Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@21:00:10 GMT

دیدار دبیر با خادم‌حقیقت

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۲۹۳۳

دیدار دبیر با خادم‌حقیقت

خبرگزاری میزان- علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، با حضور در منزل سید محمد خادم‌حقیقت با این پیشکسوت گرانقدر دیدار و گفت‌وگو کرد. تاریخ انتشار: 09:05 - 22 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۸۴۷۱

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، بعدازظهر دیروز (یکشنبه) با حضور در منزل استاد سید محمد خادم‌حقیقت با این پیشکسوت گرانقدر و رئیس اسبق فدراسیون کشتی دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار صمیمانه علیرضا دبیر ضمن جویا شدن از احوال این پیشکسوت گرانقدر کشتی کشور گفت: شما سرمایه کشتی ایران هستید و آماده شنیدن نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما هستم.

وی ادامه داد: فدراسیون کشتی اهتمام ویژه‌ای برای حفظ جایگاه پیشکسوتان و موسپیدان این رشته دارد و همیشه و در همه حال در خدمت این عزیزان خواهم بود.

در ادامه سید محمد خادم‌حقیقت با اشاره به اینکه کشتی را از باشگاه‌های راه‌آهن و ببر تهران شروع کرده است، گفت: حاج عبدالحسین فعلی (فیلی) مربی من بود و زمانی که من در باشگاه و در سطح بالایی کشتی را پیگیری می‌کردم، مرحوم تختی نیز در تمرینات ما حضور پیدا می‌کرد.

وی ادامه داد: چندین مرتبه با تختی کشتی گرفتم و آن زمان فهمیدم که آینده‌ی بسیار درخشانی در ورزش کشتی خواهد داشت و می‌تواند در این رشته موفق باشد.

خادم‌حقیقت با اشاره به اینکه همواره باید طرف حق را گرفت و تسلیم زور نشد به علیرضا دبیر گفت: پیشنهاد می‌کنم که سفارش کسی را قبول نکنید و حق را به حق دار بدهید.

وی تصریح کرد: اگر مربی کار کرده است زحمت کشیده است و چندین کشتی‌گیر را پرورش داده است باید تشویق شود.

رئیس اسبق فدراسیون کشتی خطاب به دبیر تصریح کرد: شما با روحیه‌ای که دارید موفق می‌شوید چرا که علاقمند به کار هستید و این باعث موفقیت شما می‌شود.

در پایان علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی برای این پیشکسوت کشتی کشور که سابقه داوری در رقابت‌های جهانی و المپیک را در کارنامه ورزشی خود دارد، آرزوی سلامتی و طول عمر کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: علیرضا دبیر فدراسیون کشتی جهان پهلوان تختی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۲۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت

مصطفی کارخانه به عنوان مشاور عالی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی انتخاب شد.

به گزارش ایسنا، مصطفی کارخانه که در ادوار مختلف در تیم‌های ملی به عنوان سرمربی، مربی، مدیر فنی، و سرپرست حضور داشت و چند سالی عضو هیات‌رییسه و کمیته فنی فدراسیون بود، در این فدراسیون به عنوان مشاور عالی تقوی انتخاب شد.

میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و همچنین دبیر کمیته فنی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده:

«با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)
  • علیرضا دبیر:زخم زبان چیز خوبی نیست!
  • پیمان یوسفی و علی دبیر باز هم خبرساز شدند
  • (ویدئو) اولین واکنش علیرضا دبیر به شکست دیوید تیلور
  • دیدار و گفت‌وگوی احمدیان و دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر
  • جریمه و تاوان‌های علیرضا دبیر برای کشتی گیران!