Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@15:47:22 GMT

استحکام دفاعی، نقطه قوت کلمبیای کارلوس کی‌روش

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۳۱۷۴

استحکام دفاعی، نقطه قوت کلمبیای کارلوس کی‌روش

نسخه کلمبیایی روزنامه آ اس به بررسی تیم ملی کلمبیا در دوران کارلوس کی‌روش پرداخته و از قدرت دفاعی به عنوان کلید عملیاتی کی‌روش در این تیم یاد کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، نسخه کلمبیایی روزنامه اسپانیایی آ اس به بررسی فنی عملکرد تیم ملی کلمبیا در دوران سرمربی‌گری کارلوس کی‌روش پرداخته و مدعی است قدرت دفاعی، مرکز ثمل و کلید عملیاتی کی‌روش در این تیم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش کلمبیا در دوران کی‌روش تنها چهار گل دریافت کرده و این خود نشان می‌دهد که تیم او از نظر دفاعی ساختار مستحکم و غیر قابل نفوذی دارد.

 

کی‌روش در کنفرانس خبری بازی دوستانه کلمبیا با شیلی که با تساوی بدون گل به پایان رسید گفت کسی که فوتبال بازی می‌کند باید چگونه دفاع کردن را هم بلد باشد. کلمبیایی‌ها در دیدار با شیلی با چنان دفاع مستحکمی بازی کردند که شیلی حتی قادر به شلیک یک شوت به چارچوب دروازه شاگردان کی‌روش نبود. کلمبیا در همین بازی 48 ریکاوری انجام داد.

 

 

نقشه دفاعی کی‌روش در کلمبیا حالا دیگر مشخص شده. او از داوینسون سانچس و یری مینا در مرکز خط دفاعی استفاده کرده، ویلیام تسیو را در سمت چپ و استفان مدینا را در سمت راست به عنوان دو دفاع کناری به خدمت می‌گیرد. در یازده بازی‌ای که کی‌روش به عنوان سرمربی کلمبیا انجام داده ترکیب خط دفاعی این تیم تقریبا همیشه همین بوده.

 

داوینسون سانچس با 776 دقیقه بازی در دوران کی‌روش مورد اعتماد ترین بازیکن او بوده که در مرکز خط دفاعی به میدان رفته. این مدافع تاتنهام از 11 بازی کی‌روش در 9 بازی حضور داشته و همیشه به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفته. او تنها در دو بازی پاناما و پاراگوئه به میدان نرفته که کی‌روش در این دو بازی تیم دوم کلمبیا را به زمین فرستاده است. یری مینا دیگر مدافع مرکزی هم سومین بازیکنی است که در دوران کی‌روش بیشترین دقایق را در میدان حضور داشته.

 

هیت مپ دیدار اخیر کلمبیا- شیلی

 

نکته دیگر این است که ویلیام تسیو و استفان مدینا که کی‌روش از آنها به عنوان مدافعین کناری استفاده می‌کند در طول دوران ورزشی خود همیشه دفاع وسط بوده‌اند. ولی از زمان ورود کی‌روش به کلمبیا این دو به عنوان مدافعین کناری به خدمت گرفته شده‌اند. با اینکه این دو کمتر در فاز حمله شرکت کرده و برای تیم موقعیت خلق می‌کنند ولی در فاز دفاعی عملکرد خیلی خوبی داشته‌اند.

 

چالش بعدی برای نقشه‌های دفاعی کی‌روش در کلمبیا فردا در دیدار مقابل الجزایر خواهد بود. آخرین دیدار کی‌روش و شاگردانش در تور اروپایی این تیم. دیداری که فردا در شهر لیل فرانسه مقابل تیم قدرتمند آفریقایی برگزار خواهد شد.

 

 

کلمبیا تیم ملی کلمبیا کارلوس کی روش(سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کلمبیا تیم ملی کلمبیا کارلوس کی روش سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۳۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران برای «اقدامات دفاعی بیشتر» تردید به خود راه نمی‌دهد

به گزارش خبرگزاری مهر، وزارت امور خارجه کشورمان به پاسخ قاطع موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تجاوز اخیر رژیم جعلی صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق واکنش نشان داد. متن این بیانیه به شرح ذیل است:

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اِعمال حق ذاتی دفاع مشروع مصرح در ماده ۵۱ منشور ملل متحد و در پاسخ به تجاوزات نظامی مکرر رژیم صهیونیستی و به شهادت رساندن مستشاران رسمی نظامی ایران که به دعوت دولت سوریه در این کشور مشغول فعالیت بودند و به ویژه حمله نظامی مورخ ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق، در تاریخ ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ مجموعه‌ای از حملات نظامی علیه پایگاه‌های نظامی این رژیم را به انجام رساندند.

جمهوری اسلامی ایران ضمن تأکید مجدد بر پایبندی خود نسبت به اصول و اهداف منشور ملل متحد و حقوق بین‌الملل، بر عزم خویش برای دفاع قاطع از حاکمیت، تمامیت سرزمینی و منافع ملی خود در برابر هرگونه استفاده غیر قانونی از زور و تجاوز تأکید می‌نماید.

توسل جمهوری اسلامی ایران به اقدامات دفاعی در اِعمال حق دفاع مشروع، نشان‌دهنده رویکرد مسوولانه ایران نسبت به صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی در زمانی است که اقدامات غیر قانونی و نسل‌کُشی توسط رژیم آپارتاید اشغالگر صهیونیستی علیه ملت فلسطین و تجاوزات نظامی مکرر این رژیم علیه دولت‌های همسایه و آتش‌افروزی در منطقه و فراتر از آن ادامه دارد.

جمهوری اسلامی ایران در صورت لزوم در اتخاذ اقدامات دفاعی بیشتر در جهت صیانت از منافع مشروع خود در برابر هر گونه اقدامات متجاوزانه نظامی و استفاده غیر قانونی از زور، تردیدی به خود راه نخواهد داد.

کد خبر 6077231

دیگر خبرها

  • ارائه خدمت به ۴ هزار نفر در خصوص کارت ایثار
  • رژه نیرو‌های مسلح قدرت نمایی حقیقی از اراده ملت است
  • قطر خواستار کاهش تنش در منطقه شد
  • حاج محمد کیانی جهادگر و راوی دوران دفاع مقدس
  • هر دستی که به سمت کشور دراز شود قطع می‌شود
  • یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست
  • درگذشت رزمنده دوران دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری
  • عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم
  • ایران برای «اقدامات دفاعی بیشتر» تردید به خود راه نمی‌دهد
  • یک جانباز در قم به همرزمان شهیدش پیوست