Web Analytics Made Easy - Statcounter

صفحه نخست روزنامه های امروز (۲۲ مهر) البرز به فعال سازی رمز یک بار مصرف بانکی در البرز کلید خورد و تیتری با این عنوان که « فرونشست؛ از زلزله سال ۹۶ البرز خطرناک تر است» اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، صفحه نخست روزنامه های امروز (۲۲ مهر) البرز به فعال سازی رمز یک بار مصرف بانکی در البرز کلید خورد و خبری با تیتر « فرونشست؛ از زلزله سال ۹۶ البرز خطرناک تر است» اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

از مجموع ۲۱۹ رسانه دارای مجوز که دفتر مرکزی آنها در استان البرز واقع شده، ۱۴۵ رسانه شامل هفت روزنامه، ۳۲ هفته نامه، ۱۹ دوهفته نامه، ۴۵ ماهنامه، هشت دوماهنامه، ۲۹ فصلنامه و پنج دوفصلنامه به صورت چاپی منتشر می‌شوند.

 

البرز دارای ۶۰ پایگاه خبری الکترونیک - برخط است و ۲ هفته نامه، پنج ماهنامه، ۶ فصلنامه و یک دوفصلنامه الکترونیک - غیربرخط نیز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند.

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین کانون های مساجد حب الحسین یجمعنا اربعین ۹۸ مرز بین المللی شلمچه شیراز موکب اربعین زلزله در البرز فرونشست زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۲۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵ درصد مجوز های صنفی البرز الکترونیکی شد

فرزین بهنام فر گفت: براین اساس در استان البرز رتبه هشتم کشور را در این زمینه کسب کردیم .

وی بیان کرد: یکی از اصلی ترین الزامات شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) بهبود فضای کسب و کار است که شاخص ها و مولفه های زیادی دارد.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان البرز گفت: بنابراین در تلاش هستیم تا جذب سرمایه گذار داخلی وخارجی، تسهیل گری و شفاف سازی هرچه بیشتر را در عرصه فضای کسب و کار داشته باشیم .

بهنام فر اضافه کرد: همچنین در سالجاری تمام برنامه ریزی ها صورت گرفته تا در جذب اعتبارات براساس جلساتی که با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز داشتیم این جذب به موقع انجام شود و پایان شهریورماه جاری مهلت زمانی لازم به شمارمی رود .

وی یاد آورشد: بنابراین مناقصه ها باید به موقع انجام  و استفاده از ظرفیت های مولد سازی در تمام زمینه به جد دنبال شود .

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان البرز در ادامه به اهمیت اجرای پروژه های مدرسه سازی اشاره کرد و افزود:  مشکلات مدارس را داریم حل می کنیم و اکنون برخی از مدارس مالک دیگری دارد بطوریکه  وراث آمده اند و ادعا درند که واگذار شود .

وی گفت: بنابراین  زمین های دیگری که شناسایی شده را در صددد هستیم برای این منظور معاوضه کنیم.

وی اضافه کرد: درسال جهش تولید با مشارکت مردم تمام برنامه ریزی ها و تلاش ها معطوف به تکمیل پروژه های نیمه تمام است .

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • بانک مرکزی: پرداخت با گوشی به جای کارت بانکی در ۶ بانک کلید خورد
  • واکنش وزارت ورزش به شایعات پتروشیمی و بانکی
  • فرآیند انتخاب مشاور برای برقی‌سازی وسایل نقلیه کلید خورد
  • ویژه نامه جام جم البرز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • ۸۵ درصد مجوزهای صنفی البرز الکترونیکی شد
  • تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌ فعال شد
  • مطالعات طرح‌ جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه کلید خورد
  • تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی فعال شد
  • فرایند انتخاب مشاور برای مطالعات طرح‌ جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه کلید خورد
  • ۸۵ درصد مجوز های صنفی البرز الکترونیکی شد