Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دور هشتم از مرحله مقدماتی یورو 2020 با انجام چند بازی در گروه های مختلف برگزار شد.
به گزارش آریا، در گروه سوم، هلند در مقابل میزبانش بلاروس به برتری 2-1 رسید. هر دو گل هلند توسط جورجینیو واینالدوم  به ثمر رسید. آلمان نیز با وجود اخراج امره جان در دقیقه 13، موفق شد با 3 گل میزبانش استونی را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورنر و گوندوغان و البته گل به خودی بازیکن حریف این برد را رقم زدند. در این گروه هلند و آلمان هر دو با 15 امتیاز بالانشین هستند.
دقیقه 51، ایلکای گوندوعان برای آلمان: پاس هاورتز پشت محوطه جریمه با برخورد به پای مدافع استونی به گوندوعان رسید و او با یک شوت پای راست سرضرب و دقیق، دروازه را از پشت محوطه باز کرد.
دقیقه 57، ایلکای گوندوعان برای آلمان: روی یک کار تیمی خوب، آلمان دفاع استونی را به هم ریخت. مارکو رویس از درون محوطه جریمه یک پاس پشت پای زیبا را برای گوندوعان مهیا کرد و او با یک شوت پای راست دقیق از پشت محوطه جریمه، دروازه را باز کرد.
دقیقه 71، تیمو ورنر برای آلمان: گوندوعان با یک پاس قطری بلند، زیبا و دقیق، تیمو ورنر را در موقعیت گلزنی قرار داد و او با از پیش رو برداشتن مدافع مستقیم، از درون محوطه جریمه با شوت پای راست دروازه را باز کرد.
در گروه پنجم، مجارستان با 1 گل آذربایجان را شکست داد و ولز در خانۀ خود کرواسی مدعی را با نتیجه 1-1 متوقف ساخت. نیکولا ولاسیچ برای کروات ها و گرت بیل برای ولز گلزنی کرد. در این گروه کرواسی با 14 امتیاز صدرنشین، مجارستان هم با 12 امتیاز دوم است. در گروه هفتم، لهستان با گل های فرانکوفسکی و میلیک 2-0 توانست مقدونیه را شکست دهد و صعودش را قطعی کند. اتریش هم با برد 1-0 مقابل اسلوونی 16 امتیازی شد و در ردۀ دوم ایستاده است. در گروه نهم نیز بلژیک با 2 گل قزاقستان را مغلوب ساخت، بتشوایی و مونیه گلزنان بلژیک بودند. روسیه هم با برد 5 گله مقابل قبرس، بعد از بلژیک صعودش را از این گروه قطعی کرد. اسکاتلند هم باخت سنگین دیگری را به سن مارینو تحمیل کرد و 6-0 پیروز شد.
لهستان با کسب این برد 19 امتیازی شد و به عنوان اولین تیم از گروه G و در فاصله دو بازی به پایان بازی های مرحله گروهی، با توجه به اختلاف 8 امتیازی با تیم سوم، از گروه هفتم مسابقات راهی یورو 2020 شد. اتریش نیز برای صعود از این گروه به دو امتیاز دیگر نیاز دارد. بدین ترتیب پس از بلژیک، ایتالیا و روسیه، لهستان به عنوان چهارمین تیم صعودش را به یورو 2020 مسجل کرد.

تیم ملی آرژانتین در بازی دوستانه به مصاف اکوادور رفت و توانست با نتیجه 1-6 مقابل این تیم پیروز شود. آرژانتین که در این بازی اکثر ستارگانش را در اختیار نداشت توسط آلاریو، اسپینوزا، پاردس، پزلا، دومینگوئز و اوکامپوس به گل رسید.
تیم برزیل هم از ساعت 15:30 در دیداری دوستانه به مصاف نیجریه رفت که این بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید. نیجریه در دقیقه 34 به گل رسید اما کاسمیرو در دقیقه 47 موفق شد بازی را به تساوی بکشاند. مهمترین اتفاق بازی تعویض نیمار در دقیقه 12 به دلیل مصدومیت بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هلند آلمان لهستان یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۲۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید

بانوی پیر به لطف یک گل دیرهنگام صعودی ناپلئونی را به فینال کوپا ایتالیا تجربه کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب دیدارهای دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا، شب گذشته (سه‌شنبه) در ورزشگاه المپیکوی شهر رم، تیم‌های فوتبال لاتزیو و یوونتوس برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این بازی اگرچه با شکست 2 بر یک یوونتوس همراه بود، اما به دلیل برتری 2 بر صفر این تیم در بازی رفت، در مجموع به برتری 3 بر 2 و صعود میهمان تورینی به فینال منجر شد.

در این بازی لاتزیو توسط والنتین کاستیانوس در دقیقه 12 با ضربه سر دروازه یوونتوس را باز کرد. او در دقیقه 49 دومین گل خود را به ثمر رساند و کار را در مجموع دو بازی به تساوی 2-2 کشاند. یووه اما به لطف تعویض طلایی ماسیمیلیانو آلگری که در دقیقه 81 آرکادیوژ میلیک را به جای دوشان ولاهوویچ به میدان فرستاد، توسط این مهاجم لهستانی در دقیقه 83 یکی از گل‌‌های خورده را جبران کرد. بانوی پیر در نهایت بازی را باخت اما تک گل میلیک سبب صعودش به فینال شد.

صعود قاطعانه یوونتوس به مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا

 

حریف یوونتوس در فینال در پایان بازی امشب تیم‌های آتالانتا و فیورنتینا در ورزشگاه برگامو مشخص خواهد شد. بازی رفت این دو تیم با برتری یک بر صفر فیورنتینا همراه بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم
  • عظیمی: تیم ملی در آرامش کامل قرار دارد
  • پیروزی روحیه بخش آبیدر سنندج در خانه
  • وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند
  • آتش‌سوزی در فینال جام حذفی هلند؛ جهانبخش با فاینورد قهرمان شد
  • ژست های خاص ملی پوشان فوتسال پس از صعود مقتدرانه