Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید کاظم اولیایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط تیم فوتبال استقلال گفت: به هرحال و با هر زحمتی بود استقلال مجوز حرفه‌ای را گرفت و مشکلی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا ندارد. 

وی با اشاره به شرایط کنونی این تیم بیان داشت: بعضی وقت‌ها اتفاقاتی در حریم این تیم می‌افتد که انتظارات را به صورت کاذب بالا می‌برد و این بالا رفتن انتظار باعث می‌شود تا فشار افکار عومی بر باشگاه زیاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از پیامدهای این فشار افکار عمومی، سوق پیدا کردن مدیران به خرید بازیکنان خارجی است.

مدیرعامل پیشین استقلال گفت: متاسفانه در فوتبال ایران و به خصوص در تیم‌های پر هوادار مُد شده مدیران به منظور التیام افکار عمومی دست به خرید بازیکنان خارجی، آن هم از نوع بازیکن مُسن می‌زنند. صرف هزینه‌های گزاف برای استخدام بازیکنان خارجی سن و سال دار، نسخه‌ای است که سالها در فوتبال ایران پیچیده می‌شود و نتیجه آن هم همیشه مشخص است.

اولیایی تاکید کرد: شاید این خریدها به صورت مقطعی باعث آرام کردن افکار عمومی و کم شدن فشارها شود، اما تبعات منفی و بلند مدت این خریدها بعضا بیشتر از پیامدهای مثبت و کوتاه مدت آن است.

عضو هیات موسس اتحادیه مدیران فوتبال ایران بیان داشت: غفلت مدیران از سازندگی در تیم‌های پایه در همه سالهای گذشته مثل یک بیماری لاعلاج به جان فوتبال ما افتاده است و باعث شده تولید ستاره در این فوتبال تقریبا متوقف شود. کشور ما معدن استعدادهای ناب فوتبالی است که باشگاه‌ها باید برای شکوفا کردن آن سرمایه گذاری کنند. اما متاسفانه مدیران آنقدر که برای بقای خودشان برنامه ریزی دارند، برای شکوفا شدن استعدادها برنامه‌ای ندارند.

کد خبر 4745213 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: کاظم اولیایی تیم فوتبال استقلال تهران فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران جام جهانی والیبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی والیبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران والیبال تیم فوتبال امید ایران کشتی آزاد تیم ملی فوتبال کامبوج کشتی فرنگی مارک ویلموتس تیم گل گهر سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۲۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر رسانه سپاه از موج برخورد با دلالان فوتبال

دور جدید برخورد با افراد متخلف در فوتبال ایران و دلال‌ها آغاز شده و بر این اساس اقداماتی در حال انجام است.

به گزارش تابناک ورزشی، تسنیم نوشت؛ یکی از مشکلات اساسی فوتبال ایران جولان برخی مدیربرنامه‌ها و دلال‌هاست و هر چه به شروع فصل نقل‌وانتقالات نزدیک می‌شویم اتفاقات عجیب‌تر و بدتری رخ می‌دهد.

اکنون خبر رسیده که دور جدید برخورد با دلال‌ها و مدیران برنامه متخلف آغاز شده است. در واقع مجموعه اقداماتی برای ساماندهی مدیران برنامه در فوتبال ایران در حال اجراست تا از آشفته‌ بازاری که هر سال شاهد آن هستیم تا حد امکان کاسته شود. شنیده می‌شود از جمله این اقدامات محرومیت و تعلیق تعدادی از دلال‌ها و مدیران برنامه متخلف خواهد بود که از فصل نقل‌وانتقالات پیش‌رو آغاز خواهد شد.

فصل نقل‌وانتقالات بعد از پایان فصل جاری و در تابستان شروع می‌شود.

دیگر خبرها

  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • انزجار افکار عمومی جهان از سرکوب دانشجویان آمریکایی معترض نسل‌کشی صهیونیست‌ها
  • جنگ رسانه‌ای نیازمند استراتژی است
  • افکار عمومی جهان مصمم به متوقف کردن جنایات جنگی در نوار ‎غزه است
  • کنعانی: افکار عمومی جهان بیدار شده است
  • شکاف بین دولتمردان صهیونیست‌زده با افکار عمومی در غرب غیرقابل‌انکار است
  • «بمبی که آمریکا در خاورمیانه نمی بیند»: واشنگتن در حال تکرار اشتباه نادیده گرفتن افکار عمومی جهان عرب است/ آمریکا دود برخاسته از آتش زیرخاکستر غزه را ندید/ انقلاب رسانه های اجتماعی در جنگ غزه
  • خبر رسانه سپاه از موج برخورد با دلالان فوتبال
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران