Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، مراسم معارفه یونس شکرخواه به عنوان مشاور عالی و مدیر گروه ارتباطات و رسانه کمیسیون ملی یونسکو- ایران با حضور حجت الله ایوبی (دبیرکل)، امیر روشن بخش (معاون ارتباطات و مشارکت‌ها)، جواد صباغ (معاون اجرایی)، آرش امینی (مدیرکل امور بین الملل و حوزه ریاست کمیسیون ملی یونسکو- ایران) و جمعی از کارکنان کمیسیون در محل این کمیسیون برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الله ایوبی با ابراز خرسندی از موافقت شکرخواه برای پذیرش مسوولیت در کمیسیون ملی یونسکو اظهار امیدواری کرد با حضور این استاد ارتباطات، اتفاقات موثری در گروه ارتباطات و رسانه کمیسیون رخ دهد.

همچنین شکر خواه ابراز امیدواری کرد که با همراهی و کار تیمی حاضران در کمیسیون ملی یونسکو-ایران، اتفاقات موثری را در حوزه گروه ارتباطات و رسانه شاهد باشیم.

در ادامه این مراسم حکم شکرخواه از سوی دبیرکمیسیون ملی یونسکو- ایران به این استاد ارتباطات اهدا شد.

در بخشی از حکم حجت الله ایوبی خطاب به شکرخواه آمده است: بی گمان استفاده از دانش و تجربه آن استاد فرهیخته و ارجمند سرآغاز عصر نوینی در ارتقاء سطح فعالیت‌های کمیسیون ملی یونسکو-ایران خواهد بود.

جایگاه ایران در سازمان یونسکو، کمیته‌های ملی و مراکز متعدد وابسته به کمیسیون ملی یونسکو-ایران فرصت بسیار مغتنمی برای ارتقاء سطح دانش و انتقال تجربیات مفید در عرصه ارتباطات و رسانه  است.

یقین دارم با وجود جنابعالی، شخصیت‌های برجسته این عرصه و نخبگان و فرهیختگان کشور ظرفیت‌های جدیدی را برای کمیسیون ملی یونسکو-ایران ایجاد خواهند کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: یونس شکرخواه کمیسیون ملی یونسکو ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۳۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت های امسال وزارت ارتباطات چیست؟

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اولویت‌های امسال وزارتخانه متبوع خود گفت: ما در وزارت ارتباطات دائم به دنبال افزایش سرعت و کیفیت هستیم. شاخص idi در جمهوری اسلامی ایران هم از نظر پوشش و هم کیفیت براساس آخرین گزارشات جهانی در ایران افزایش چشمگیری داشته است و استفاده مردم از زیر ساخت‌های ارتباطی افزایش داشته و انشالله این روند بهبود خواهد داشت. مهمترین پروژه ما هم پروژه فیبر نوری است که مهمترین برنامه ما این است که هفت میلیون پوششی که در سال ۱۴۰۲ داشتیم دو برابر شود و طبق برنامه هفتم باید حداقل ۲۰ میلیون مشترک به پروژه فیبر نوری متصل شوند.

وی ادامه داد: همچنین بحث توسعه فصل پنجم را مد نظر قرار دادیم. انشالله امسال برای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی سال بهتری را شاهد خواهیم بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • بحریار مدیر خبر و رسانه‌های نوین آستان قدس رضوی شد
  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین برگزار می‌شود
  • اولویت های امسال وزارت ارتباطات چیست؟
  • احزاب در ایران وارداتی هستند/ اسناد سیاسی و فرهنگی را باید در کشورمان بومی کنیم
  • احزاب در ایران وارداتی هستند و بومی نیستند
  • طرح نماینده مجلس برای FATF، برجام و سند ۲۰۳۰: آنها را بومی کنیم!
  • معرفی ویژه برنامه‌های رادیویی رسانه ملی در شب‌های قدر
  • رتبه ایران در شاخص جهانی فناوری اطلاعات و ارتباطات افزایش یافت
  • جابجایی ۲۶ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در «محفل قرآنی امام حسنی‌ها» با مترو
  • ایران در توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات ۶ پله صعود کرد