفته شود و از تسهیلات روستایی برای توانمند سازی زنان سرپرست خانوار استفاده کنیم.

 

وی در ادامه گفت: مدیری که سه بار در جلسات مهم غیبت غیر موجه داشته باشد، باید برود و مدیری که کار آمد باشد اگر عالم و آدم هم بگوید برود، نمی گذارم و تشویق و تنبیه جدی است.

 

استاندار قزوین اظهار کرد: هنر ما باید حل مشکلات باشد نه مانع تراشی،  بنابراین باید تلاش کنیم موانع را برداریم، ما حمایت گر هستیم کار با شماست، اشتعال و اقتصاد با شماست.

 

وی تأکید کرد: باید در ردیف ۵ استان شاخص کشور در صادرات باشیم و بازار اشتغال و اقتصاد را با صادرات رونق بخشیم.

 

جمالی پور تصریح کرد: کار خلاف قانون را قبول ندارم، قانون برای تسهیل در کار مردم است و نباید مانع ایجاد کند با هم فکری باید کارها را پیش ببریم، متاسفانه با این همه ظرفیت صنعتی و کشاورزی سهم صادرات ما خیلی پایین است که علت باید بررسی شود، این موضوع برای ما حیاتی است و باید یک کارگروه اختصاصی برای آن تعیین و مسائل را بررسی کند به ویژه پایین بودن صادرات محصولات کشاورزی نگرانی دارد و از اتاق بازرگانی انتظار داریم ورود کند.

 

وی یادآور شد: اشتغال، تولید و صادرات برای ما مهم است و چراکه هم دولت و هم سرمایه گذار به استان ما به عنوان یک فرصت نگاه می کند، باید کمک کنیم تا با این همه توانمندی در حوزه اشتغال و اقتصاد بتوانیم نقش ملی خود را به درستی ایفا کنیم.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی اربعین ۹۸ شیراز کانون های مساجد مرز بین المللی شلمچه حب الحسین یجمعنا مسجد استاندار قزوین صادرات اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۲۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت کیفیت هوای تهران چگونه است؟

شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۵ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

به گزارش مشرق، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۵ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۷ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۲۹ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۲۷ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • تنفس هوای قابل قبول در تهران
  • هوای مشهد در شرایط پاک قرار گرفت
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول
  • آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران
  • حال هوای تهران خوب است
  • کیفیت هوای تهران در روز جاری
  • ثبت هوای پاک در ۶ منطقه تهران
  • وضعیت کیفیت هوای تهران چگونه است؟
  • کیفیت هوای تهران در چه وضعی است؟
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است