Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@05:57:09 GMT

بحرین می‌تواند آزمون سختی برای تیم ملی ایران باشد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۳۲۴۴

بحرین می‌تواند آزمون سختی برای تیم ملی ایران باشد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های ملی فوتبال ایران و بحرین در ادامه رقابت های مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و جام ملت های ۲۰۲۳ از ساعت ۲۰ فردا سه شنبه در شهر منامه به مصاف هم خواهند رفت.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه این مسابقه، از دیدار با بحرین به عنوان یک آزمون سخت برای تیم ملی یاد کرد و در گزارشی به بررسی شرایط دو تیم پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

AFC نوشت: «تیم ملی ایران صدرنشین گروه C با سفر به منامه برای بازی با تیم ملی بحرین، خودش را برای سخت ترین آزمونش تا به اینجای کار آماده می کند. ایرانی ها که در آخرین بازی خود ۱۴ بر صفر کامبوج را شکست دادند تا تعداد بردهای خود را در این مرحله به عدد دو برسانند، در حال حاضر از تیم عراق که باید با کامبوج بازی کند، دو امتیاز جلوتر هستند.»

در ادامه این گزارش ضمن اشاره به عملکرد درخشان کریم انصاریفرد و سردار آزمون در دیدار با کامبوج که به ترتیب ۴ و ۳ گل به ثمر رساندند، صحبت های مارک ویلموتس سرمربی ایران آمده است: «روز سه شنبه بازی مهمی با بحرین داریم و باید تمرکزمان را روی آن مسابقه بگذاریم. سه امتیاز مسابقه را می خواهیم. تا الان کاری انجام نداده ایم.»

سایت AFC همچنین درباره تیم بحرین نوشته است: «بحرین تیم رده سوم جدول برای ثبت اولین پیروزی خود مقابل ایران بعد از برد ۴ - ۲ در دیدار دوستانه با این تیم به میدان می آید. بحرینی ها که تیم بدون شکست بوده اند آزمون سختی برای اعتبار ایران خواهند بود بخصوص اگر کمیل الاسود بازیکن بحرین بتواند فرم خوب خودش را ادامه بدهد.»

کد خبر 4746059 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال بحرین کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران جام جهانی والیبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی والیبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران والیبال تیم فوتبال امید ایران کشتی آزاد تیم ملی فوتبال کامبوج کشتی فرنگی مارک ویلموتس تیم گل گهر سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۳۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون بیرانوند برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس؛ کار سختی داری استاد!

به گزارش همشهری‌آنلاین، بعد از کش و قوس‌های فراوان سرانجام گچ دست علیرضا بیرانوند باز شد. این بازیکن با مصدومیت از اردوی تیم ملی بازگشت و همین مسئله منجر به جدل لفظی باشگاه پرسپولیس با کادر پزشکی تیم ملی شد. هر چه بود قرمزها ناچار شدند در چند مسابقه حساس بدون دروازه‌بان اول خود وارد میدان شوند. با این حال نتیجه کار از آنچه گمان می‌رفت بهتر شد و امیررضا رفیعی ۳‌کلین‌شیت ارزشمند به ثبت رساند.

بیرانوند احتمالا برای بازی حذفی با آلومینیوم استراحت خواهد کرد تا در مسابقه سرنوشت‌ساز با سپاهان برای تیمش به میدان برود. با این حال با توجه به عملکرد بالاتر از تصور رفیعی، بیرو کار سختی دارد و دیگر نباید مرتکب اشتباهات گل‌درشتی شود که این فصل زیاد از او دیدیم؛ ازجمله در مسابقه با آلومینیوم و فولاد.

کد خبر 846232 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی عليرضا بيرانوند باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحت شدم/ بازی سختی با قرقیزستان خواهیم داشت
  • هدیه شمسایی و شاگردانش به مردم افغانستان
  • برد تیم ملی ایران برابر کویت در نیمه اول/ افغانستان در آستانه حذف
  • درخواست مردم افغاستان از ایران: بزن همسایه
  • تیم ملی فوتسال ایران با سوپر استارش نتوانسته نتایج قاطعش را تکرار کند
  • جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد (عکس)
  • آزمون بیرانوند برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس؛ کار سختی داری استاد!