Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@04:18:48 GMT

واکنش گوندوغان بعد از پست جنجالی‌اش

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۳۱۳۰

واکنش گوندوغان بعد از پست جنجالی‌اش

بازیکن ترک تبار تیم ملی فوتبال آلمان پست جنجالی‌اش در یکی از صفحات اجتماعی را پاک کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از کیکر، تیم  ملی فوتبال ترکیه در انتخابی یورو ۲۰۲۰ توانست با یک گل آلبانی را شکست دهد.

بازیکنان ترکیه بعد از گلی که توسون به ثمر رساند سلام نظامی را به نشانه تایید حمله ارتش این کشور به شمال سوریه نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حرکت با واکنش الکای گوندوغان هافبک تیم ملی فوتبال آلمان همراه شد.

این بازیکن ترک تبار عکس سلام نظامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ترکیه را منتشر کرد و نوشت: توسون به نشانه قدردانی از سربازان کشورش که وظیفه خود را در عملیات نظامی"چشمه صلح" انجام می دهند این حرکت را انجام داد.

این پست حمایتی گوندوغان باعث شد تا انتقادهای زیادی از این  بازیکن شود و او بلافاصله این پست را حذف کرد.

هافبک منچستر سیتی و تیم ملی فوتبال آلمان در واکنش به این اقدام جنجالی خود گفت: باور کنید آخرین چیزی که می خواهم، صادر کردن بیانیه سیاسی است. وقتی فهمیدم که از این پست برداشت سیاسی شد بلافاصله آن را برداشتم. من از  گلزنی دوستم خوشحال شدم و همین.

گوندوغان در دیدار شب گذشته آلمان برای استونی ستاره میدان بود و توانست دو گل به ثمر رساند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایلکای گوندوغان حمله ترکیه به شمال سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۳۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر جنجالی نیمار در مورد امباپه: چاپلوس! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نیمار از طریق حساب رسمی خود در اینستاگرام به یک صفحه برزیلی که از کیلیان امباپه تمجید کرده بود، توهین کرد.

مهاجم برزیلی الهلال برای این پست کامنتی توهین آمیز گذاشت و امباپه را یک چابلوس توصیف کرد. در این پست ویدیویی از امباپه منتشر شده که در بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به رونالد آرائوخو کمک می‌کند تا از روی زمین بلند شود.

صفحه برزیلی در توصیف این اقدام جالب مهاجم فرانسوی نوشته بود که برخلاف تصویری که از او در رسانه‌ها ساخته شده اما او بازیکن شروری نیست و به درستی رقابت می‌کند.

برخی معتقدند که کامنت نیمار با عبارت اصلی چاپلوس برای خطاب به این صفحه برزیلی بوده و برخی دیگر هم در فضای مجازی از آن به عنوان واکنش نیمار به اقدام امباپه نام می‌برند.

این اولین بار نیست که نیمار به پست‌های اینستاگرامی درباره امباپه واکنش منفی نشان می‌دهد. او قبلاً یک پست که در آن امباپه مورد انتقاد قرار گرفته بود را لایک کرده بود. با وجود اینکه از سال 2017 تا 2023 او با امباپه هم تیمی بود اما به نظر می‌رسد که نیمار از طرفداران مهاجم فعلی پاری سن ژرمن نیست.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس باز هم گل مردود زد؟ | کارشناسی صحنه‌های جنجالی نفت آبادان و پرسپولیس
  • دیدگاه کارشناسی داوری در مورد دو صحنه جنجالی بازی صنعت نفت و پرسپولیس
  • واکنش «احسان علیخانی» به عکس جنجالی
  • آلمان، فرانسه و آمریکا، مقصد اول صادرات قطعات خودرو ترکیه
  • متحدان هیتلر، متحدان نتانیاهو
  • واکنش فوری پلیس به انتشار یک ویدئوی جنجالی
  • نظر جنجالی نیمار در مورد امباپه: چاپلوس! (عکس)
  • (عکس) استوری جنجالی کار دست بازیکن استقلال داد
  • بخت و اقبال بلند خرید جنجالی استقلال
  • اقبال بلند خرید جنجالی استقلال