Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :مراسم اختتامیه ویژه برنامه های هفته ملی کودک با حضور مدیران و مسئولین شهری با استقبال پرشور کودکان در موزه فرهنگی و هنری هفت چنار برگزار شد.

به گزارش امتداد ، با برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه مراسم اختتامیه ویژه برنامه های هفته ملی کودک با حضور مسئولین شهری و اقشار مختلف شهروندان در موزه فرهنگی و هنری هفت چنار برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم با برپایی ایستگاه خلاقیت و رنگ آمیزی با موضوع “تهران شهری برای همه”؛ ایستگاه بهترین ها از دورریختنی ها با ساخت کاردستی؛ ایستگاه آموزشی تفکیک از مبدا به همراه اجرای نمایش، مسابقه، بازی های هدفمند و نقاشی؛ ایستگاه بازی سرگرمی با اجرای مسابقه آموزشی، برپایی نمایشگاه کاردستی از دور ریختنی ها و ساخت بادبادک با شعار “تهران شهری برای همه کودکان”؛ ایستگاه پارک کتاب با قصه گویی و شعارهای هفته کودک؛ ایستگاه ورزشی پینگ پنگ، دارت، طناب کشی، تنیس روی میز، گل کوچیک و بازی های بومی و محلی به همراه اهدای جوایز میزبان کودکان و دیگر اقشار مختلف شهروندان در موزه فرهنگی و هنری هفت چنار بود.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۲۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب شعر «به یاد کمال» با حضور شاعران کشوری در منطقه ۳ اصفهان

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان از برگزاری شب شعر «به یاد کمال» با حضور شاعران کشور در این منطقه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان خبر داد و گفت: شش عنوان برنامه فرهنگی ویژه این هفته در منطقه ۳ برگزار خواهد شد.

روح‌الله ابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برنامه‌های فرهنگی هفته اصفهان اظهار کرد: یکی از برنامه‌های فرهنگی مهم در منطقه سه شهرداری اصفهان در این هفته که با مشارکت مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی اصفهان برگزار می‌شود، ویژه‌برنامه «شب شعر» به یاد شاعر بزرگ «کمال‌الدین اسماعیل» شاعر قرن هفتم است که با حضور شاعران برتر کشور همچون قاسم رفیعا، سعید بیابانکی و عباس احمدی، همچنین شاعران استانی همراه با اجرای مجری توانمند محمدرضا یزدان‌پرست در محل پارک مقبره کمال‌الدین برگزار می‌شود.

وی با دعوت از تمام شاعران و اهالی قلم شهر اصفهان و عموم شهروندان برای شرکت در این رویداد فرهنگی افزود: این برنامه فرهنگی ادبی، روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت از ساعت ۱۹:۳۰ در پارک کمال، جنب مقبره کمال برگزار خواهد شد.

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان با تأکید بر اینکه برنامه‌های فرهنگی سال ۱۴۰۳ در این منطقه با مشارکت و محوریت مردم محلات برگزار می‌شود، تصریح کرد: ویژه‌برنامه شاد و مفرح جشن «زنگ اصفهان» همراه با برگزاری برنامه‌های مختلف جنبی به‌همراه معرفی اصفهان ویژه مدارس سطح منطقه با معرفی تاریخ آن در قالب آیتم‌های نمایشی و مسابقه از سوم تا پنجم اردیبهشت برگزار می‌شود.

ابوطالبی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های منطقه سه شهرداری اصفهان در این هفته «عاشقانه‌های اصفهان» است که شامل کلیپ‌های کوتاهِ معرفی آثار تاریخی این منطقه و معرفی محلات قدیمی و تاریخی این کلان‌شهر به شهروندان و گردشگران است.

وی با اشاره به اجرای ویژه‌برنامه‌های خانه مشروطیت، تورهای بازدید از خانه مشروطیت همراه با پخش فیلم و نمایشگاه ویژه بزرگ‌مردان تاریخ به عنوان دیگر برنامه‌های محلی منطقه سه شهرداری اصفهان در این هفته گفت: «نقش عشق» عنوان برنامه‌ای است با محوریت بازدید از مقبره خواجه نظام‌الملک همراه با آشنایی با بعضی هنرهای سنتی اصفهان که در تاریخ هشتم اردیبهشت برگزار خواهد شد.

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان با اشاره به یکی از برنامه‌های پر مخاطب و اصلی این منطقه با عنوان «چهارباغ، جان اصفهان» افزود: این ویژه‌برنامه با مشارکت اداره‌های فرهنگی اجتماعی و ورزشی مناطق یک و سه شهرداری این کلان‌شهر و مدیریت چهارباغ در هفته فرهنگی اصفهان عصرها همراه با برنامه‌های متعدد، نمایش خیابانی، غرفه‌های فرهنگی، بازی‌های بومی و محلی برگزار می‌شود.

ابوطالبی خاطرنشان کرد: معرفی بناهای تاریخی و معماری اصفهان، شخصیت‌های هنری و فرهنگی آن و استقبال از گردشگران و فرهنگ عامه این شهر کهن از محورهای برنامه‌های این هفته در محلات منطقه سه شهرداری این کلان‌شهر است.

کد خبر 747266

دیگر خبرها

  • شب شعر «به یاد کمال» با حضور شاعران کشوری در منطقه ۳ اصفهان
  • برگزاری جشن «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • برگزاری رویداد «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • اجرای ۳۰ برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان/ برگزاری جشنواره «نون و نمک» در فرهنگسرای کوثر
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲
  • برگزاری ۱۲ ویژه برنامه به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۲
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان
  • تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۴ برگزار می‌شود
  • برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب
  • برپایی ایستگاه‌های حال خوب سلامت در معابر پر تردد